BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 06:06

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Exx] 318i E46---MASAKRYCZNIE MULI, DLAWI SIE itd+''check en
PostNapisane: 30 sierpnia 2008, 17:09 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: Krakow
Witam wszystkich forumowiczow jako ze jestem tu nowy i pozdrawiam serdecznie;]

Moj problem jak w temacie:

rocznik 2002 z przebiegiem prawie 190tys km. zakupilem je okolo miesiaca temu, z zapalona kontrolka ''check engine'' -cena atrakcyjna wiec prosze nie prawic moralow co do takiego zakupu;) .
nastepnego dnia po zakupie gdy ruszalem z pod domu zaczely sie dziac dziwne jak dla mnie rzeczy, otoz autko gdy jest zimne przez pierwsze kilka minut jazdy ma ogromny problem wkrecic sie powyzej 3tys obrotow, a ito stanowi ogromny problem,dlawi sie gdy dodaje gazu i szarpiac powoli powoli przekracza 2tys......2,5tys.................3tys
Czasem rowniez !!!!!podczas wlaczania sie do ruchu!!! robi podobne jaja ,jezeli dodam mu gazu powoli to jest ok natomiast jak wdeptam w podloge to nie ma opcji by sie zebral zamula wowczas totalnie

Co moze byc przyczyna????
Dodam ze podczas tego miesiaca probowalem jakiegos plynu ktory dolany do paliwa ma przeczyscic caly uklad paliwowy,oraz sprayu ktory wtryskujemy zaraz za filtrem powietrza.
po sparayu faktycznie autko zaczyna jezdzic jak trzeba natomiast na nastepny dzien rano jest to samo albo gorzej..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 września 2008, 18:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: Krakow
czy moge prosic o jakas odpowiedz??
ma ktos jakis pomysl??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 września 2008, 22:12 
Offline
Forumowicz

Posty: 188
Lokalizacja: Konin
Witam mam bunie z takim samym silnikiem i podobnym problemem,po wizycie na kompie i wykasowaniu bledów (oraz wymianie sondy lamda oraz filtra paliwowego) juz mniej sie dławi ale jeszcze to nie to,mechanik powiedzial ze trzeba sprawdzic przewody i swiece to powinno byc lepiej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 września 2008, 22:30 
Offline
Forumowicz

Posty: 130
Lokalizacja: Warszawa
Kolego..
sprawdź filtr paliwa (raczej go wymień)... potem (jeśli potrafisz) odkręć świece żarowe i sprawdź ich stan... Zobacz czy z rury nie leci woda... czarna sadza przy prze gazowaniu...

Sody lamba.... to podstawa... ale ze by ją sprawdzić musisz podjechać na kompa gdzieś i odczytać błędy.


Moja opinia... Na 80 % jest walnięty przepływomierz powietrza (odłącz go, odłącz akumulator na 15 minut i potem się przejedz bez przepływomierza podłączonego, zrób tak nim z 60 km, jeśli nic się nie będzie działo... kup nowy i wymień... Moze podawać złe wartości przez co silnik się dusi) na 40% masz wtryski wysypane, jak to zdiagnozować... tego nie wiem.


Daj znać jak to porobisz... Jeśli nie pomogłem.. będziemy myśleć dalej... od tego jest forum.. ;)

_________________
MĂłj wozik jest Bogiem, wyglÂąd naÂłogiem, jazda zabawÂą, marka podstawÂą ! ! !
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... e96#286727

Gdy by napĂŞd na przĂłd byÂł by idealny to czÂłowiek chodziÂł by na rĂŞkach.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 września 2008, 04:35 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 787
Lokalizacja: WLKP
Ja w E-36 również tak miałem.Na kompie pokazało inny błąd niż był.Były czyscone swiece,wymieniane filtry itp.Jesli kolega mówi ze przepływka to odłącz ją na chwile i zobacz.A u mnie był stopiony kabel od czunika położenia przepustnicy.....Po naprawie...NIe ten sam samochód :D :D :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 września 2008, 10:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: KR
Warszawiak napisał(a):
potem (jeśli potrafisz) odkręć świece żarowe i sprawdź ich stan...



ale to jest benzyna :zdziwko:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: sprawa rozwiazana:)
PostNapisane: 20 października 2008, 15:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: Krakow
przepraszam za zwloke..otoz nie moglem znalezc wartego uwagi nowego dostawcy internetu;)

faktycznie chodzilo o przeplywomierz- po odpieciu samochod nie do poznania
nowy bosh juz pracuje pod macha i autko smiga az milo:)) dzieki za odp


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL