BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 maja 2025, 20:54

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] m52b20, uszczelka pod deklem?? ciezko odpala
PostNapisane: 2 listopada 2008, 19:39 
Offline
Forumowicz

Wiek: 43
Posty: 215
Lokalizacja: Legionowo/Warszawa
Moje BMW: e46 320i
Kod silnika: M54b22
Garaż: Było:e34 535i (M30B35), e34 525i 24v (M50B25), e36 320i cabrio (M50B20), e46 320d(M47TU), jest e46 320i (M54B22)
Silnik m52b20 vanos oczywiscie...Ciezko odpala, trzeba pokrecic troche...Jak chce tak bardzo szybko wcisnac pedal gazu, ma takie zadlawienie...Co to moze byc?? Wiem ze mam uszczelke pod deklem do wymiany, czy to moze byc przez ta uszczelke??


Ostatnio edytowano 3 listopada 2008, 15:01 przez bimeer82, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 listopada 2008, 20:05 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
kiedy wymieniałeś filtr paliwa?
dobrze by było zmierzyć cisnienie paliwa jakie daje pompa
i na listwie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 listopada 2008, 05:42 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 787
Lokalizacja: WLKP
Ja mam taki sam problem jak kolega ryszard.Tylko uszczelka jest ok.Filtr paliwa od nowosci nigdy nie był wymieniany....Ale ja na paliwie nie jezdze tylko na gazie...

_________________
Pomogłem??? - kliknij Pomółgł


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 listopada 2008, 21:42 
Offline
Forumowicz

Wiek: 43
Posty: 215
Lokalizacja: Legionowo/Warszawa
Moje BMW: e46 320i
Kod silnika: M54b22
Garaż: Było:e34 535i (M30B35), e34 525i 24v (M50B25), e36 320i cabrio (M50B20), e46 320d(M47TU), jest e46 320i (M54B22)
ale tylko odpala tak ciezko, pozniej naprawde dobrze jezdzi, az sie zdziwilem nawet, wkreca sie dobrze na obroty, tylko z odpalaniem tak jest


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 listopada 2008, 15:12 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1926
Lokalizacja: Częstochowa
Moje BMW: 530i
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
mam podobnie z odpaleniem, musze troszke pokręcić, założyłem nowe świeczki, nowy filtr paliwa. Byłem na kompie - wyszedł błąd czujnika położenia wałka rozrządu... to może być od tego?

_________________
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
Niebieski junkers w mpaku !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 listopada 2008, 15:43 
Offline
Forumowicz

Wiek: 43
Posty: 215
Lokalizacja: Legionowo/Warszawa
Moje BMW: e46 320i
Kod silnika: M54b22
Garaż: Było:e34 535i (M30B35), e34 525i 24v (M50B25), e36 320i cabrio (M50B20), e46 320d(M47TU), jest e46 320i (M54B22)
Ja nie wiem, ale swoim bylem na kompie, i nie wykazalo zadnego bledu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 listopada 2008, 17:05 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
MichcioManiak napisał(a):
mam podobnie z odpaleniem, musze troszke pokręcić, założyłem nowe świeczki, nowy filtr paliwa. Byłem na kompie - wyszedł błąd czujnika położenia wałka rozrządu... to może być od tego?

Kolego to jest ważny czujnik trzeba wymienić


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 listopada 2008, 19:16 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1926
Lokalizacja: Częstochowa
Moje BMW: 530i
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
tylko jedno pytanie, jak sprawdzić czy to faktycznie jest uszkodzone? bo przecież błąd mógł się wziąć nawet po przypadkowym wyjęciu wtyczki od tego czujnika...

_________________
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
Niebieski junkers w mpaku !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 listopada 2008, 20:08 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
można go sprawdzić omomierzem według mądrej ksiegi powinno być:
między stykami 1-2 max. 1ohm
między stykami 2-3 nieskończoność


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL