BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 09:19

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] głośna praca silnika przy rozruchu po zmianie oleju
PostNapisane: 12 listopada 2008, 15:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 35
Lokalizacja: kuj pom
tak jak w temacie po zmianie oleju syntetycznego castrol edge 0w-30 na olej polsyntetyczny casrtol magnatec 10w 40 przy rozruchu silnik przez ok 3 sec slychac mechaniczny stukot klekot pozniej jest juz ok zdaje sobie sprawe ze olej polsyntetyczny jest gestszy ale nie wiem czy takie dzwieki powinny byc
prosze o porade


Ostatnio edytowano 12 listopada 2008, 15:24 przez radpaw, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 listopada 2008, 15:19 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
szklanki Ci ewidnetnie pukaja w niskich temperaturach...jesli tylko przez chwilke po rozruchu to nie ma wielkiej tragedii, gorzej by bylo jakby stukaly caly czas...
A tak na marginesie dlaczego zmieniles???Skorow wszystko oka chodzilo na 0w??Moze wlasnie zaszkodziles silnikowi... :dobani:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 listopada 2008, 15:34 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 35
Lokalizacja: kuj pom
zmieniłem bo musiałem dolewac jak chodził na syntetyku i za paradom forumowiczów zmieniłem na półsyntetyka


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 listopada 2008, 16:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
radpaw napisał(a):
zmieniłem bo musiałem dolewac jak chodził na syntetyku i za paradom forumowiczów zmieniłem na półsyntetyka


ja bym wolal dolewac, niz zmieniac na polsyntetyk.

Co do stukotu, sprawdz poziom oleju, jezeli bedzie niski (nawet na skali) to przy rozruchu szklanki moga troche poklepac zanim zaciagniety zostanie olej.

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 listopada 2008, 16:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 35
Lokalizacja: kuj pom
no to czekos tu nie rozumiem po co są oleje półsyntetyczne jesli jak wczesniej twierdzi Kisiel24 mogłem ta zmiana uszkodzić silnik a
mongooes woli dolewac niż uzyć półsyntetyka


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 listopada 2008, 16:17 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
Pobieranie oleju to naturalna rzecz zuzycia silnika. Jezeli spalanie oleju jest zbyt wysokie to nalezy sie remont silnika, zalanie polsyntetycznym olejem jest tylko polsrodkiem na zmniejszenie ilosci tego spalania.
Sam napisales, ze olej polsynt. jest gestrz, przez co pozniej dociera w gorne partie silnika, co oznacz, ze przy starcie sa gorzej smarowane i podatne na szybsze zuzycie. Mysle, ze wlasnie to mial na mysli Kisiel24

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 listopada 2008, 16:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 35
Lokalizacja: kuj pom
ok rozumiem jakie elementy trzeba wymienic wraz ze szklankami duzy koszt??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 listopada 2008, 16:58 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
mongooes napisał(a):
Pobieranie oleju to naturalna rzecz zuzycia silnika. Jezeli spalanie oleju jest zbyt wysokie to nalezy sie remont silnika, zalanie polsyntetycznym olejem jest tylko polsrodkiem na zmniejszenie ilosci tego spalania.
Sam napisales, ze olej polsynt. jest gestrz, przez co pozniej dociera w gorne partie silnika, co oznacz, ze przy starcie sa gorzej smarowane i podatne na szybsze zuzycie. Mysle, ze wlasnie to mial na mysli Kisiel24

Dokladnie tak!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 44 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL