aily napisał(a):
Ciekawa jest kwestia cykania po stronie niezmienionej dzwigienki. Czy jedna stara na nowym walku jakos wadzi 5 nowym? Do takiego wniosku doszedlem jak zdjalem pokrywe, ale nie chce wymieniac na darmo. Cykanie jest wyraznie slyszalne po przystawieniu wlasnie w tym miejscu wiec cyka tylko jeden zawor.
Przypchana magistrala olejowa? jak to sprawdzic?
Bardzo możliwe że ta jedna właśnie wadzi. Może nie ułozyła się z nowym wałkiem i zaczyna cykac w miare docierania a ciężko będzie się dopatrzyc czy nie jest jakoś nadmiernie zużyta... Magistralę możesz sprawdzic tak: odłączasz przewód od cewki zapłonowej, zdejmujesz pokrywę zaworów i prosisz kogoś żeby przez chwilę kręcił rozrusznikiem a ty patrzysz czy z tej rurki dobrze sika olej na klawiaturę wszędzie. Wymiana dźwigienki to niewielkie koszty bo nowa w sklepie to jakieś 50zł i nie trzeba zdejmowac głowicy do jej wymiany. Nowa rurka magistralii to chyba 60-70zł w ASO.
Regulacja zaworów nie przyniosła poprawy nawet na chwilę ? Luz ustawiaj zgodnie z książką ja tak robie w 21 letnim silniku i jakoś nic nie klepie...