BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 14:25

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Nie mam już siły do mojej m40 pomocy
PostNapisane: 14 października 2008, 21:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Lokalizacja: Otwock
Jestem nie-szcześliwym posiadaczem szlachetnej marki BMW model m40 E36 1.8

Oto mój problem :

Ostatnio zauważyłem iż na biegu jałowym strasznie skaczą obroty a silnik nie równo pracuje.
Pojechałem więc do mechanika i okazało się iż na wolnych obrotach silnik pracuje na 3 cylindrach, (tak samo jak po odłączeniu przewodu WN w pierwszym cylindrze)
Co ciekawe zmierzyliśmy ciśnienie w cylindrze i jest ok, wymieniłem świece i przewody iskra też jest ok,a nawet dzisiaj wtrysk paliwa pierwszego cylindra i nadal to samo tj. podczas ruszania strasznie muli, później w miarę wkręcania się silnik pracuje normalnie (mam wrażenie iż od pewnej ilości obrotów zaczyna działać ten czwarty cylinder gdyż auto przyspiesza płynnie) Na wolnych obrotach jest niestabilny i wyraźnie słychać (najbardziej przy wydechu prychanie) że nie pracuje jak powinien.


Proszę o jakieś podpowiedzi gdzie mam szukać przyczyny
Z góry dziękuję i pozdrawiam


Ostatnio edytowano 15 października 2008, 07:12 przez koniusylwia, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 października 2008, 21:59 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
a czemu obstawiasz tylko pierwszy cylinder i pierwszy wtrysk przeciez rownie dobrze moze to byc inny jesli to bedzie ok to moze kopulka pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 października 2008, 22:03 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 849
Lokalizacja: Łódź/Poznań
Moje BMW: e32
Kod silnika: m30b35
a nie zalewa Ci pierwszego garnka olejem?

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=319097#319097 moja e30 :)
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=587194#587194 moja E32 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 października 2008, 22:04 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
aa sorki dopiero wyobrazilem sobie sytuacje :D czyli zero zmian po sciagnieciu przewodu z pierwszej swieczki to moze na poczatek sprawdz ta kopulke


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 października 2008, 22:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Lokalizacja: Otwock
nie zalewa chyba, w każdym razie świeca po wyjęciu jest czarna i to tylko w 1 cylindrze, a iskra jest mocna na świecy. -normalnie masakra z tym wozem-


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 października 2008, 23:49 
a przypadkiem nie pada Ci palec?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 października 2008, 07:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Lokalizacja: Otwock
dzisiaj od kolegi przełoże palec i kopułkę a może to przepływomierz czy ktoś się spotkał z takim jego uszkodzeniem ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 października 2008, 07:55 
raczej jak przepływka, to miałbyś inne kłopoty podejrzewam...

jest jeszcze taka opcja, że masz coś z wałkiem i krzywkami na 1. garze i źle Ci się otwierają zaworki na 1. cylindrze, ale to by raczej było słychać


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 października 2008, 08:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Lokalizacja: Otwock
kurde wlasnie dziwna sprawa. Normalnie przyspiesza płynnie idzie na wyzszych obrotach a na jałowym trzesie nia i srycha z wydechu. Walek i cala gora wymieniona z 4 miechy temu na nowe, cisnienie w 1 garze ok. 12 wiec ok.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 października 2008, 12:34 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Lokalizacja: Otwock
Mam Panowie i oczywiście jeżeli są to i Panie pytanie :
wracam do problemu opisanego w tym poscie a mianowice czy samo to iż iskra jest widoczna na świecy (świeca po wyjęciu jest czasna) oznacza że paluch oraz kopułka są dobre ? tzn. może być za silna lub zasłaba iskra i z tego powodu nie działa pierwszy cylinder ? co o tym sądzicie ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 października 2008, 17:33 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
witam nie jestem mechanikiem ale wiem cos z wlasnego doswiadczenie iskra za mocna to raczej nie ma czegos takiego im wieksza tym chyba lepiej co do zaslabej to ma to duze znaczenie co prawda nie w bmw ale innym aucie mialem taka sytuacje ze iskra byla paliwko tez a zapalic nie chcioal okazalo sie ze to cewka czy podobnie jest z palcem i kopulka to ni9e wiem ale calkiem mozliwe i chyba na pierwszym miejscu wypadaloby to sprawdzic jesli nie to moze cos z zaplonem pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 października 2008, 14:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Lokalizacja: Otwock
Byłem wczoraj u majstra od beemek i na sluch powiedział mi że :
albo dostaje lewe powietrze albo mam skrzywiony zawór co o tym sądzicie ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL