BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 08:10

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Odłączona przepływka
PostNapisane: 30 września 2008, 19:47 
Offline
Forumowicz

Posty: 188
Lokalizacja: Konin
Witam poszperałem a forum i dzieki temu chyba rozwiazałem problemw mojej 318i ( brak mocy i dławienie ).Odłaczyłem wtyczke przepływki i kleme akumlatora na 30 min a pozniej jezda próbna i super :) jeszcze nigdy tak nie ciagła.
Teraz pytanie jak długo moge jezdzic z odłaczana wtyczka i czy niczym to nie grozi bo nie chce czegos wiecej popsuc, i czy ponownie podpic wtyczke czy tak jezdzic z odpieta.

A moze ma ktos namiary na dobra przepłwke ?
Dzieki serdeczne i pozdro.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: s
PostNapisane: 30 września 2008, 20:19 
Offline
Forumowicz

Posty: 142
Lokalizacja: Bielsko
teraz jeżdzisz w trybie awaryjnym


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 września 2008, 20:58 
Offline
Forumowicz

Posty: 188
Lokalizacja: Konin
teraz jeżdzisz w trybie awaryjnym

ale co to oznacza czy moge tak jezdzic bez szkody dla silnika ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2008, 12:22 
Offline
Forumowicz

Posty: 188
Lokalizacja: Konin
PANOWIE POMOCY CO TERAZ ROBIC KUPOWAC PRZEPŁYWKE,CZY SZUKAC MOZE INNEJ PRZYCZYNY( piszecie ze odłaczenie i pozniejsza dobra jezda to nie koniecznie wina przepływki a czujnika wałka rozrzadu)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2008, 12:45 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 50
Posty: 895
Lokalizacja: dolnośląskie
Moje BMW: E39 Touring lift
Kod silnika: M57 D30
Jazda bez przepływki to większe spalanie.
Gorsze osiągi , możliwe trudnosci z odpalaniem itd.
Komp silnika nie " wie " ile powietrza dostaje silnik i dobiera dane domyślne.
Czyli tak zwany tryb awaryjny.
Przez jakiś czas nie powinno się nic stać.

Jeżeli przepływka jest walnięta to w trakcie jazdy na 4 czy na 5 biegu , to w trakcie pełnego buta startując z niskich obrotów wskazanie ekonomizera powinno się wychylić do np 20litrów i w chwili zadławienia ( chwilowego spadu kprzyspieszenia ) spaść o około 5 litrów.
Najlepiej kupić oryginalną.
Są na rynku przepływki MTM w cenie około 250zł ale opinie są różne i raczej nie ma co cudów oczekiwać za tą kasę. Wpisz w wyszukiwarce MTM i poczytaj.
Można kupić używkę , ale to jak z używkami.

_________________
Moje E39
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 85&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2008, 18:57 
Offline
Forumowicz

Posty: 188
Lokalizacja: Konin
muda44,
Wielkie dzieki brachu a to własnie mi chodziło
Jesli chodzi o przepływomierz to mam juz jednen na oku
http://moto.allegro.pl/item434055853_pr ... 6_e38.html
A jesli bedzie to orginal to czy koniaczna jest "jakas" akceptacja w serwisie?
Jeszcze raz wieeeeeeeeekie dzieki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2008, 09:25 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 50
Posty: 895
Lokalizacja: dolnośląskie
Moje BMW: E39 Touring lift
Kod silnika: M57 D30
Na allegro jest przepływka o nr producenta 0 280 217 124.
Jeżeli masz o takim samym nr to nie powinno być problemu ( tak wynika z teorii a w praktyce różnie to bywa. Nie wiadomo czy już nie było coś grzebane przy programie kompa w Twoim aucie. ).
Jeżeli o innym to prawdopodobnie będzie jednak potrzebna wizyta u fachowca.
Różne są zdania na ten temat.
Najlepiej poszukać o takim samym nr.
Załóż i się przekonasz po zachowaniu auta , osiągach no i spalaniu.

_________________
Moje E39
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 85&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 października 2008, 22:24 
Offline
Forumowicz

Posty: 188
Lokalizacja: Konin
Wymieniłem przepływomierz o identycznych numerach seryjnych i autko zaczelo jezdzic swietnie tylko wzrosło spalanie zi to pokazywane na kompie z 7,4 na 8,0 i to faktyczne z ok.8 na 9,5 a to chyba troszke duzo jak na silnik 1,9? i zaczeły falowac obroty jak jadac normalnie wcisne sprzegło to spadaja i falują od 500-1000
Prosze o jakies rady


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 października 2008, 23:33 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 785
Lokalizacja: Zduńska Wola
Moje BMW: e46
Jesteś pewny, że ta wymieniona przepływka jest sprawna?Przyczyną falowania obrotów może być również silnik krokowy.

_________________
...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2008, 00:10 
Offline
Forumowicz

Posty: 188
Lokalizacja: Konin
Niby powinna byc dobra bo znikły objawy takie jak brak mocy!Ale głowy nie dam...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 35 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL