BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 maja 2025, 17:49

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] ZANIKI MOCY I FALOWANIE OBROTOW BMW 316i
PostNapisane: 10 listopada 2008, 20:04 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 99
Lokalizacja: Skierniewice
Moje BMW: BMW E46
Kod silnika: M52B20
Witam

Mam problem z moja bunia? Kiedy stoi kilka dni nie jezdzona i na zimnym silinku po odpaleniu czasami wszytsko jest ok ale czasmi zdarza sie ze faluja obroty na biegu jałowym a po przejechaniu kilkuset metrów zachowuje sie tak jakby nie dostawała odpowiedzniej dawki paliwa. Przy dodawaniu gazu wogole nie przyspiesza i tak jkaby chciala zgasnac ale nie gasnie. I tak jest tylko przez chwile potem jest ok. Przepływka była wymieniona. Moze to byc zanieczyszczony filtr paliwa?? Bo jak długo stoi to moze jakies paprochy go zatykaja?? Prosze o jakies sugestie bo to strasznie denerwujaca rzecz.

_________________
KONRAD ŚLIWINSKI


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 listopada 2008, 20:57 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 38
Posty: 579
Lokalizacja: Szczawnica
Moje BMW: e36 318is
Kod silnika: M42B18
Wg. mnie krokowy szwankuje Ci, jeśli chodzi o falowanie. Ja miałem tak samo przez jakiś czas, to jak go wyuciągłem to nawet nie drgnął taki był zasyfiony. A utrata mocy... hmmm napisz coś więcej, przy jakich obrotach, czy zawsze??Czy kręci do konca, możliwe że filtr, w razie czego możesz wymienić, jak nie robiłeś tego.

_________________
318 Is MOTOSPORT INTERNATIONAL / SEDAN

moje oczko :-D http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=364965#364965


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 listopada 2008, 22:03 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 99
Lokalizacja: Skierniewice
Moje BMW: BMW E46
Kod silnika: M52B20
Własnie to najdziwniejsze ze to sie zdarza chyba nie zaleznie od obrotow ale napewno na zimnym silniku gdzie samochod nie jest jezdzony jakies min. 2 dni. I to jest tak ze przerwie 2-3 razy i pozniej jest ok. Po przejechaniu np. 400-500 metrow albo przerywa w trakcie jazdy na 2 lub 3 biegu bo zdarza mi sie to zawsze jak wyjezdzam z garazu gdzie trzymam bunie albo po przejechaniu tego staje przed skrzyzowaniem i jak nawet jak trzymam na sprzegle zaczyna zamulac. Jak dodaje gazu to obroty nie rosna. Chwile sie tak dzieje i potem jest ok. Chyba bo tez mam wrazenie co prawda mam porownanie tylko z e36 1.8 moich kumpli ale moja 1.6 jest o wiele słabsza niz ich. Nie zdarzyło mi sie to na ciepłym silniku. Ale jest jeszcze jedna rzecz i nie wiem czy tak jest we wszystkich betach. Jak jest wskaznik spalania to przy rowniej jezdzie i trzymaniu pedału gazu be nawet minimalnych zmian wskaznik ma niewielkie odchyły i mam wtedy wrazenie jakby minimalnie słabło auto ale to na ułamki sekund czy u Ciebie tez tak sie dzieje jesli chodzi o wskaznik. Bo nie wiem moze jestem przewrazliwiony. Musze przejechac sie kumpla bunia i zaobserwowac jak to jest u niego. Moze podłaczenie pod kompa cos wykarze? Jak myslisz?

_________________
KONRAD ŚLIWINSKI


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 listopada 2008, 22:45 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 2174
Lokalizacja: Tiegenhof
Moje BMW: E36
Kod silnika: M43B16 :]
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=27899
Też miałem problem z falowaniem obrotów. Okazało się że sonda lambda nie pracuje jak trzeba. Wyszło to właśnie po podłączeniu do kompa ;)

_________________
>>> MOJA e36... :] <<<

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 listopada 2008, 21:09 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 99
Lokalizacja: Skierniewice
Moje BMW: BMW E46
Kod silnika: M52B20
A ile kosztowało podłaczenie pod kompa??

_________________
KONRAD ŚLIWINSKI


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 listopada 2008, 21:11 
Offline
Forumowicz

Posty: 451
Lokalizacja: Polska
Sprawdź filtr paliwa,ale to wygląda raczej na przepływomierz lub sondę. Na zapalonym silniku odłącz przewód od przepływki ,zobaczysz reakcję.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 listopada 2008, 22:25 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 2174
Lokalizacja: Tiegenhof
Moje BMW: E36
Kod silnika: M43B16 :]
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=27899
Ja miałem za free ale normalnie gość bierze 50 PLN'ów.

_________________
>>> MOJA e36... :] <<<

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL