BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 06:02

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] jak zwiekszyc moc w E30
PostNapisane: 28 września 2008, 19:46 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
Witam wszystkich mam E30 1.8 i chciałbym zwiększyć jej moc, w jaki sposób mam to zrobić? Jak macie jakieś ciekawe pomysły to piszcie z góry dziękuje i pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 września 2008, 19:51 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 37
Posty: 10916
Lokalizacja: zlokalizowana
tomekgdz,

Poszukaj zanim zapytasz

:) było wiele razy na forum o tym

zapraszam http://www.bmw-sport.pl/search.php


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 września 2008, 20:15 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
no czesc Sylwek troche poczytalaem o przelozeniach ale nic te cyferki mi nie mowia jak mozesz napisz jaki bedzie efekt jak wloze dyfer od E30 2.0 do mojej 1.8 i czy bedzie pasowal


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 września 2008, 20:37 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
tomekgdz, pisz do usera o nicku Bagor w sprawie chipa.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2008, 14:09 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
witam dzieki za podpowiedz ale na razie lipa ze zwiekszaniem mocy bo spalilo sie sprzeglo a jak narazie ciezko z czasem pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 stycznia 2009, 22:48 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: ÂŻary
Jak zaczniesz znów interesować sie przyrostem mocy to proponował bym 1strumiennice. Jesli wiecej zabawy chcesz to barankiem sie zajac, tak by posiadać 2 tłumiki końcowe. Dobry bajer tez jest z szlifowanie głowicy do maxa. Tylko pierw zobaczyc trza ile można aby nie przesadzić hehe. Chip do tego dożucić i powinno byc fajnie. Zalezy jeszcze jaki przyrost mocy masz na mysli i ile chcesz koników posiadac.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2009, 01:41 
ArielBMW napisał(a):
to proponował bym 1strumiennice.


:rotfl:

ArielBMW napisał(a):
Jesli wiecej zabawy chcesz to barankiem sie zajac, tak by posiadać 2 tłumiki końcowe.


może od razu 4? będzie 4-krotnie większy przyrost mocy!

ArielBMW napisał(a):
Dobry bajer tez jest z szlifowanie głowicy do maxa.


Tak! Na maxa! Im większy stopień sprężania, tym lepiej! Najlepiej niech będzie jak w silniku Diesla.

ArielBMW napisał(a):
Chip do tego dożucić i powinno byc fajnie.


Będzie wielkie nic, a nie fajnie.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2009, 01:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
Noooooo

dawno nie było takiego tematu

Uwielbiam takie :] ZZZAAAJJJJEEEBBBIŚŚŚCCIEE :zdziwko:




Powinien na forum być jakiś system pucharowy pt. :Najbardziej ambitne tematy"


Kolego miejsce w pierwszej dziesiątce masz jak w banku :ok:


ide spać :]

czarny jutro do szkoły !!!!!! idź odziedzić łóżko już

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2009, 02:07 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 2174
Lokalizacja: Tiegenhof
Moje BMW: E36
Kod silnika: M43B16 :]
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=27899
Cytuj:
Noooooo

dawno nie było takiego tematu

Uwielbiam takie :] ZZZAAAJJJJEEEBBBIŚŚŚCCIEE :zdziwko:




Powinien na forum być jakiś system pucharowy pt. :Najbardziej ambitne tematy"


Kolego miejsce w pierwszej dziesiątce masz jak w banku :ok:


ide spać :]

czarny jutro do szkoły !!!!!! idź odziedzić łóżko już


Noooooo , od kiedy kolega ANDREW E36 dostał czerwonego nick'a to widzę że się już nie cacka i jedzie po całości, trudno, widać takie przywileje "czerwieni" ... :wstyd: Wyhamuj troszkę, można było grzeczniej ... :ok:

_________________
>>> MOJA e36... :] <<<

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2009, 09:03 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
ArielBMW napisał(a):
Jak zaczniesz znów interesować sie przyrostem mocy to proponował bym 1strumiennice. Jesli wiecej zabawy chcesz to barankiem sie zajac, tak by posiadać 2 tłumiki końcowe. Dobry bajer tez jest z szlifowanie głowicy do maxa. Tylko pierw zobaczyc trza ile można aby nie przesadzić hehe. Chip do tego dożucić i powinno byc fajnie. Zalezy jeszcze jaki przyrost mocy masz na mysli i ile chcesz koników posiadac.


Kolego widzę że się znasz na rzeczy więc mam pytanko ile to może dać koni ? Wycisnę z tego 20-30 ? Myślałem jeszcze nad magnetyzerem i stożkiem.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2009, 11:47 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: otwock
ArielBMW napisał(a):
J Dobry bajer tez jest z szlifowanie głowicy do maxa. Tylko pierw zobaczyc trza ile można aby nie przesadzić hehe. Chip do tego dożucić i powinno byc fajnie.


pozwolisz ze zapytam, co ci da sportowy chip, w aucie z max splanowana głowica, skoro skoro elektronika i tak go przytnie żeby nie było spalania stukowego, obawiam sie ze efekt będzie odwrotny od zamierzonego. Jak już chcesz tak ciąć głowice to daj jakiś sportowy wałek o długich czasach otwarcia, to obnizy trochę kompresje i wtedy taki zabieg bedzie miał sens. polecam firme rewar która za grosze robi pożadne wałki na zamówienie. nie jest to żadna reklama, poprostu używałem i ch wałków w kilku autach i wiem co mówie

a co do wydechu to też wypadało by to jakos policzyć i dopasowac do charakterystki silnika, wpisz sobie w google exhaust calculator (nie wiem czy to tak sie pisze ;p) i policz sobie w tym programie.

zanim zabierzesz się za to wszystko odpowiedz sobie na pytanie do czego będzie ci służył samochód i przy jakich obrotach chcesz mieć max moment i moc. pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2009, 11:54 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Tacy fachowcy a o sportowych swiecach zapomnieli :wstyd:

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2009, 18:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: ÂŻary
_sobi_ Dobrze piszesz z tym chipem inna drogą myślałem zwracam honor :) No Dokładnie pierw trzeba wiedzieć do czego ma być auto przeznaczone. Ja już 4 dzien do 1 w nocy suzkam jak uturbic e30 2.0i 88r m20b25 hehe i dalej nic nie wiem jak ten silnik pzrygotować pod turbo:P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2009, 18:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: ÂŻary
Bobby_Valentino odradzam stożkowego ponieważ śmietana sie robi z oleju w silniku ;/ mialem już stozek i powiem lepszy sportowy filtr powietzra np. K&N. Bynajmniej nie tzreba co chwile oleju zmieniac. Jutro sie zapytam szefa jak wyglada z ta iloscia tłumików. Fryderyk ostro wjechał ale spokojnie dopiero wchodzę w te klimaty;]

Fryderyk napisał(a):
Tak! Na maxa! Im większy stopień sprężania, tym lepiej! Najlepiej niech będzie jak w silniku Diesla.


CZy to Aluzja ze nic nie daje taki zabieg??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2009, 19:01 
ArielBMW napisał(a):
Bobby_Valentino odradzam stożkowego ponieważ śmietana sie robi z oleju w silniku ;/


Wyjaśnij to.

ArielBMW napisał(a):
CZy to Aluzja ze nic nie daje taki zabieg??


W silniku Otto, robiąc to bez głowy będzie Ci się spalało stukowo, co jest niekorzystne w przypadku benzyny, nie da Ci tyle dżuli energii, jak w przypadku silnika Diesla, gdzie dostajesz więcej energii i dużo większy stopień sprężania daje dużo większe efekty.

ArielBMW napisał(a):
ryderyk ostro wjechał ale spokojnie dopiero wchodzę w te klimaty;]


Kolego, wybacz, ale nie udzielaj nikomu rad o czymś, o czym nie masz zielonego pojęcia. Taka moja z kolei rada na przyszłość.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2009, 19:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: ÂŻary
Odkrecasz korek i masz baiły olej. Podobny efekt jak przy zapchanym filtzre powietrza. Skrapla sie w silniku w skutek czego olej z wodą. nie duzy stopien tego ale to tak samo jak jazda na przepracowany oleju. Co do tego szliufowania głowicy, to nie jest moj wymysl tylko mojego mechanika i ponoc daje bardzo fajny efekt i zadnych stuków ni ma. Wiec czemu sadzisz ze bedzie spało sie stukowo??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2009, 19:32 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
tomek a co z 535 rozumiem że masz jeszcze??? tam masz sposro mocy to zostaw E-30 w serii żeby mało paliła dla odmiany

ewentualnie mysklę , że chip barany sportowa wkładak ostrzejszy wałek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2009, 19:38 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
ArielBMW napisał(a):
Odkrecasz korek i masz baiły olej. Podobny efekt jak przy zapchanym filtzre powietrza. Skrapla sie w silniku w skutek czego olej z wodą. nie duzy stopien tego ale to tak samo jak jazda na przepracowany oleju. Co do tego szliufowania głowicy, to nie jest moj wymysl tylko mojego mechanika i ponoc daje bardzo fajny efekt i zadnych stuków ni ma. Wiec czemu sadzisz ze bedzie spało sie stukowo??


Twe rady nieocenione są panie :padam:






Czytalem rozne przerozne porady tjuningowe ale takich jeszcze nie :rotfl: :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2009, 19:46 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
to jest bmw-sport czy cyrk? :rotfl: chłopaki zamykajcie takie tematy a nie robicie sobie jaja :D niepotrzebne OT,a dla pseudo doradców i spragnionych setek koni na stozku i strumienicy jest "SZUKAJ".takich tematów było setki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2009, 19:46 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
po prostu taki tematów było mnóstwo i takich samych porad również.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL