BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 08:24

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] 320i Problemy z odpalaniem
PostNapisane: 5 listopada 2006, 12:27 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 16
Lokalizacja: KrakĂłw
Witam.
Jestem nowym użytkownikiem forum więc na samym poczatku chciałbym pozdrowić wszystkich forumowiczów.
Jestem "świeżym" posiadaczem BMW E30 320 1989r. Autko kupiłem miesiąc temu. Jak dotychczas nie miałem z nim większych problemów, kilka rzeczy było do zrobienia, ale to już za mną. Od jakiegoś tygodnia występuje u mnie problem z odpalaniem. Silnik kręci, już prawie łapie, ale nie zapali. Najdziwniejsze jest to, że czasami odpali bez żadnego problemu.

Byłbym bardzo wdzięczny za podpowiedzi czego to może być przyczyna i jak ją wyeliminować.

POZDRAWIAM !!!


Ostatnio edytowano 2 lipca 2008, 00:00 przez Libertas_E30, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 listopada 2006, 12:52 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 2213
Lokalizacja: 3CiTy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m57
rozusznik kreci a auto nie odpala
dobrze wyczytalem?

_________________
Bayerische Motoren Werke...
MĂłj byÂły Is-ik
Chcesz kupiĂŚ zadbane e39?? -> Moja 528i

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 listopada 2006, 12:54 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 16
Lokalizacja: KrakĂłw
Tak, rozrusznik kręci, ale auto nie chce odpalić. Dziś odpaliłem bez problemu, a 3 dni z rzędu wstecz były problemy. Na popych odpala odrazu, momentalnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 listopada 2006, 13:38 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 21
Lokalizacja: wawa
zmien kable WN i bedzie latal jak wsciekly

ostatnio zrobilo sie wilgotno i najprawdopodobniej masz przebicia na mase

jak chcesz sie upewnic czy to kable to je wyciagnij i porzadnie wysusz, zaloz z powrotem (tylko w tej samej kolejnosci co byly) jak odpali tzn czeka cie wydatek na nowe przewody


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 listopada 2006, 13:44 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 16
Lokalizacja: KrakĂłw
To raczej nie kable gdyż wymieniałem je ostatnio na nowe (200zł) :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 listopada 2006, 13:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6186
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: e36 328i cabrio
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=49287
Kable WN, ewentualnie cewka, ewentualnie świece, ewentualnie zapchany filtr paliwa...
Posprawdzaj.

_________________

A może chciałabyś kupić
Ramki 3D z logo forum
albo
Smycze z logo forum?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 listopada 2006, 13:48 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 16
Lokalizacja: KrakĂłw
Znajomy wspomianał coś o pompie paliwa, czy jest to możliwe? Wogóle na wolnych obrotach dzieją się jaja na benzynie; dodaje gazu a obroty tak jakby spadały zamiast wzrastać. Ale jak już wejdzie na wyższe obroty to jest OK.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 listopada 2006, 15:53 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 41
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
hehe kolego mam tak samo tylko ze silnik 1,8 m40 (szkoda) dzisiaj wymieniam swiece, ostatnio wymienialem pompe na kable WN na razie mnie nie stac chociaz widzialem na allegro za 106 zl tylko nie wiem czy beda dobre, tez niby silikonowe ale....jakies tanie wiec smierdzi podstepem, no i jeszcze filtr paliwa zostaje tylko te nie wiem jaki i za ile. Czytale tez cos o jakims regulatorze cisnienia ale nie mam pojecia w ktorym miejscu on jest. Mam takie same objawy jak mowisz zle odpala a jak dodaje gazu na wolnych obrotach to obroty na moment ida w dol. Daj znac jak rozwiazesz ten problem :-k


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 listopada 2006, 20:09 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 16
Lokalizacja: KrakĂłw
We wtorek najprawdopodobniej pojade do mechanika to może się czegoś dowiem. Tych kabli WN nie radziłbym Ci kupować, wydają mi się podejrzanie tanio. Znalazłem tą aukcję, kable są firmy "JANMOR" tej samej co ja kupiłem. W sumie w 320i jest 6 tłoków, a w 318 4, pewnie dlatego są tańsze. Znajomy mówi, że przyczyna leży po stronie pompy paliwa. Filtr paliwa już kupiłem (33zł), pompa kosztuje 145zł. więc jeszcze przeżyje ten wydatek. Mam nadzieje, że to nic bardziej kosztownego :/ Jak się dowiem co i jak napewno dam znać.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 listopada 2006, 20:42 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 41
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
ja tez kupilem pompke za 145 zl i byla troche inna (byla nizsza niz oryginal) i musialem troche pokombinowac a mianowicie jezeli tez kupisz taka za krotka to zrob tak: wywal taka plastikowa zlaczke ktora lacz kruciec pompy z kruccem metalowym i wstaw kawalek weza od benzyny(dokladnie jakies 4-5 cm). To tylko tyle chcialem powiedziec. Moze ja mialem tylko taki problem i kupilem zla pompe, a moze one takie juz sa bo przy kupnie podalem model, jaki silnik, ktory rok itp.

A odnosnie tych kabli to skoro kupiles tej samej firmy i sa dobre to dlaczego nie kupic? A to ze sa tansze bo na mniej cylindrow to by sie zgadzalo nie pomyslalem o tym.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 listopada 2006, 20:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6186
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: e36 328i cabrio
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=49287
Polecam kable power-tech. Jak na swoją niską cenę to są wykonane dość solidnie- u mnie się bardzo dobrze sprawdzały.

_________________

A może chciałabyś kupić
Ramki 3D z logo forum
albo
Smycze z logo forum?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 listopada 2006, 21:15 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 151
Lokalizacja: Wieliczka\UK
Moje BMW: e46 1.8
Kod silnika: M43B19
co do pompy to mozna kupić od (nie śmiać się ) poloneza z silnikiem Rovera taką mam do 1,6 ale sprawdzałem ją w katalogu i jest jeszcze 1,8 is i 2,0 u mnie siadła bez przerobek tylko wtyczke przelutowałem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 marca 2008, 18:57 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: BRZESKO
po prostu sprawdż sonde lambde odłaczając kabelki od urzadzenia sterujacego

_________________
ARTUR


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 marca 2008, 19:30 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Przekaźnik od pompy paliwa - u mnie to właśnie było przyczyną nieodpalania.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 marca 2008, 20:33 
Offline
Forumowicz

Wiek: 38
Posty: 279
Lokalizacja: Europa
Moje BMW: e39 528
Kod silnika: M52B28
maaaad napisał(a):
Przekaźnik od pompy paliwa - u mnie to właśnie było przyczyną nieodpalania.
podepne sie pod temat..gdzie takie przekaznik sie mesci??bo ja tez mam akcje z 1.8 i moze tez to bedzie przyczyna


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 czerwca 2008, 23:11 
Witam. Jestem tu nowa. Mam problem z moim samochodem... Gdy go odpalam i chodzi na wolnych obrotach to sam dodaje gazu... samochód jest na benzynę... jakie mogą byc tego przyczyny? POmocy... :( :( :( :(


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 czerwca 2008, 00:01 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Gosiek napisał(a):
Witam. Jestem tu nowa. Mam problem z moim samochodem... Gdy go odpalam i chodzi na wolnych obrotach to sam dodaje gazu... samochód jest na benzynę... jakie mogą byc tego przyczyny? POmocy... :( :( :( :(


Czujnik położenia przepustnicy może być padnięty albo po prostu brudny.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2008, 10:35 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: PoznaĂą
Mam taki sam problem jak na początku posta silnik 1.8 M40. Czy komuś udało się znaleźć przycyznę?
U mnie wymiana filtra paliwa nic nie pomogła. Zastanawiam się nad wymianą pompy...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2008, 18:41 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: Lubuskie
sprawdz kolego czy nie zawiesza sie klapa w przepływomierzu oraz dolot powietrza między przepływomierzem a kolektorem ssącym czy nie ma dziury.
Pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sierpnia 2008, 16:26 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: Kaszuby
stawiam na kopółkę z palcem zapłonowym... ja wymieniłem pali na dotyk


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL