BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 czerwca 2025, 13:50

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 85 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2008, 17:24 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 400
Lokalizacja: WĂŞgrĂłw
przeciez mowimy o m50 w e36 wiec o co ci chodzi? czy na tym forum siedzcie tylko zeby cytowac i lapac za slowka? a moze chcesz mi wmowic ze m40 jest wytrzymalsze niz m20? jakikolwiek 6scio cylindrowiec jest wytrzymalszy od 4ro (oczywiscie mowa o silnikach bmw)

_________________
e39 520ia
nie dziekuj - kliknij pomogl...
Przytkaj dyfer pal poluma małolat


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2008, 17:33 
aily napisał(a):
czy na tym forum siedzcie tylko zeby cytowac i lapac za slowka?


Napisałeś coś, to dokończ, ile wg. Ciebie m20 wytrzymuje na lajcie, albo m50, albo m52.

Chciałbym wiedzieć, czy ta różnica jest na tyle duża, że warto się nią przejmować, czy nie, walenie na ślepo hasłami różnymi jest mało ciekawe nazwijmy to tak.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2008, 17:58 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
..::CZARNY::.. napisał(a):
aily napisał(a):
czy na tym forum siedzcie tylko zeby cytowac i lapac za slowka?


Napisałeś coś, to dokończ, ile wg. Ciebie m20 wytrzymuje na lajcie, albo m50, albo m52.

Chciałbym wiedzieć, czy ta różnica jest na tyle duża, że warto się nią przejmować, czy nie, walenie na ślepo hasłami różnymi jest mało ciekawe nazwijmy to tak.


Wiem że regularnie serwisowane M20 robią 500tyś bez remontu i klapiących zaworów. Na E30.de jest parę takich rodzynków.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2008, 18:19 
a m50 i m52 z vanosami? :)

mowa o tych bez remontu :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2008, 18:20 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 86
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E 36 1.8TDS
mam is niby ta gorsza m42 2 lata uzytkuje nie mam z silnikiem zadnych problemów zdazaja sie jakies ustereczki ale nie zniechecaja mnie do auta którys z kolegów juz napisał ze is objedzie 2l potwierdzam ta opinie mam kompakta ale sedany nie daja rady ,ja osobiscie bede szukał 328....bo gang jest niesamowity :super:

_________________
Codziennie przybywa ludzi,którzy mogą pocałowac mnie w d..e !!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2008, 18:47 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Bobby_Valentino napisał(a):
CZARNY ! Czyżbyś zapomniał o legendarnym 2.0 130 koni na pasku ? To niby też nie jedzie ? :zdziwko:


Toz to smiech na sali :rotfl:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2008, 19:55 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
TomekB napisał(a):
Bobby_Valentino napisał(a):
CZARNY ! Czyżbyś zapomniał o legendarnym 2.0 130 koni na pasku ? To niby też nie jedzie ? :zdziwko:


Toz to smiech na sali :rotfl:



Widocznie nie miałeś przyjemności jechac BMW wyposażonym w tą świetną i kultową już jednostkę napędową ! Ten dźwięk ! Ten dreszcz gdy wskazówka obrotomierza w ekspresowym tempie przemierza tarczę obrotomierza ! Achhh... Poezja. Aczolwiek nie jest to przyjemnośc dostepna dla każdego... Opanowac te 164 NM które co chwilę próbują zerwac przyczepnośc tylnej osi i czekają na najmniejszy błąd kierowcy żeby się wymknąc spod kontroli i rozerwac opony w kłębach dymu... Huh... Jeszcze następnego dnia czuc zakwasy powstałe na skutek walki z przeciążeniami... To jest przeżycie.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2008, 20:07 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
a ja nie uważam że 320 to najgorszy wybór, owszem można wybrac lepeij bo np. 325 323 czy w końcu 328
ale 320 ma przewage nad 318is i to sporą, wydaje mi się ze 2,0 ma najładniejszy dzwięk ze wszystkich r6ek w e36, moze pali więcej jak 318is a jedzie podobnie ale ma przynajmniej piękny rasowy dzwięk czego nie ma 318is jak dla mnie kosiarka albo prawie bmw :rotfl:

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2008, 20:42 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 86
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E 36 1.8TDS
///ESIU napisał(a):
a ja nie uważam że 320 to najgorszy wybór, owszem można wybrac lepeij bo np. 325 323 czy w końcu 328
ale 320 ma przewage nad 318is i to sporą, wydaje mi się ze 2,0 ma najładniejszy dzwięk ze wszystkich r6ek w e36, moze pali więcej jak 318is a jedzie podobnie ale ma przynajmniej piękny rasowy dzwięk czego nie ma 318is jak dla mnie kosiarka albo prawie bmw :rotfl:



kolego mam is i to jest bmw!!!faktem jest ze nie ma gangu r6 sam dzwiek nie jest spora róznica :wstyd: ,a kosiarki sprzedaje A.Kubica.....Osiagi sa te same nie widac róznicy,na stacji to samo chyba ze kłócimy sie o litra pb....jeszcze kukne dokładnie na osiagi katalogowe u mnie w serwisówce nie ma danych 2l ale mój is:
0-100 9,9s
209km/h
30,8s 1kilometr ze startu zatrzymanego
1180kg-masa auta
spalanie miasto:10,7
trasa 90:6,4
trasa 120:7,9
to sa dane z "betriebsaleitung"
Pozdro :P

_________________
Codziennie przybywa ludzi,którzy mogą pocałowac mnie w d..e !!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2008, 20:49 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 38
Posty: 718
Lokalizacja: bawaria
ja wybrałem 2.0 i nie zamienił bym go na is lepsza praca dzwiek silnika moze jest drozszy w utrzymaniu ale przyjemnosc z jazdy gwarantowana.....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2008, 21:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 45
Lokalizacja: .....Pr.Gda....
jesli wybierac to tylko R6 :hyhy: moje poprzednia bumka miala silnik R6 i powiem tylko ze to jest wlasciwy wybor

_________________
BeMyWife


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2008, 21:53 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 787
Lokalizacja: WLKP
Co do osiagów polecam zajrzec do instrukcji obsługi e36.Tam jest czarno na białym napisane.320 i ma wieksze spalanie ale też wieksza predkosc maxymalana,lepsze przyspieszenie od 0-100 km/h no i wieksza mase......Co do wyboru..ZOstawiam wam i polecam poczytac instrukcje obsługi bo wypowiedzi uzytkownikow wiele nie wniosa.Wiadomo- KAŻDY CHWALI CO MA .Taka już mentalnośc polaka.Pozdrawiam

_________________
Pomogłem??? - kliknij Pomółgł


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2008, 22:29 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Bobby_Valentino napisał(a):
Ten dźwięk !


No z tym to sie akurat musze zgodzic ;) Z calej gamy "cywilnych" silnikow E30 (nie jezdzilem chyba tylko ISem) to M20B20 ma dzwiek poprostu mistrzowski :hyhy:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2008, 22:37 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 4418
Lokalizacja: Oświęcim
Moje BMW: e46 323 coupe
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=300
GP-T1000 napisał(a):
Najgorsze jest 316i


No to jutro chyba muszę zrobic zmianę i szukac jakiejs Calibry 2.0 16v


CO do tematu to moim zdaniem Is lepsze jesli zalezy ci na ekonomi.

Za isem tez stoi tansze utrzymanie bo r4 troszke tansze w tym :)

Na korzysc 2.0 pzemawia kultura pracy no i tez dźwiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2008, 22:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
Przemoo18, kupmy honde to nikt nie bedzie miał do nam zarzucał że to pół samochodu :]

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2008, 22:47 
Offline
Forumowicz

Posty: 174
Lokalizacja: sieradz
moze 2.0 jest mniej awaryjne od ieski, ale zalezy na co trafisz bo jezeli zle trafisz to czesci do 2.0 sa juz jakby troche drozsze. zreszta kto powiedzial ze jesli kupisz is bedziesz go naprawial.a pozatym to jak kolega wyzej uwazam ze 320i ma tylko dwa plusy dzwiek silnika i jego elastycznosc.a pozatym to wszystko na korzysc 1.8is. 6 garow z definicji pali wiecej a osiagi takie same.czyli tak jesli chcesz miec pod macha ladny dzwiek to bierz dwulitrowke,ale jesli chcesz mniej wydac lub pozniej wydawac kasy to bierz is


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2008, 22:47 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 3241
Lokalizacja: Zabrze/Ludwigshafen
Moje BMW: Było E39. Jest E88
Kod silnika: N52B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=171542
Przemoo18, chodzi mi o ekonomie a osiągi!!

_________________
---->>>https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=171542<<<----


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2008, 22:53 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
Jak na silnik 4 cyl to IS ma super dzwiek. R6 brzmi ladnie szczegolnie m50 (mowie tak oczywiscie bo taki posiadam). V8 poraza soundem wiec niech kupi alpine b8 :D

Opinie sa zaokraglajac 50/50 w walce IS vs 2.0 wiec zainteresowany musi sie przejechac kazdym z aut i zdecydowac co mu lezy bardziej. Wiadomo ze eksploatacja tansza bedzie w IS (o jakies ~25%), nie odbiegajac przy tym odczuwalnie osiagami od 2.0

Wszystko w temacie :cool:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2008, 23:08 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 4418
Lokalizacja: Oświęcim
Moje BMW: e46 323 coupe
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=300
GP-T1000 napisał(a):
Przemoo18, chodzi mi o ekonomie a osiągi!!



Tutaj sie zgodze bo spalanie jest w miare ok biorac pod uwage ekonomie.

Wiem ze 316 to nie wyscigowka ale mulem tez znowu nie jest.

Mam juz rok i jakos tej mocy mi nie brakuje bo mieszkam w takiej miejscowosci ze nie wykorzystalbym tej mocy bo moja jazda to tylko 30km do pracy w warunkach miejskich
a i pali mi tylko 7l przebieg 250tysi i nic zlego nie moge powiedziec zlego i tym silniku bo wiem ze gdy przekrece kluczyk to zawsze zapali i mnie nie zawiedzie. Bo tak jak zauwazyl Czarny r4 i r6 maja podobna wytrzymalosc jesli chodzi o silniki a najwazniejszy jest stan.

Ale zgodze sie z toba w 100% iska to dobry wybor jesli chodzi o osiagi a spalanie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2008, 23:20 
Przemoo18 napisał(a):
Wiem ze 316 to nie wyscigowka ale mulem tez znowu nie jest.


JEST!!


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 85 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL