BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 17:45

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 255 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 21 października 2008, 01:52 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 368
Lokalizacja: WARSZAWA
Garaż: Było E46 H.M Turbo Jest;BMW E60 530i, Porsche 944 Turbo S, Mini Cooper S... R35 GTR
Tomaracing i Sportmile :)

auto sprawdzalismy przed chwilka na kompie..temperatura 74stopnie żadnych błędów bez awari poza tym że oponka sie troszkę porwała ;) miałem 3/4 baku jak wracałem to mialem 1/4. więc ze spalaniem po takim notorycznym łupaniu nie jest zle :)

[center]Obrazek[/center]

_________________
http://www.youtube.com/user/stanr35godz ... sults_main

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 października 2008, 09:15 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
STAN napisał(a):
E30 z silnikiem od M5 ogarnęite pozniej na Spalarni 2:0 dla H.M'a ...ciężko było i mialem gorszy start(nie znam jeszcze dobrze auta i dawałem ciałka z 3ecim biegiem...ale ten sprzet e30 z silnikiem M5 e34 to naprawde zapierdziela..!!! ale przegoniłem uff:) najtrudniejszy wyścig jaki dzisiaj był.


3.6 czy 3.8? Bo jak pamiętam parę lat temu 3.6 mojego kolegi to nie robiło takiego szału jak wcześniejsze m20b25T.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 października 2008, 10:38 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: Warszawa
budzet jaki widzialem nie zakladal takiej sumy jaka wyszla wiec podejrzewam ze wlasciciel dlatego nie inwestowal w swapa. Auto nie ma laga jak przepinasz biegi a przy 4 tys ma juz pelny boost

_________________
www.sportmile.pl - profesjonalne przygotowanie aut do sportu
www.carmile.pl exotic cars
Tomaracing oni wszystko robia bokiem :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 października 2008, 11:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 368
Lokalizacja: WARSZAWA
Garaż: Było E46 H.M Turbo Jest;BMW E60 530i, Porsche 944 Turbo S, Mini Cooper S... R35 GTR
Dzikus napisał(a):
A Ty jako współtworca projektu jak bys widzial ten sam projekt ale na bazie m54b30?? Jaka finalna różnica wchodzi w gre jesli chodzi o osiagi i mozliwosci tych dwóch jednostek napedowych?


osiagi dużo sie nie zmienią ..bo ja u siebie juz mam ,,przegiecia pały" miał bys jeszcze lepszy doł...góra by sie znacznie nie zmieniła...możliwosci podobne chociaz wiadomo że M54B30 mial by ciutke większy potencjał przez pojemność...ale zwiększonym doładowaniem i tak robią się niezłe liczby przy PS i Nm wszystko zalezy od tego też jaką turbine byś zastosował...

gdybyś postawił swoje 330 uturbione i z obniżona masa tak jak u mnie(przeniesienie napędu z M'ki o seryjnym napędzie zapomnij) z moja ...i załózmy że auta mają to samo tylko różnia sie pojemnoscia...to pewnie ,,teoretycznie" bys wygrał...ale...ciężko to tak naprawdę stwierdzić.

_________________
http://www.youtube.com/user/stanr35godz ... sults_main

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 października 2008, 13:28 
Dzikus napisał(a):
A mnie cały czas nurtuje pytanie które Ci Stan zadałem pod CSW, dlaczego nie m54b30 :?: przy takiej inwestycji dolożenie paru groszy na swapa 3,0 to juz pestka, a podejrzewam ze torpeda by wyszła konkretna


o, to samo pytanie sobie wczoraj oglądając przejazdy z Tomkiem zadawaliśmy :)

STAN, a z tą białą M3 się brałeś, czy nie?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 października 2008, 17:18 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 368
Lokalizacja: WARSZAWA
Garaż: Było E46 H.M Turbo Jest;BMW E60 530i, Porsche 944 Turbo S, Mini Cooper S... R35 GTR
Dostała wpierdziel...P.S była srebrna ;)

_________________
http://www.youtube.com/user/stanr35godz ... sults_main

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 października 2008, 17:26 
ciemno było, a ja nie znam się na kolorach :(


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 października 2008, 19:10 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 47
Lokalizacja: B-gi/W-wa
Myslałem, że dałeś sobie już spokój z tym białym e46 a tu jednak jezdzi ;) ..kozacko się prezentuje na fotkach ...a dzwięk pamiętam jeszcze jak była czarna fajny ryk był...
Pozdrawiam

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=349372#349372 oceĂą moje BMW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 października 2008, 19:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: Warszawa
To zalezy do czego to auto ma sluzyc . Generalnie uturbianie jednostek wolnossacych jest dziedzina trudna. Jako auto streetowe polecam zestaw kompresora. Szybko w miere tanio i bezbolesnie a jak sie znudzi zmienik kolko na mniejsze i dalej ogien. Jezdzilem z Marosem i bardzo mi sie podoba. Auto kolegi Stana jest to 3 w jego rodzinie na codzien nie bedzie upalane na drogach dlatego spokojnie mogl sobie pozwolic na takiego moda . Mysle ze jakby to bylo jego jedyne auto nie zdecydowalby sie na taki setup. Mysle ze moce 500 + z twojego motoru sa jak najbardziej realne na zwyklym paliwie

_________________
www.sportmile.pl - profesjonalne przygotowanie aut do sportu
www.carmile.pl exotic cars
Tomaracing oni wszystko robia bokiem :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 października 2008, 20:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1746
Lokalizacja: Berlin
Moje BMW: E46 M3 + E60
Kod silnika: S54 + M54
Dzikus napisał(a):
A realny koszt kompresora na seryjnych klamotach w motorze jak by wyglądał i jakie szacunkowe bezpieczne parametry można zrobić zeby to jezdzilo i nie rozpadl sie silnik po 1000 kilometrach??




Oj widzę, że kusi :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 października 2008, 20:19 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 144
Lokalizacja: Wro / Wawa
Moje BMW: e87 118d
projekt zacny, gratuluję wytrwałości bo trochę to trwało z tego co czytałem
ale jak widać warto było
mnie też kusi jaki kompresor, tylko zupełnie jeszcze się nie zagłębiałem w temat


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 października 2008, 20:35 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
Dzikus napisał(a):
Mnie kusi od dawna ale po lekturach o budowie tych super projektów mój zapał sie studzi. Nie usmiecha mi sie rozstawac z autem na kilka miesiecy a pozniej jeszcze nie ruszac sie za rogatki torunia bo nie wiadomo czy auto nagle nie wystawi kopyta bo cos bylo niedopatrzone. Jak bede pewny ze to pojezdzi to moze i sie zdecyduje, poki co adrenaliny musi dostarczac mi motocykl :) auto moze za jakis czas


Dzikus rozastwac sie z autkiem musialbys jedynie przy turbo, kupujac zestawik z kompresorem (dedykowany pod Twoj silnik) montaz dlugo nie zajmuje ;)

http://www.esstuning.com/default.asp?c= ... t2=114&id=

http://www.esstuning.com/default.asp?c= ... k25&id=151

w komplecie jest wszytsko, od kompresora, kolektora, wtryskiwaczy,srubek, wezy po soft


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2008, 02:06 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 368
Lokalizacja: WARSZAWA
Garaż: Było E46 H.M Turbo Jest;BMW E60 530i, Porsche 944 Turbo S, Mini Cooper S... R35 GTR
Możliwe że będe oficjalnym dystrybutorem Ess u nas w PL kiedyś był Keyser :)


Dzikus zagłebiłem się w lekturę co jest lepsze pod Turbo M52B25 (2,5l) czy też M54B30 (3l)

wygląda to w nastepujący sposób...z racji na aluminiowy blok i zwiększoną pojemność twój tłok ma zwiększoną średnice co za tym idzie...ściana w bloku pomiędzy cylindrami teoretycznie powinna być mniejsza niż w bloku M52B25 co za tym idzie im mniejsza ściana tym mniej materiału pomiędzy cylindrami i łatwiej w nim zrobić ,,dziurkę" ale na pewno nie tak łatwo jak w S54B32 (jak podałem zły symbol silnika M3 e46 niech mnie ktoś poprawi)

tam już w ogóle jest bardzo fajnie ciężko dokonać modyfikacje turbo bo tulejowanie chodzi w grę...amerykanie się w to bawią ale jak wiadomo oni maja troszkę inne ceny części niż my i maja wszystko pod ręką.

Twój silnik jak najbardziej da się uturbić ale ja bym wszedł w komrpessor przynajmniej masz wszystko plug&play i wsadzasz to w dwa dni jak ktoś przy tym cały czas siedzi...przy turbo nie zaplanujesz kosztów bo zawsze wyjdzie po drodze coś..a dedykowany zestaw masz ze wszystkim łącznie z instrukcją i co najważniejsze taka firma jak Ess daje ,,gwarancje" na swoje produkty :)

Pozdrawiam ;)

P.S

jak myślicie kto wygrał(5 długości)? ;)

Obrazek

_________________
http://www.youtube.com/user/stanr35godz ... sults_main

Obrazek


Ostatnio edytowano 22 października 2008, 03:12 przez STAN, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2008, 02:23 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
STAN napisał(a):
S52B32 (jak podałem zły symbol silnika M3 e46 niech mnie ktoś poprawi)


S54 ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2008, 03:12 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 368
Lokalizacja: WARSZAWA
Garaż: Było E46 H.M Turbo Jest;BMW E60 530i, Porsche 944 Turbo S, Mini Cooper S... R35 GTR
thx..wstyd by był za byka więc poprawiłem ;p

_________________
http://www.youtube.com/user/stanr35godz ... sults_main

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2008, 06:18 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1397
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e61 525dA LCI
Kod silnika: m57d30t2
Garaż: e61 viewtopic.php?f=6&t=170340
CHEVROLET CAPRICE CLASSIC WAGON 83r. viewtopic.php?f=55&t=170424&start=0
STAN napisał(a):
jak myślicie kto wygrał(5 długości)? ;)


evo ;)

_________________
byłe e36 328 qp --->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=26282&start=580 GALERIA
byłe e38 740iA --->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=110487&start=0
byłe e46 328ci --->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134726&start=0
byłe e38 728iA--->> https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=148943&start=120

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2008, 10:07 
Offline
Forumowicz

Posty: 124
Lokalizacja: K-ce
Maciek1 napisał(a):
STAN napisał(a):
jak myślicie kto wygrał(5 długości)? ;)


evo ;)


a gdzie ty tam evo widzisz?? bo moim zdaniem tam impreza stoi a kto wygrał to wiadomo

_________________
LoÂża szydercĂłw :mad: :cool:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2008, 10:10 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
cubi napisał(a):
kto wygrał to wiadomo

I nie była to impreza :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2008, 11:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: Warszawa
Witam dostales juz info co zalozyc
zestaw z ess to naprawde niezly zestaw. Bede go montowal do m3 e46 identycznej jak marosa juz niedlugo wiec moge wam krok po kroku wklejac foty z ewentualnymi problemami. Fakt cena jest w miare spora ale zaufaj mi ze bedziesz mial usmiech od ucha do ucha jak objedziesz m3 i to spoooro

_________________
www.sportmile.pl - profesjonalne przygotowanie aut do sportu
www.carmile.pl exotic cars
Tomaracing oni wszystko robia bokiem :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2008, 17:17 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1397
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e61 525dA LCI
Kod silnika: m57d30t2
Garaż: e61 viewtopic.php?f=6&t=170340
CHEVROLET CAPRICE CLASSIC WAGON 83r. viewtopic.php?f=55&t=170424&start=0
cubi napisał(a):
a gdzie ty tam evo widzisz??


za Subaru :P

_________________
byłe e36 328 qp --->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=26282&start=580 GALERIA
byłe e38 740iA --->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=110487&start=0
byłe e46 328ci --->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134726&start=0
byłe e38 728iA--->> https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=148943&start=120

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 255 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 29 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL