BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 06:37

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2008, 17:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 873
Lokalizacja: Lublin/ Warszawa
Moje BMW: 325
Tak sie składa ze pracowałem jakis czas temu na orlenie i nie bylo czegos takiego ze był drozszy albo tanszy dostawca, znalem sie z ludzmi co woza lpg i pb i wynikalo ze z jednego zrodla jest kazda dostawa, po za tym nigdy nikt nie zglosil reklamacji ze cos bylo nie tak z paliwem albo gazem. Do tej pory tankuje bume na tej stacji a matiza na jet (obecnie juz LUKOIL) po wymianie filtrow gazu, widze ze matizowy miał wiecej osadu wiec gaz ma pewnie domieszke jakiegos syfu. a orlenowy z bumy zawsze jest mniej wiecej tyle samo zabrudzony. Aha ku niescisłosci kilka razy zatankowalem matiza na stacji orlen i weszlo tyle gazu ile na JET, a spalanie nie bylo duzop wyzsze bo zrobilem mniej 5 km niz zwykle. A gaz na JET/LUKOIL jest tansze o 12gr!!! jak nie widac roznicy to po co przeplacac?? Jesli chodzi o paliwo to w Bumie mam naklejke ze minimum pb95. Powiem wam ze silniki jakie mamy nie widza roznicy miedzy 95 a 98 z ta roznica ze na 98 maja mniejsza moc, natomiast verwa ma jakies tam czysczace własciwosci to fakt ale trzeba by bylo przejezdzic ze 3-4 baki zeby zauwazyc jaka kolwiek roznice. Wiec reasumujac tankuje pb 95 bo teoretycznie na tym lepiej odpala i ładnie chodzi.

_________________
Obrazek
http://bmwmotorsportklub.eu/ lubelski klub BMW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2008, 19:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
dawidmi napisał(a):
Właśnie o tym, pracuję obok :) Zawsze po 22 kończę pracę i jadę się zatankować - nocna zmiana jest naprawdę elegancka, dwie śliczne czarnulki z paznokciami większymi niż moje palce ;)



Chyba chodziło Ci o tipsy?


mongooes napisał(a):
Podobna sytuacje mialem na Orlenie obok mojego domu. Do butli, ktora miala 40l wlalo sie 43l gazu, a zeby bylo ciekawiej przyjechalem na stacje na gazie, takze jeszcze cos tam bylo. Szef stacji wyszedl, obejrzal butle i powiedzial ze musze miec cos z wielozaworem, jakos dziwnie ani wczesniej (ani nawet pozniej) nie mialem problemu z odbijaniem przy tankownaiu do pelna. Powiedzial zebym napisal skarge do centrali. Kazalem wpisac na rachunku nr rejestracyjny mojego samochodu i na dowidzenia powiedzialem ze wzywam policje, zeby miec notatke ze zdarzenia. W tym momencie kierownik nagle zmienil tor lotu i oddal mi 20pln :zdziwko: dziwne? chyba nie... od tamtej pory nie tankuje na orlenie.
Jakosc gazu na stacjach Tesco vs Statoil, BP jest odczuwalna. Spalanie wieksze o okolo 1,5l na 100km, przy zblizonych warunkach na drodze.



No sorry, ale ja bym mu kazał dać trochę więcej siana jednak, a jak nie to na policję... za 20zł (na które Cię oszukali) dałeś sobie spokój z wykryciem afery? Mogłeś chociaż z 1000zł od nich wyciągnąć...

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2008, 20:32 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 873
Lokalizacja: Lublin/ Warszawa
Moje BMW: 325
jiGsaw napisał(a):
Mogłeś chociaż z 1000zł od nich wyciągnąć...


hehe typowe myślenie polaka... ;)

_________________
Obrazek
http://bmwmotorsportklub.eu/ lubelski klub BMW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2008, 22:46 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
No i dobrze, a czemu miał nic nie wziąć, skoro oni go chcieli na kasę oszukać? Już widzę jak Ty byś im grzecznie podziękował, że łaskawie oddali to co nakradli i pojechał potulnie do domu. Albo kasa albo boruta - krótko.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2008, 07:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 13607
Lokalizacja: WWY
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 08&start=0
Na mojej trasie są też dwie stacje BP, z założenia to dobra stacja, jednak po zatankowaniu do pustej butli gazu za 50zł zrobiłem 158km i koniec, doczłapałem się na Orlena w stolicy, znowu na pustą butlę za 50zł i po 200km zajechałem na stacje i do full zatankowałem, weszło 40l (mieści się około 41-42) podobnie miałem kiedyś z astra!

Druga sprawa, jeśli chodzi o jakość gazu, to gadałem z kolesiem który ma kilka stacji gazowych, i mowi że jest tak: gaz przyjeżdża (przypływa) w duuużej cysternie, z tych cysterek przetankowywują gaz do cystern samochodowych, i teraz jest taki myk, że jak dostawca chce oszczędzić to podłącza się i przetankowywuje od razu razem z syfem osiadłym na dnie, lepsi i drożsi spuszczają najpierw trochę gazu a raze z nim SYFF, to samo jest na stachach gazowych, pod butlą powinien być zawór do spuszczania syfu osiadającego na dnie, jak tego się nie robi, to ten syf jest stopniowo przelewany do naszych samochodów. No ale spuszczanie brudu z gazem łączy się z puszczaniem kasy w powietrze, stąd różne ceny i jakość gazu.

Co do PB i ON nie wiem jak to jest.

_________________
"Ja to chętnie napiłbym się kawy, ale wszyscy myślą, że ja tylko tą wódę, no i stawiają, a ja nie mam śmiałości, żeby im odmówić"-Jan Himilsbach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2008, 07:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 873
Lokalizacja: Lublin/ Warszawa
Moje BMW: 325
jiGsaw i z tego bierze sie łapowkarstwo. Jeśli sa jakies niescisłosci to 2 telefony, przyjezdza policja i urzad dozoru technicznego zrobia co do nich nalezy i przynajmniej 2 raz taka sytuacja nie powinna sie powtorzyc. A tak proceder moze dalej trwac w najlepsze... Ale z jednym sie z Toba zgodze, jak brac to duzo wiecej bo 20zł to jest nic, a kare dotaliby taka ze nie pozbierali by sie....

_________________
Obrazek
http://bmwmotorsportklub.eu/ lubelski klub BMW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2008, 08:46 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 244
Lokalizacja: KrakĂłw
widzę, ze mój temacik się nieźle rozwinął :)


wracając do sedna sprawy - po zatankowaniu na stacji tesco (o czym pisałem w pierwszym poście) przejechałem dokładnie tyle samo kilometrów, co jakbym tankował na shellu, bp czy orlenie - jednak minimalnie wydawało mi się, ze auto było słabsze i gorzej wkręcało się na obroty, szczególnie na zimnym silniku, wiec podejrzewam, ze był to mój pierwszy i ostatni raz jeśli chodzi o przygodę z stacjami typu tesco

_________________
Zobacz i oceù moj¹ by³¹ bawarkê

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=393131#393131 :


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2008, 09:23 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 211
Lokalizacja: Wrszawa
Moje BMW: e36
Kod silnika: m40b18
ja tankuje na Lukoil lub na Bliskiej... benzyna w miar w miarę... tam ktoś pisał że weszło mu więcej gazu w butle niż ma rzeczywistej pojemności... to jest ewidentne oszustwo lub uszkodzenie dystrybutora... pracowałem na Orlenie więc wiem że najwyżej litr więcej czasem wchodzi, bo jak nie odbije to że tak powiem wchodzi w kable... testowałem też z kumplami zachowanie 98 verwa i 95 oraz rozmawiałem z klientami... i byłem zszokowany, 98 rozpuściła np. robaka a 95 już nie bardzo... np. kierowcy diesli po iluś tam przejeżdżonych bakach stwierdzili równiejszą pracę silnika, cichszą i mniejsze spalanie... więc coś w tym jest... nie niestety nie stać na tk drogie paliwko :(

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2008, 10:37 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1082
Lokalizacja: wrocÂław
Moje BMW: e39 525d
Kod silnika: M57
lord_Sekal napisał(a):
np. kierowcy diesli po iluś tam przejeżdżonych bakach stwierdzili równiejszą pracę silnika, cichszą i mniejsze spalanie... więc coś w tym jest... nie niestety nie stać na tk drogie paliwko
Z tym sie zgodze od jakiegos czasu tankuje tylko v power diesel i auto pracuje cichutko rowniotko jak zegarek szwajcarski :P a tak to zawsze tankowałem na Jet ale ostanimi czasy sie zrazilem do tej stacji :cenzura: :wsciekly: jak pisałem auto pracowało nie rowno mialo takie jak by potkniecia wlalem V power diesel i jak reka odjol !! :hurra: teraz raczej tylko V power diesel :ok:

_________________
Luknij i oceĂą mojego bumerka ;) :hyhy:
viewtopic.php?f=6&t=20743&start=140


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2008, 16:51 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 507
Lokalizacja: Opole
Moje BMW: e39 Mpak 2001
Kod silnika: najlepszy
Borsuk napisał(a):
dawidmi napisał(a):
wie śliczne czarnulki z paznokciami większymi niż moje palce ;)


a to napewno mowisz o Oli z suchego boru ... ja nie wiem jakz takimi panokciami mozna pracowac :szok: ... sorki za OT


Ola...i jej koleżanka Kasia też ;)



Generalnie to wniosek z rozmowy taki,że nie ma co oszczędzać na benzynie, bo i tak na jedno wyjdziemy...

_________________
www.loombard.pl

www.kantoor.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2008, 17:16 
Cytuj:
Borsuk napisał/a:
dawidmi napisał/a:
wie śliczne czarnulki z paznokciami większymi niż moje palce ;)


a to napewno mowisz o Oli z suchego boru ... ja nie wiem jakz takimi panokciami mozna pracowac :szok: ... sorki za OT


Ola...i jej koleżanka Kasia też ;)



:zdziwko:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 października 2008, 07:33 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3682
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 @ e46 @ e36
Kod silnika: m52b20 @ m43b16
Wysłany: Wczoraj 8:38
Imię: Daniel

Druga sprawa, jeśli chodzi o jakość gazu, to gadałem z kolesiem który ma kilka stacji gazowych, i mowi że jest tak: gaz przyjeżdża (przypływa) w duuużej cysternie, z tych cysterek przetankowywują gaz do cystern samochodowych, i teraz jest taki myk, że jak dostawca chce oszczędzić to podłącza się i przetankowywuje od razu razem z syfem osiadłym na dnie, lepsi i drożsi spuszczają najpierw trochę gazu a raze z nim SYFF, to samo jest na stachach gazowych, pod butlą powinien być zawór do spuszczania syfu osiadającego na dnie, jak tego się nie robi, to ten syf jest stopniowo przelewany do naszych samochodów. No ale spuszczanie brudu z gazem łączy się z puszczaniem kasy w powietrze, stąd różne ceny i jakość gazu.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Od brudów i syfów w LPG są filtry, tak jak i każdy z nas w aucie ma filtr LPG, taka samo jest w dystrybutorze, cysternie, na wagonach na których dostarczaany jest gaz do cystern! (każdy dba o wymianę, ponieważ od tego jest dozór techniczny i co roczne przeglądy)

Od jakości gazu przy każdej dostawie jest certyfikat...
Nie ma możliwości spuszczania syfów z butli, każdy zbiornik LPG JEST ZALEGALIZOWANY I KAŻDA INGERENCJA ZRYWANIA PLOMB JEST KARALNA!!!!!!!!!!!!

DODAM BARDZO WARZNA RZECZ ZAWSZE GAZ JEST POBIERANY OD DOŁU CZYLI, NIE MOŻE BYĆ MOŻLIWE ZĘBY SYF ZAWSZE OSIADAŁ NA DNIE, PONIEWAŻ NA BIEŻĄCO JEST WYTŁACZANY DO DYSTRYBUTORÓW

Tak jak i w naszych autach tak samo w Zbiornikach na stacjach jest określona ważność zbiornika LPG czyli 10 lat, po tym okresie zbiorniki muszą zostać wymienione na nowe!!! :hyhy:
:hyhy: :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 października 2008, 21:20 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1008
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Moje BMW: E39 525i
Kod silnika: M54B25
Dziś byłem wymienić filtry od gazu - tyle rdzawego proszku w życiu nie widziałem :szok: Aż się dziwiłem, że samochód jeszcze jeździł. Zrobiłem ok 10tyś. km na nim...
90% tankowań było na BP :kwasny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 października 2008, 21:57 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 873
Lokalizacja: Lublin/ Warszawa
Moje BMW: 325
10 tys. to nic, moj znajomy berlingo na gazie zrobil na jednym filtrze 60.000km!!! W pewnym momencie auto w ogole nie chcialo jechac, nie bylo wiadomo o co chodzi, az dopiero u mechanika przypadkiem wyszlo ze winny jest na prawde mocno brudny filtr gazu :zdziwko:

_________________
Obrazek
http://bmwmotorsportklub.eu/ lubelski klub BMW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 października 2008, 09:23 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 211
Lokalizacja: Wrszawa
Moje BMW: e36
Kod silnika: m40b18
COUPE napisał(a):
Wysłany: Wczoraj 8:38
Imię: Daniel

Druga sprawa, jeśli chodzi o jakość gazu, to gadałem z kolesiem który ma kilka stacji gazowych, i mowi że jest tak: gaz przyjeżdża (przypływa) w duuużej cysternie, z tych cysterek przetankowywują gaz do cystern samochodowych, i teraz jest taki myk, że jak dostawca chce oszczędzić to podłącza się i przetankowywuje od razu razem z syfem osiadłym na dnie, lepsi i drożsi spuszczają najpierw trochę gazu a raze z nim SYFF, to samo jest na stachach gazowych, pod butlą powinien być zawór do spuszczania syfu osiadającego na dnie, jak tego się nie robi, to ten syf jest stopniowo przelewany do naszych samochodów. No ale spuszczanie brudu z gazem łączy się z puszczaniem kasy w powietrze, stąd różne ceny i jakość gazu.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Od brudów i syfów w LPG są filtry, tak jak i każdy z nas w aucie ma filtr LPG, taka samo jest w dystrybutorze, cysternie, na wagonach na których dostarczaany jest gaz do cystern! (każdy dba o wymianę, ponieważ od tego jest dozór techniczny i co roczne przeglądy)

Od jakości gazu przy każdej dostawie jest certyfikat...
Nie ma możliwości spuszczania syfów z butli, każdy zbiornik LPG JEST ZALEGALIZOWANY I KAŻDA INGERENCJA ZRYWANIA PLOMB JEST KARALNA!!!!!!!!!!!!

DODAM BARDZO WARZNA RZECZ ZAWSZE GAZ JEST POBIERANY OD DOŁU CZYLI, NIE MOŻE BYĆ MOŻLIWE ZĘBY SYF ZAWSZE OSIADAŁ NA DNIE, PONIEWAŻ NA BIEŻĄCO JEST WYTŁACZANY DO DYSTRYBUTORÓW

Tak jak i w naszych autach tak samo w Zbiornikach na stacjach jest określona ważność zbiornika LPG czyli 10 lat, po tym okresie zbiorniki muszą zostać wymienione na nowe!!! :hyhy:
:hyhy: :hyhy:


hmm... jak pracowałem na stacji nie było mowy aby puszczać gaz aby się pozbyć syfów... nie można z cysterny dostawczej spuścić gazu trochę aby pozbyć się zanieczyszczeń bo to jest po pierwsze niebezpieczne a po drugie karalne... wygląda to tak (przynajmniej na orlenie) że przyjeżdża sobie przewoźnik prosto z Płocka... staje przed dystrybutorem, blokuje się koła, sprawdza ciśnienie w cysternie i w zbiorniku stacji... potem podłącza się wąż z cysterny do zbiornika... po otworzeniu zaworu w zbiorniku uruchamia się pompę która tłoczy gaz z cysterny do zbiornika... nie ma opcji spuszczenia gazu z cysterny z powodu budowy pistoletu spustowego przy cysternie... a że gaz potrafi zawierać różne metale i inne zanieczyszczenia to wynik stanu w jakim wyjeżdża od dystrybutora paliw... najpierw czyszczą go rafinerie, potem ewentualni pośrednicy przy tankowaniu cystern, potem filtr w cysternach go filtruje a na końcu filtr w dystrybutorze... ale nie ma opcji aby gaz wyczyścić w 100%...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 października 2008, 09:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
jiGsaw napisał(a):
Albo kasa albo boruta - krótko.


Luzik, nastepnym razem wezwe policje, Ciebie zrobie moim pelnomocnikiem i polatasz po sadach i innych instytucjach. 1000pln jest Twoje!

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 października 2008, 12:11 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Nie zrozumieliśmy się.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 października 2008, 16:55 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3682
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 @ e46 @ e36
Kod silnika: m52b20 @ m43b16
lord_Sekal napisał(a):
Wysłany: Wczoraj 8:38
Imię: Daniel

Druga sprawa, jeśli chodzi o jakość gazu, to gadałem z kolesiem który ma kilka stacji gazowych, i mowi że jest tak: gaz przyjeżdża (przypływa) w duuużej cysternie, z tych cysterek przetankowywują gaz do cystern samochodowych, i teraz jest taki myk, że jak dostawca chce oszczędzić to podłącza się i przetankowywuje od razu razem z syfem osiadłym na dnie, lepsi i drożsi spuszczają najpierw trochę gazu a raze z nim SYFF, to samo jest na stachach gazowych, pod butlą powinien być zawór do spuszczania syfu osiadającego na dnie, jak tego się nie robi, to ten syf jest stopniowo przelewany do naszych samochodów. No ale spuszczanie brudu z gazem łączy się z puszczaniem kasy w powietrze, stąd różne ceny i jakość gazu.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------


to nie ja pisałem :kwasny: odpowiadałem tylko na to co daniel napisał, ;)

_________________
Moja R6
viewtopic.php?f=60&t=120270

Moja e39
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=93561

Moja 19letnia e36 (niestety aktualnie już była)
viewtopic.php?f=6&t=104802&p=1262357#p1262357


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co sądzicie o stacjach typu Tesco ?
PostNapisane: 30 maja 2013, 15:44 
Offline
Forumowicz

Posty: 473
Lokalizacja: PL
Moje BMW: E39
Witam, nie chcąc otwierać nowego, podobnego tematu, odgrzeję ten.
Sporo czasu minęło i zastanawiam się nad jakością paliwa na stacjach Auchan - czy coś uległo zmianie? Macie może jakieś opinie, doświadczenia? Interesuje mnie zwłaszcza ta krakowska stacja przy bonarce, szczególnie pod kątem ON. Z raportu UOKiK wynika że jest w porządku, cena też jest atrakcyjna bo nierzadko niższa niż na innych stacjach o 20-25 gr lub więcej. Jednak jak ma się to w rzeczywistości?

Pozdrawiam ;)

_________________
E39!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 115 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL