BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 19:36

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] szarpanie i strzelanie 320i
PostNapisane: 12 listopada 2008, 22:42 
Offline
Forumowicz

Wiek: 33
Posty: 322
Lokalizacja: (Hollandia, Rotterdam) PL-Jaworzno ° Zamość
Moje BMW: E39
Kod silnika: m52TUb28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1437255
Stara Galeria .
Witam .
Mam swoja Becie od półtora roku miałem już problem z elektronika i czujnikami wymieniłem co trzeba , minęło od tego jakieś 3 miesiące przez ten czas wszystko było ok .
Niedawno zauważyłem spadki mocy szarpanie strzelanie z wydechu bardzo głośne i duże spalanie ! opisze to tak na zimnym czasem strzeli ale gdy sie zacznie rozgrzewać silnik zaczyna okropnie strzelać na niskich obrotach tzn do 2 - 3 tyś . , potem przestaje ale gdy przestanie strzelać czuć wyrywanie szarpanie i coś takiego jakby inny pomruk silnika . Byłem u mechanika stwierdził że to świece lecz miesiąc temu wymieniłem wszystkie na 2 wuknowe z firmy KGN coś takiego ale ok posłuchałem go nie opłacało mi sie bardzo wydawać pieniędzy na świece jeśli nie byłem pewien co do problemu więc kupiłem 2 zacząłem przemieniać itp i dalej to samo . Dowiedziałem się że cewki (receptory - Oryginalne niewymieniane od Nowości Z firmy ZendSpule ) mogą być walnięte lecz ich koszt też jest duży więc narazie chce sie dowiedzieć co i jak . więc proszę was o pomoc bo już nie mam głowy .
Dodam że filtr oleju filtr powietrza itp było wymieniane Autko nigdy nie było przegrzane . Nawet skusiłem sie podpiąć becie na Kompa i wyszło zero błędów lecz też zaniepokoił mnie odczyt z przepustnicy ssała dobrze wszystko ok lecz temperatura powietrza była chyba dość duża jak na ssące powietrze bo aż 43 stopnie .
Więc ja już głowy nie mam . proszę o pomoc .
Autko jest na Bęzyne rok 1991 silnik m52 chyba 6 cylindrowy 2.0


Ostatnio edytowano 12 listopada 2008, 22:43 przez owen05, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 listopada 2008, 14:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: Lubin
przeplywka przeplywka przeplywka


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 listopada 2008, 19:50 
Offline
Forumowicz

Wiek: 33
Posty: 322
Lokalizacja: (Hollandia, Rotterdam) PL-Jaworzno ° Zamość
Moje BMW: E39
Kod silnika: m52TUb28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1437255
Stara Galeria .
Chłopaki Pomurzcie ...
Czekam Na jakąś konkretną odpowiedz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 listopada 2008, 15:05 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
Kolego trudno jest coś doradzić w 100% osobiście jestem zwolennikiem podpiecia się pod kompa bo to często zaoszczędza czas i pieniądze
u ciebie wygląda mi to na czujnik położenia wałka rozrządu ale to tylko sugestia
ta temperatura powietrza zasysanego jest też zastanawiająca


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2008, 08:20 
Offline
Forumowicz

Wiek: 33
Posty: 322
Lokalizacja: (Hollandia, Rotterdam) PL-Jaworzno ° Zamość
Moje BMW: E39
Kod silnika: m52TUb28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1437255
Stara Galeria .
No tak ale pół roku temu właśnie czujnik wału wymieniałem bo auta wogóle palić nie chciało i była to wina czujnika położenia wału ... Wienc to wykluczam ale pod kompem byłem i też nic nie wykazało ... i zastanawiam sie nad sondą lambda , cewkami lub tą przepustnicą i chciałbym Żeby mi ktoś mniej więcej doradził co i jak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL