BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 06:32

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2008, 17:37 
Offline
Forumowicz

Posty: 109
Lokalizacja: czĂŞstochowa
a wiecie co szczerze to ostatnio się zatankowałem na jetcie i co przejechałem 200km i pompa paliwowa mi padła z nienacka więc może i racje i od tej pory po tym incydencje tankuje tylko na orlenie i shelu ew. na bp ,a co do stacji takich jak tesco,auchan to odradzam bo naprawdę mało robi sie km na tych stacjach!!!

_________________
pilnie poszukiwane e30 do driftu !!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2008, 19:49 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1082
Lokalizacja: wrocÂław
Moje BMW: e39 525d
Kod silnika: M57
MEFIU e39 napisał(a):
wiecie co szczerze to ostatnio się zatankowałem na jetcie i co przejechałem 200km i pompa paliwowa mi padła z nienacka
:zdziwko: :cenzura: :wsciekly: :mur: juz raczej tam nie zatankuje.
Coupe a jak wyglada sprawa z V power Diesel jest to zeczywiscie inne paliwo ?? orjetujesz sie ?? niby sa tam jakies dodatki itp..

_________________
Luknij i oceĂą mojego bumerka ;) :hyhy:
viewtopic.php?f=6&t=20743&start=140


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2008, 20:19 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 989
Lokalizacja: W&M
Chmielu, nie zdziwilbym sie jak ten caly v power diesel ma po prostu dolany ten dodatek na lepszy rozruch kiedy jest mrozno :rotfl:

_________________
[you] Nie wiesz Jaki Masz kolor ? sprawdz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=5186
a8 vs 7e65 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=31407


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2008, 22:37 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 8214
Lokalizacja: Wiocha Choroń k. Częstochowy :)
Moje BMW: ....................
Kod silnika: ....................
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... lit=wodzu6
Ja tankuje zawsze na stacji Anchuan - paliwo Pb 95 po 4,12 pln za litr aktualnie. Nigdy nie miałem z tym paliwem problemów...więc po co przepłacać na innych stacjach? :niepewny: I tak nie mam pewności czy np. na shellu albo bp jest lepsze jakościowo paliwo niż na stacji firmowej hipermarketu :kwasny:

_________________
"Ludzi na drogach nie zabijają szybkie samochody tylko słabi kierowcy" /K. Hołowczyc/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2008, 22:40 
Offline
Forumowicz

Posty: 109
Lokalizacja: czĂŞstochowa
u mnie w stacji auchan w czewie raz tam zatankowałem no i 30km zrobiłem mniej niż powinełem zrobić !!!

_________________
pilnie poszukiwane e30 do driftu !!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2008, 22:43 
Offline
Forumowicz

Wiek: 40
Posty: 263
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: G21 Touring
a ja tankuje głownie na lukoilu i na bliskiej...od czasu do czasu na "123" które nalezy do statoil...poki co zero problemow z paliwkiem :) a na stacje hipermarketowe to raczej bymnie podjezdzał...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2008, 22:44 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 8214
Lokalizacja: Wiocha Choroń k. Częstochowy :)
Moje BMW: ....................
Kod silnika: ....................
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... lit=wodzu6
MEFIU e39, widzę, że zatankowałeś na Anchuan koło Poczesny :hyhy: Ja naprawdę nigdy nie mam problemów z ich paliwem. Czy to ON do Seata czy PB do Buni.

_________________
"Ludzi na drogach nie zabijają szybkie samochody tylko słabi kierowcy" /K. Hołowczyc/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 października 2008, 23:31 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1324
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e66 750Li 2005r.
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=124085
_Marek_ napisał(a):
ale zauwaz ze stacje prywatne.... dosyc czesto tez maja te same paliwo z orlenu czy innych ... po prostu ktos dostawca byc musi ..


Jasne ale zawsze na stacji prywatnej łatwiej później ochrzcić takie paliwo, w przypadku stacji koncernowej to raczej dostawa musi być trefna, bo na miejscu raczej nic nie kombinują.

_________________
Pozdrawiam!
Paweł <Cobi>

Moje byłe e39 M5
Moje byłe e65 745i
Moje byłe e39 540i Touring
Moje byłe e36 325i Coupe

Obczaj mojego kota, nie bój się, nie gryzie:
Obrazek

V8 sound is my only drug!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 października 2008, 10:03 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 197
Lokalizacja: KrakĂłw
MEFIU e39 napisał(a):
u mnie w stacji auchan w czewie raz tam zatankowałem no i 30km zrobiłem mniej niż powinełem zrobić !!!

Coś mi się wydaje że kolega miał po prostu cięższą nogę :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 października 2008, 10:37 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3682
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 @ e46 @ e36
Kod silnika: m52b20 @ m43b16
CHMIELU Jeżeli chodzi o V POWER DIESEL to nikt nie narzeka na to paliwo... Jakkolwiek by się nie nazywało to paliwo( na co sama nazwa wskazuje...) to mocy nie uzyskasz na tym, ale NA PEWNO PO DŁUŻSZYM UŻYTKOWANIU NIE STRACISZ W PRZECIWIEŃSTWIE DO INNYCH BEZ MARKOWYCH LUB MALO ZNANYCH NAPĘDÓW... FAKTEM JEST TO ZE JEŻELI PALIWO JEST FAKTYCZNIE POCHODZENIA ORYGINALNEGO TO JEST W NIM DUŻO WIĘCEJ CZYNNIKÓW WPŁYWAJĄCYCH NA PRAWIDŁOWA PRACE SILNIKA, A PRZEDE WSZYSTKIM CZYNNIKI ODPOWIADAJĄCE ZA WYPŁUKIWANIE ORAZ ZMNIEJSZENIE TWORZENIA SIĘ NAGARU W KOMORZE SPALANIA, Z CZYM IDZIE MALE PRAWDOPODOBIEŃSTWO SPADKU MOCY PRZY DŁUŻSZYM UŻYTKOWANIU GO NA V POWER, A ZA RAZEM MNIEJSZE PRAWDOPODOBIEŃSTWO USZKODZENIA WTRYSKIWACZY ORAZ SPADKU MOCY...

JEŻELI MASZ AUTO O MAŁYM PRZEBIEGU LUB WIESZ ZE SILNIK JEST NAPRAWDĘ W DOBREJ KONDYCJI TO WARTO POMYŚLEĆ NAD EKSPLOATACJA GO TYLKO NA TYLKO TAKIM PALIWIE ( NA DŁUŻSZA METĘ NA PEWNO BĘDZIESZ DZIĘKOWAŁ ZE AUTO SIĘ ODWDZIĘCZAŁO BEZAWARYJNOŚCIĄ)

Także V POWER -----DIESEL---- KAŻDY ZACHWALA CZYSTOŚĆ , MALE SPALANIE, IDEALNE SMAROWANIE USZLACHETNIONE DODATKAMI...( MINUS TO KONI NAM NIE PRZYBĘDZIE)

Ale za to paliwo -----V POWER PB----- SZCZYCIE SIĘ NAPRAWDĘ PRZYROSTEM MOCY W ZALEŻNOŚCI OD MODELU AUTA, TO POTRAFI NAM PRZYNIEŚĆ OD 1KM DO 10 KONI MECHANICZNYCH NA DANEJ JEDNOSTCE NAPĘDOWEJ :hyhy: :hyhy: :hyhy: :hyhy:

_________________
Moja R6
viewtopic.php?f=60&t=120270

Moja e39
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=93561

Moja 19letnia e36 (niestety aktualnie już była)
viewtopic.php?f=6&t=104802&p=1262357#p1262357


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 października 2008, 10:45 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 507
Lokalizacja: Opole
Moje BMW: e39 Mpak 2001
Kod silnika: najlepszy
Po zatankowaniu kiedyś w tesco do 50 litrowego baku weszło mi 55 litrów benzyny....a dodam,ze bak nie był wysuszony :wstyd:

Jeta omijam szerokim łukiem, kiedyś badali opolskie stacje benzynowe i Jet wypadł nawet gorzej niż małe prywatne stacje, jeśli chodzi o jakość paliwa. Osobiście tankuje na Lotosie, paliwo eleganckie, na gazie robie dużo więcej km niż na BP i innych, kapitał Polski, więc kasa zostaje w kraju, a i jeszcze fajne nagrody dostaje...wczoraj elegancki włoski zegarek GFF za punkty uzbierane w dwa miesiące...no i babeczki z obsługi eleganckie:)

_________________
www.loombard.pl

www.kantoor.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 października 2008, 10:53 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 42
Posty: 2868
Lokalizacja: Opole
Moje BMW: 530iA
Kod silnika: M54B30
dawidmi napisał(a):
Po zatankowaniu kiedyś w tesco do 50 litrowego baku weszło mi 55 litrów benzyny....a dodam,ze bak nie był wysuszony :wstyd:

Jeta omijam szerokim łukiem, kiedyś badali opolskie stacje benzynowe i Jet wypadł nawet gorzej niż małe prywatne stacje, jeśli chodzi o jakość paliwa. Osobiście tankuje na Lotosie, paliwo eleganckie, na gazie robie dużo więcej km niż na BP i innych, kapitał Polski, więc kasa zostaje w kraju, a i jeszcze fajne nagrody dostaje...wczoraj elegancki włoski zegarek GFF za punkty uzbierane w dwa miesiące...no i babeczki z obsługi eleganckie:)


jak mowisz o tym lotosie obok reala to babeczki tylko fajnie wygladaja :rotfl:

_________________
[you] luknij na moją srebrną strzałe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 października 2008, 10:59 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 507
Lokalizacja: Opole
Moje BMW: e39 Mpak 2001
Kod silnika: najlepszy
Borsuk napisał(a):
jak mowisz o tym lotosie obok reala to babeczki tylko fajnie wygladaja :rotfl:


Właśnie o tym, pracuję obok :) Zawsze po 22 kończę pracę i jadę się zatankować - nocna zmiana jest naprawdę elegancka, dwie śliczne czarnulki z paznokciami większymi niż moje palce ;)

_________________
www.loombard.pl

www.kantoor.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 października 2008, 11:27 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3682
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 @ e46 @ e36
Kod silnika: m52b20 @ m43b16
DANIEL NAPISAŁ:

NIGDY WIĘCEJ TAKICH STACJI. Kiedyś zatankowałem gazik do mojej porzedniej astry :] weszło 4litry więcej niż normalniei spalenie wzrosło o kilka procent, i w ten sposób tankując tańsze paliwo wydałem duuuużo więcej niż na normanej dobrej sprawdzonej stacji !!!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
odp... Dużo zależy od ciśnienia w którym jest podawany gaz z dystrybutora, on w dużej mierze decyduje kiedy zamknąć zawór bezpieczeństwa w naszym aucie... A na każdej stacji wiadomo ze ciśnienie nigdy nie będzie takie samo bo są rożne dystrybutory...

Druga istotna sprawa to trzeba czasami wiedzieć o tym ze zawory bezpieczeństwa w autach tez potrafią się nie zamknąć w określonym czasie , czasami wogule nie chcą się zamknąć, a czasami wariują i zamykają się lub nie, w ostateczno9sci wogule nie działają, wtedy butla LPG jest napełniana do pełnej jej objętości, czyli około od 12 do 20% więcej niż by na to zawór bezpieczeństwa nie pozwoli (gdyby zadziałał)

No bywa i tak ze dystrybutory maja złe ustawiona dawkę wydawana do auta, ale to raczej mało realne z tego co wiem dopuszczalna tolerancja to około +/- 0,5% objetosci , ustawianie dystrybutorów jest czasochłonne i naprawdę w niektórych modelach jest to trudne, no i oczywiscie wystarczy jeden telefon niezadowolonego klienta i kontrola gwarantowana!!! Malo który by się decydował na ten sposób dorabiania... :hyhy: :hyhy:
:hyhy: :hyhy:


Najlepsza metoda sprawdzenia gazu to zalanie 10 litrów na pusty zbiornik i płynne pokonanie trasy na której ogólnie jeździsz na co dzień.... A dla porównania ta sama sytuacja z gazem od innego dostawcy... wtedy ci jasno wyjdzie jakie spalanie ma twoje auto i czy sprzedawca mógł cie oszukać w jakiś sposób :hyhy: :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 października 2008, 13:21 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 13607
Lokalizacja: WWY
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 08&start=0
COUPE napisał(a):
odp... Dużo zależy od ciśnienia w którym jest podawany gaz z dystrybutora, on w dużej mierze decyduje kiedy zamknąć zawór bezpieczeństwa w naszym aucie... A na każdej stacji wiadomo ze ciśnienie nigdy nie będzie takie samo bo są rożne dystrybutory...


zgadza się, ale jak mając butle 41litrów wchodzi mi 41 litrów , kiedy to normalnie zawsze w takiej sytuacji (wyjeżdżony gaz do 0 ) na schelu, orlenie, Speed Gaz, BP wchodziło około 37 - 38litrów uważam że jest coś nie tak z tym tankowaniem!!!
I dlaczego, biorąc pod uwage że zatankowałem o 4itry więcej niż zawsze, zrobiłem mniej więcej tyle samo kilometrów co normlalnie ??? nagle wzrosło spalanie ??aż tak ?? nie wydaj mi się. pozatym nigdy mi się nie zdażyło (przez półtora roku) żeby zawór mi nie odbił!

_________________
"Ja to chętnie napiłbym się kawy, ale wszyscy myślą, że ja tylko tą wódę, no i stawiają, a ja nie mam śmiałości, żeby im odmówić"-Jan Himilsbach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2008, 14:27 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
DanyU napisał(a):
zgadza się, ale jak mając butle 41litrów wchodzi mi 41 litrów , kiedy to normalnie zawsze w takiej sytuacji (wyjeżdżony gaz do 0 ) na schelu, orlenie, Speed Gaz, BP wchodziło około 37 - 38litrów uważam że jest coś nie tak z tym tankowaniem!!!


Podobna sytuacje mialem na Orlenie obok mojego domu. Do butli, ktora miala 40l wlalo sie 43l gazu, a zeby bylo ciekawiej przyjechalem na stacje na gazie, takze jeszcze cos tam bylo. Szef stacji wyszedl, obejrzal butle i powiedzial ze musze miec cos z wielozaworem, jakos dziwnie ani wczesniej (ani nawet pozniej) nie mialem problemu z odbijaniem przy tankownaiu do pelna. Powiedzial zebym napisal skarge do centrali. Kazalem wpisac na rachunku nr rejestracyjny mojego samochodu i na dowidzenia powiedzialem ze wzywam policje, zeby miec notatke ze zdarzenia. W tym momencie kierownik nagle zmienil tor lotu i oddal mi 20pln :zdziwko: dziwne? chyba nie... od tamtej pory nie tankuje na orlenie.
Jakosc gazu na stacjach Tesco vs Statoil, BP jest odczuwalna. Spalanie wieksze o okolo 1,5l na 100km, przy zblizonych warunkach na drodze.

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2008, 15:07 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 37
Posty: 10916
Lokalizacja: zlokalizowana
Tu sprzedawcy muszą mieć jakieś tricki, bo przecież stacje są kontrolowane przez UDT Urząd Dozoru Technicznego i przez Urząd Miar i Wag (nie wiem czy tak to się dokładnie nazywa). I te kontrole są co roku regularnie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2008, 16:28 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
Sylwek_ch napisał(a):
I te kontrole są co roku regularnie...

na wszystko jest sposob...
Na jakims forum byly pracownik stacji (jeden z wiekszych koncernow) opoisywal cala procedure przekretow zwiazanych z paliwem. Dodatkowo niedawno widzialem jakis raport (chyba w 'motorze') o spadkach i wzrostach jakosci paliwa na przestrzeni kilku lat. Niestety nie mamy dobrej jakosci paliw w Polsce...

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2008, 17:00 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 42
Posty: 2868
Lokalizacja: Opole
Moje BMW: 530iA
Kod silnika: M54B30
dawidmi napisał(a):
wie śliczne czarnulki z paznokciami większymi niż moje palce ;)


a to napewno mowisz o Oli z suchego boru ... ja nie wiem jakz takimi panokciami mozna pracowac :szok: ... sorki za OT

_________________
[you] luknij na moją srebrną strzałe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2008, 17:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 873
Lokalizacja: Lublin/ Warszawa
Moje BMW: 325
Tak sie składa ze pracowałem jakis czas temu na orlenie i nie bylo czegos takiego ze był drozszy albo tanszy dostawca, znalem sie z ludzmi co woza lpg i pb i wynikalo ze z jednego zrodla jest kazda dostawa, po za tym nigdy nikt nie zglosil reklamacji ze cos bylo nie tak z paliwem albo gazem. Do tej pory tankuje bume na tej stacji a matiza na jet (obecnie juz LUKOIL) po wymianie filtrow gazu, widze ze matizowy miał wiecej osadu wiec gaz ma pewnie domieszke jakiegos syfu. a orlenowy z bumy zawsze jest mniej wiecej tyle samo zabrudzony. Aha ku niescisłosci kilka razy zatankowalem matiza na stacji orlen i weszlo tyle gazu ile na JET, a spalanie nie bylo duzop wyzsze bo zrobilem mniej 5 km niz zwykle. A gaz na JET/LUKOIL jest tansze o 12gr!!! jak nie widac roznicy to po co przeplacac?? Jesli chodzi o paliwo to w Bumie mam naklejke ze minimum pb95. Powiem wam ze silniki jakie mamy nie widza roznicy miedzy 95 a 98 z ta roznica ze na 98 maja mniejsza moc, natomiast verwa ma jakies tam czysczace własciwosci to fakt ale trzeba by bylo przejezdzic ze 3-4 baki zeby zauwazyc jaka kolwiek roznice. Wiec reasumujac tankuje pb 95 bo teoretycznie na tym lepiej odpala i ładnie chodzi.

_________________
Obrazek
http://bmwmotorsportklub.eu/ lubelski klub BMW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 98 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL