BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 12:01

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Im cieplejszy silnik tym słabszy. Co jest?
PostNapisane: 27 września 2008, 07:25 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 176
Lokalizacja: Dublin
Moje BMW: E61 520d
Kod silnika: M47N2
Witam wszystkich,

Panowie dziwny problem zaobserwawałem w mojej buni :kwasny: , a mianowicie im dłuzej jade, co za tym idzie silnik jest cieplejszy i cieplejszy tym jest słabszy. Nie wiem co w tym jest ale wynika z tego ze na ciepłym mi muli. Czy ktos wie co moze byc przyczyną? :niepewny:

Z gory dzieki, :D
Rafi23

_________________
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Zycie!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 września 2008, 08:43 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1868
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
muli bo visko się nagrzewa i odbiera troche mocy.

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 września 2008, 09:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: Nowy DwĂłr Mazowiecki
wiskoza nie ma tu nic do tego,napewno strata mocy nie bylaby odczuwalna,po prostu łapie gdzieś ciepłe powietrze na cylindry stąd utrata mocy na ciepłym silniku,sprawdz chłodnice czy jest ciepła na całej powierzchni,ja tak mialem u siebie,chlodnica byla zapchana na dole i grzala sie tylko góra,widac do tego stopnia ze ciepło szło na filtr powietrza,nie wiem jak jest w e46 to wszystko umiejscowione ale sprawdz.

_________________
Ride Or Die


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 września 2008, 12:28 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
a może czujnik temperatury do kompa szwankuje ?
a jak zapala na ciepłym?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 września 2008, 16:17 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 176
Lokalizacja: Dublin
Moje BMW: E61 520d
Kod silnika: M47N2
zapala na ciepłym bez problemu, tyle ze nie daje takiego czystego dzwieku silnika tylko takie jakby bulgotanie przy odpalaniu na ciepłym.
Tez mysalem o czujniku temp silnika, wie ktos moze gdzie on sie znajduje?

Pozdro,
Rafi23

_________________
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Zycie!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 września 2008, 18:45 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
Oczywiscie, ze wisko ma duzo do tego...zgadzam sie z Czesiem...jak sie wisko zalaczy to troszke mocy odbiera...jest to niestety odczuwalne w slabszych silnikach :|


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 listopada 2008, 19:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: braniewo
tylko ze w e 46 nie ma wiskozy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 listopada 2008, 19:35 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
chodak25 napisał(a):
tylko ze w e 46 nie ma wiskozy

Uuuuuuuu, to tego nie wiedzialem...wiatrak bez wiska...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 listopada 2008, 19:37 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 4424
Lokalizacja: sosnowiec
Moje BMW: e91
przepływka, czujnik temp powietrza zasysanego (o ile jest tutaj)

_________________
e91 320d hihi
e60 530d wrrr, ahh ohh - [*]
Moja była megafajna 118d
Moja była gruba 330cd
Moja była niebylejaka 530d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 grudnia 2008, 18:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: GdaĂąsk-Konin
Kolego dobrze odpowietrz układ ja miałem mały zator w e34 i działo się tak samo. spowodowało to uszkodzeniem głowicy:( A czujnik tem. swoją drogą


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 grudnia 2008, 18:59 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 192
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e36 328 Sport
Kod silnika: M52B28
Piszecie o chłodnicy, wisko itp ,ale to nie będzie to. Wisko jest prawie nieodczuwalne, a jeśli byłby niedogrzany to kolega by zobaczył to na kokpicie. To coś z podawaniem mieszanki. Jakiś czujnik pewnie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 92 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL