Kornelio, powinienem escorta postawić jeszcze
Fusion - mamy, 1.4TDCI, mi palił z moją jazdą (3 tyg nim jeździłem w lipcu) w klimą - 5.5l/100km , zwykłej ON z Orlenu...
Trafiłem w Polsce, pod Wawą. Gość kupił sobie Mustanga 07 w salonie w styczniu 08. Zanim mu go znajomy podstawił na prom był marzec... przyjechał do Polski, pod Wawę, gość stwierdził że są brzydkie te koła i je zdjął... i kupił inne.
Felgi i opony maja kilkadziesiąt km przebiegu... Niestety podmienił dekielki
Oponki kosztują na opony.pl 3456zł...za kpl.

ja za kpl dałem ZNACZNIE mniej.

Wisiały i wisiały na allegro... marny opis, marne fotki...
http://www.opony.pl/opona.aspx?oid=107894&rodzaj=1
stones1 napisał(a):
One są polerowane? Czy chromowane?
Wydaję mi się że polerka. Po chromowaniu kształty są bardziej miękkie... I fordowskich nie ma w chromie, są w zamiennikach.
w ori na ramionach widać kreskę - krawędź, chromy są obłe. A te z fotki z niebieskim są z tą krawędzią - wnioskują że są poler. Moge się mylić, się okaże po polerce
Co do prześwitów - będą springi i dystanse... Będę walczył. Dlatego myślę o węższych oponach bo felgi są 8" więc 225? 215? tak żeby odsadzić felgę maksymalnie ile się da, a nie na ile opona wystaje na bok.. chociaż z tyłu lepiej wygląda 235...
Co do ciekawostek.. wiecie że nie tylko tył jest contrze ale i przód ?? Zastanawiam się czy po zmianie kół/sprężyn nie trzeba regulować pochylenia?? Czy ten typ tak ma.