BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 czerwca 2025, 23:30

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] silnik krokowy czy sonda lambda???
PostNapisane: 8 listopada 2008, 22:31 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Lokalizacja: torun
witam..wczoraj wymienilem przepływke i auto dostalo kopa ,lecz na jałowym mi obroty faluja i auto gasnie...przeczyscilem wd40 w sumie sa tam tylko dwie dziurki i nie ma co tam czyscic w zasadzie ale to i tak nie pomogło bo caly czas obroty faluja i gasnie auto..co to za przyczyna ..????czy krokowy do wymiany czy sonda szwankuje?na poprzedniej przepływce było ok lecz mialem spadek mocy bo byla ona walnieta///przy nowej przepływce obroty dzikują/../...help


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 listopada 2008, 00:50 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 206
Lokalizacja: Lublin
najlepiej podjedź podepnij pod kompa bunie bo tak to możesz tylko metodą prób i błędów wymieniać,a i tak znając różne sytuacje to na samym końcu sie wymienia prawidłową rzecz,unikniesz dodatkowych niepotrzebnych kosztów
ja miałem ten sam problem

_________________
Jestem jedną z tych osób, które potrafią manipulować Twoim czasem, wiesz dlaczego? bo tracisz go czytając mój podpis, który nie ma w ogóle sensu. :hoho:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 listopada 2008, 08:38 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Lokalizacja: torun
daniel napisał(a):
najlepiej podjedź podepnij pod kompa bunie bo tak to możesz tylko metodą prób i błędów wymieniać,a i tak znając różne sytuacje to na samym końcu sie wymienia prawidłową rzecz,unikniesz dodatkowych niepotrzebnych kosztów
ja miałem ten sam problem


no to jak miales ten sam problem to co zrobiles ????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 listopada 2008, 00:05 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 206
Lokalizacja: Lublin
u mnie była przepustnica i krokowy do wymiany,teraz jak ręką odjął,sam na początku stawiałem na katalizator bo mi dziwne odgłosy wydobywały sie z pod auta

_________________
Jestem jedną z tych osób, które potrafią manipulować Twoim czasem, wiesz dlaczego? bo tracisz go czytając mój podpis, który nie ma w ogóle sensu. :hoho:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 maja 2009, 12:02 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 54
Lokalizacja: NS
Moje BMW: 325i
>>> MCD co masz na myśli przez spadek mocy i na zimnym czy cały czas?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 maja 2009, 13:33 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
MCD, po wymianie przepływomierza trzeba zaadoptować sterownik benzyny do nowej przepływki.
To że auto dostało kopa, nie oznacza że w sterowniku wszystkie nastawy są prawidłowe.

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 maja 2009, 18:11 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 54
Lokalizacja: NS
Moje BMW: 325i
po ściągnięciu przepływomierza auto lepiej wkręca mi się na obroty, wcześniej mulił się od 4-5tyś. Czy to znaczy że muszę wymienić przepływkę na nową?? Czy to też może być kwestia niedostrojenia czegoś? Auto jeździ głównie na gazie (sekwencyjnym).


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2009, 14:11 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
kamilTK, widzisz odrazu pisze się wszystko. Jak masz tam instalację LPG to trzeba przywrócić program auto-adaptacji benzyny (zresetować) i pojeździć tylko na Pb. Jak problem się nie powtórzy to szoruj do gaziarza niech porządnie poprawi swoją robotę.
Jeżeli człowiek się na tym zna to poprawi mapę (Niema ludzi nieomylnych).
Jak Ci się każe popukać w czoło, to nawet z nim nie dyskutuj, znajdź kogoś kto się na tym zna, a najlepiej mającego też wiedzę na temat zasad działania nowoczesnego układu wtrysku benzyny :)

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 30 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL