BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 maja 2025, 18:45

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] nie chodzi tak jak powinien
PostNapisane: 14 listopada 2008, 19:23 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
witam posiadam e34 535 z gazem (2 generacji) no i tmam maly problem bo na gazie jest wszystko ok ,a na benzynce nie chodzi jakby na wszystkie gary ,co moze byc przyczyna z gory dzieki za wypowiedzi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 listopada 2008, 19:32 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
Jeździsz czasem na benzynie? Mogły się wtryski po "zapiekać".

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 listopada 2008, 19:34 
Offline
Forumowicz

Posty: 451
Lokalizacja: Polska
A obroty skaczą???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 listopada 2008, 19:37 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
A może miałeś jakieś wystrzały gazu ? Jeśli tak mogły uszkodzić przepływomierz.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 listopada 2008, 19:46 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
autka nie mam zbyt dlugo ale odpala na benzynie takze nie powinno sie z nimi nic dziac ,a czy moze to byc od przeplywki bo ja najbardziej podejrzewam ta aluminiowa klapa jest poprostu luzna i przez to przeplywka jest nieszczelna tylko ze to chyba ktos zrobil jako zabezpieczenie przed strzalami ,czy to uszczelnic? ale co wtedy w razie strzalu bo czasami jak sie zapomne i na zimnym dam sporo gazu to sie zdarzy ze strzeli .I pytanko do kolegi Pinczera z innej beczki jak Ci sie tym jezdzi bo ja kupujac 3,5 myslalem ze bedzie to pocisk a niestety jestem zmartwiony byc moze dlatego ,ze nie chodzi tak jak powinno ,dlatego prosze o Twoja opinie w kilku zdaniach pozdrawiam

[ Dodano: 14 Listopad 2008, 19:48 ]
no wlasnie nie zdarzylem napisac :D a co do obrotow to sa ok i na benz i na gazie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 listopada 2008, 20:00 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
Wywal mikser, jeśli masz zdrowy silnik to osiągi poprawią się sporo. Kilka lat temu dla mnie to może i był pocisk. Teraz już nie. Na gazie to pewnie Ci się dokręca do 4 tys obrotów i koniec.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 listopada 2008, 20:00 
Offline
Forumowicz

Posty: 451
Lokalizacja: Polska
Kolego jeśli przepływka ma luzną klapkę to na pewno jest uszkodzona od strzału.
A jeśli chodzi o 3.5 to to nie jest auto-pocisk. Ktoś na forum kiedyś powiedział,jeśli chcesz doznać emocji podczas jazdy i pościgać się z innymi kup 2.5 24V, a jeśli chcesz poprostu jeżdzić kup 3.5
Pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 listopada 2008, 20:07 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
Wg mnie zdrowe 3.5 musi lepiej jeździć od 2.5. Co do pocisku to subiektywne odczucie. Nie jest to S38B38 w którym przy 200km/h przepinasz na 4-y i ... znikający punkt.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 listopada 2008, 20:11 
Offline
Forumowicz

Posty: 451
Lokalizacja: Polska
Ja jestem innego zdania niż kolega Pinczer,miałem do czynienia z kilkoma 3.5 i nie jechały lepiej niż 2.5. Ale każdy ma swoje zdanie,które szanuje. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 listopada 2008, 20:16 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
no to mnie teraz zmartwiliscie jedna i druga wiadomoscia ,a tak w ogole jak sprawdzic czy przeplywka jest ok? wiem bylo kilka razy ale nie moge znalezc .Czy po jej odlaczeniu powinny byc jakies zmiany? bo u mnie zero reakcji dzieki za wypowiedzi pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 listopada 2008, 20:19 
Offline
Forumowicz

Posty: 451
Lokalizacja: Polska
Zero reakcji tak miałem po odłączeniu uszkodzonej przepływki w E30 i E34 wymieniłem ją i grało.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 listopada 2008, 20:20 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
a z tym pociskiem to fakt racja dla kazdego co innego bedzie pociskiem ja dla przykladu ostatnio jezdzilem e30 super eta z glowica od 2,5 i jeszcze jakimis tam przerobkami to byl juz dla mnie pocisk :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 listopada 2008, 20:22 
Offline
Forumowicz

Posty: 451
Lokalizacja: Polska
Dokładnie dla każdego pocisk to cos innego,ale myślę ,że 3.8 340 dla kazdego,który jechał jest pociskiem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 listopada 2008, 20:25 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
no ok to jakby ktos mogl niech mi podpowie co po wymianie przeplywki zrobic zeby uniknac powtorzenia sie sytuacji ze strzalami ,jak zabezpieczyc przeplywke bo kolejny strzal rozumie rowna sie nowej przeplywce?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 listopada 2008, 20:28 
Offline
Forumowicz

Posty: 451
Lokalizacja: Polska
Nie ma chyba skutecznej rady jak uchronić przepływkę przed strzałem,ja przynajmniej takiej nie znam.Słyszałem kiedys o dyszy która niby chroni przed strzałem dość skutecznie ale nie pamietam dokładnie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 listopada 2008, 20:33 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
W 100% nie wyeliminujesz strzałów. Jeśli ważne są dla Ciebie osiągi albo zmiana na wtrysk gazu albo jazda na benzynie bez instalacji.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 listopada 2008, 20:35 
Offline
Forumowicz

Posty: 451
Lokalizacja: Polska
Koledzy tak na marginesie,potrzebuje kierownice z poduszka ze starym typem wieloklinu albo inaczej na mały frez. Nie macie może takiej???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 listopada 2008, 20:37 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
aha czyli musze sie odpezyc i przyzwyczaic hehehe bo montaz sekwencji zbyt wysoka jak dla mnie inwestycja jazda na benz takze :zalamany: pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 listopada 2008, 20:38 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
Niestety z kupy czekolady nie zrobisz :|

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 listopada 2008, 20:52 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
to rozumie mial byc zart


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL