BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 09:05

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] objawy uszkodzonego czujnika położenia wałka rozżądu
PostNapisane: 20 października 2008, 20:13 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 796
Lokalizacja: Jurków
Moje BMW: E39 Touring
Kod silnika: m51d25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149164&start=0
objawy uszkodzonego czujnika położenia wałka rozżądu?

_________________
Oceniajcie moje E39 Touring 525TDS http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149164&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 października 2008, 20:37 
Offline
Forumowicz

Posty: 272
Lokalizacja: pomorskie
u kolegi w e39 520i nie było mocy słaba jak by miała 70 koni
na kompie wyszło że czujnik położenia wałka rozrządu wymienił na nowy koszt z robocizną 350zł i teraz jest miód malina ;) ;)

_________________
zobacz mojÂą niuniĂŞ

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=344853#344853

Obrazek

przydaÂła Ci siĂŞ moja wypowiedz:)
-kliknij "POMÓG£"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 października 2008, 20:45 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
Słaba moc szczególnie w górnym zakresie obrotów

Silnik funkcjonuje można powiedzieć w na minimum swoich możliwości tzn. nie pozwala na maksymalne wykożystanie mocy i momentu silnika kiedy ten czujnik jest uszkodzony, stąd odczucie kiepskiego przyspieszenia i mułowatości

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 października 2008, 22:39 
no i vanos się nie "załącza", jak powinien, tzn. nie tyla załącza, co zmienia fazy rozrządu.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 października 2008, 00:51 
Offline
Forumowicz

Posty: 185
Lokalizacja: Bogatynia
Mojemu kuzynowi zaraz po odpaleniu gasl silnik chyba ze go krecil na wysokich obrotach, wygladalo jak by nie mial zasilania po wymianie bez problemow. Koszt 150 czesci robocizna 3h dlubaniny :)

_________________
BMW FOREVER
Hej [you] zuc okiem :)
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=16501 Nowe Fotki zgodnie z obietnica
Slowa sa najpotezniejsza bronia jaka ludzie sie posluguja
Zabic Muche Boczna Szyba :) BEZCENNE!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 października 2008, 02:58 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 42
Posty: 2868
Lokalizacja: Opole
Moje BMW: 530iA
Kod silnika: M54B30
JunioR523i napisał(a):
Mojemu kuzynowi zaraz po odpaleniu gasl silnik chyba ze go krecil na wysokich obrotach, wygladalo jak by nie mial zasilania po wymianie bez problemow. Koszt 150 czesci robocizna 3h dlubaniny :)


3 godziny?? :zdziwko:

_________________
[you] luknij na moją srebrną strzałe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 października 2008, 09:05 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Objawy to zamulenie, auto w ogóle nie idzie z mniejszych obrotów, dopiero od 4tyś idzie w sumie prawie tak jak powinno. Elastycznośc do dupy. W trasie wyprzedzanie na V biegu to masakra. Mierzone stoperem czasy 80-120 na IV i V biegu to różnice w sekundach, na III prawie bez zmian. U mnie zawsze było pojedyńcze szarpnięcie przy 5.5tyś obr na III biegu. No i spalanie w trasie 1.5l więcej.

Wymiana to czujnik, ja zapłaciłem jakieś 170zł za oryginał vdo siemens. Dobry zamiennik to ze 120zł. Wymiana we własnym zakresie przez takiego laika przyrośniętego do klawiatury jak ja to 10 minut. Koszt u mechanika to ze 100zł.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 października 2008, 17:56 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 796
Lokalizacja: Jurków
Moje BMW: E39 Touring
Kod silnika: m51d25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149164&start=0
jak kupiłem swoje BMW E39 528i to nie wiedziałem jak ona naprawde jeździ gdyż jeździłem wcześniej Clio 1.2 8V a jak wsiadłem do BMW to był pocisk! Pojechałem do znajomego elektryka samochodowego i podpią pod kompa i powiedział że jest uszkodzony czujnik!
Czujnik wymieniłem ostatnio lecz jeszcze nie jeździłem samochodem gdyż stoi u lakiernika po stłuczce!

_________________
Oceniajcie moje E39 Touring 525TDS http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149164&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 października 2008, 18:02 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2408
Lokalizacja: dolnoÂślÂąskie
O ile sie nie myle to sa 2 czujniki polozenia walka rozrzadu: przy kolektorze dolotowym i wylotowym. Prosze "mnię" poprawic, jak sie myle. :)
Dojscie do jednego to pestka, a do 2giego chwile trwa.

_________________
pozdro!
| a w uszach koncert rzędowej szóstki |


-> Zobacz Moja Bunie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 października 2008, 18:11 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 796
Lokalizacja: Jurków
Moje BMW: E39 Touring
Kod silnika: m51d25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149164&start=0
jeden jest położenia wału a drógi położenia wałka rozrządu!
wałka rozrządu jest z przodu silnika i dostęp jest dobry a położenia wału jest gdzieś z tyłu z tego co mówił elektryk co to robił!

_________________
Oceniajcie moje E39 Touring 525TDS http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149164&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 października 2008, 18:36 
Offline
Forumowicz

Posty: 150
Lokalizacja: radom
koledzy oba czujniki są z przodu auta
położenia wałka rozrządu jest obok filtra oleju a wału korbowego jest pod termostatem i wiskozą


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 października 2008, 20:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2408
Lokalizacja: dolnoÂślÂąskie
Cytuj:
koledzy oba czujniki są z przodu auta

si
mozna na www.realoem.com sprawdzic.

_________________
pozdro!
| a w uszach koncert rzędowej szóstki |


-> Zobacz Moja Bunie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 października 2008, 21:18 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
mike_r6 napisał(a):
O ile sie nie myle to sa 2 czujniki polozenia walka rozrzadu: przy kolektorze dolotowym i wylotowym. Prosze "mnię" poprawic, jak sie myle. :)
Dojscie do jednego to pestka, a do 2giego chwile trwa.


Ja pisałem o M52 w E36 i czujniku na ssącym. Ale fakt że w M52TU będzie też czujnik na wydechowym, nie jest chyba bardziej schowany?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 60 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL