BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 maja 2025, 17:51

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 318 IS
PostNapisane: 29 października 2008, 09:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: PawÂłowice
witam. :) . mam taki problem...wlasciwie to dwa...jak odpalam auto nie koniecznie zimne to poprostu zaskoczy i czasmi zdaza sie tak ze odrazu zgasnie..nie potrafi sie utrzymac na odpowiednich obrotach ale to wystepuje naprawde zadko..no ale jadnak..a drugi problem...to jak wbije jedynke i chce poprostu gwaltownie na niej ruszyc..jade daje coraz wiencje gazu szybko a autem szarpie..przerywa...ale to wystepuje tylko jak dodaje gaz gwaltowni...jak dodaje powoli spokojnie to nie ma tego problemu....i jest jeszcze cos takiego ze gdy chce pociagnac np na 3 to tak okolo 3 tysiecy auto zaczyna dosc glosno wyc ale jak wskoczy na 4000 i wiencej dostaje kopa i idzie fajnie cicho...dzieki z gory za jakies sugestie...jestem tu nowy ale napewno tez sie przydam.. pozdrawiam ..milego dnia :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 października 2008, 13:31 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 36
Posty: 785
Lokalizacja: Zduńska Wola
Moje BMW: e46
Może przepływomierz nawala, albo sonda lambda.Falują Ci obroty?

_________________
...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 października 2008, 16:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: MyÂślenice
Jeśli chodzi o wycie to po prostu może dyfer daje już o sobie znać.... :zalamany:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 października 2008, 16:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: PawÂłowice
faluje ale tak jak pisalem zadko i tylko przy odpalaniu..wskoczy powiedzmy na 800 moze troszke wiencej i gwaltownie spada ..musze mu gazu dodac zeby nie zgasl..to trwa chwile az sam sobie z tym poradzi i oborty sa wtedy w normie i juz jest ok....chyba trzeba pod kompa bo inaczej nie bardzo....A z tym wyciem to mozesz troche jasniej "dyfer" nie bardzo orientuje sie o co chodzi....a jak sprawdzic przeplywomierz bo ja juz go odpinalem i auto zle wtedy pracowalo..chodzil ale dusil sie jak mu gazu dalem..wogole to inaczej pracowal..spalanie mam raczej w normie wiec nie wiem czy to sonda..aha i wspomne ze podejzewalem ze to kolektor wydechowy jest juz nieszczelny...no ale doczekalem sie wkoncu calego nowego ukladu wydechowego wraz z kolektorem..i nic sie nie zmienilo :)..pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2008, 07:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: MyÂślenice
Dyfer czyli dyferencjał. Wał napędowy , który Ci biegnie do tylnej osi, i ją napędza, z czasem słychać jego prace coraz głośniej i przypomina właśnie takie "wycie"...
A jeśli chodzi o falowanie na wolnych obrotach, to sprawdź silniczek krokowy jak działa ewentualnie wyczyść go. Jest odpowiedzialny za podawanie powietrza do mieszanki na wolnych obrotach... jest przykręcony do kolektora ssącego , od strony szyby...Sprawdź tez czy masz szczelny układ dolotowy... :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2008, 15:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: PawÂłowice
problem chyba rozwiazany..tzn juz nie szarpie na jedynce po gwaltownym dodaniu gazu..mozliwe ze i ta przykra sytuacja przy odpalaniu sie nie powtorzy.. Mialem popekany dosc mocno wąż łaczacy przepływomierz z przepustnica..ten taki gruby rozgaleznik....byl popekany i dziurawy na charmonijce wiec naprawde trudno bylo to zobaczyc...nie dalo sie tego nigdzie dostac ..tylko BMW serwis (77zl).. teraz swietnie idzie do przodu..na kazdym biegu mozna pociagnac i nie odcina..super.. pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2008, 15:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: MyÂślenice
No i problem rozwiązany :) pewnie dlatego Ci tak szarpał i mógł przerywać bo dostawał lewe powietrze... Heh zostaje tylko jeździć.. :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL