BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 maja 2025, 00:48

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] POMOCY!!! Moje e36 tds nie chce odpalać na lekkim mroz
PostNapisane: 24 listopada 2008, 13:34 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: ÂślÂąsk
Witam.Mam problem z moim e36 318 tds.A mianowicie - w sierpniu jak zakupiłem autko to wymieniłem zaraz akumulator,świece żarowe i szczotki w rozruszniku i od tego momentu auto paliło na dotyk.Tak było do ubiegłego tygodnia kiedy to we wtorek złapał pierwszy lekki mrozik.Auto nie chciało "załapać".Musiałem chyba 5 minut krecic,az saskoczył.Wlalem juz nawet preparat do baku,ktory ma pomagac w rozruchu podczas zimniejszych dni,ale to tez nic nie dało.Kiedy juz odpali - to problem znika bo zaraz po wyłączeniu silnika i prubie ponownego odpalenia - odpala na "dotyk",ale gdy silnik juz po paru godzinak wystygnie to zaczynaja sie znowu problemy.Auto było podłaczone do komputera ktory nic jednak nie wykazał. :-( Prosze o pomoc jezeli mial ktos juz podobne problemy z ropniakiem. :/ :/ :/ :mur:

_________________
fazi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 listopada 2008, 18:59 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
swiece wymieniłes ale napiecie na nich jest ? moze przekaznik umarł , czy pompke w zbiorniku masz 100 % sprawną ? wielu userów ma taki problem ze jak mało paliwa w zbiorniku to ciezej pali ( wina pompki paliwa) filtr paliwa wymieniałes ? jak masz korek spustowy to spusc troche ropy

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 listopada 2008, 19:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: ustka
...a jeśli to nic nie da sprawdź ciśnienia w cylindrach. Podstawową zaletą ON jest to ,że przy szybkim sprężeniu samoczynnie się zapala. (dlatego stare ciągniki nie miały żadnych świec), ale do tego jest tez potrzebna minimalna temperatura i mimo to ,że świece Ci działają sam stopień sprężania nie jest wystarczający przy niskiej temperaturze do samozapłonu ropy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 listopada 2008, 21:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: ÂślÂąsk
kazio1919 napisał(a):
swiece wymieniłes ale napiecie na nich jest ? moze przekaznik umarł , czy pompke w zbiorniku masz 100 % sprawną ? wielu userów ma taki problem ze jak mało paliwa w zbiorniku to ciezej pali ( wina pompki paliwa) filtr paliwa wymieniałes ? jak masz korek spustowy to spusc troche ropy

Swiece grzeją jak powinny,pompa tez jest sprawna.Podłączenie auta pod komputer też nie wykazało żadnych błędów. :(

[ Dodano: 24 Listopad 2008, 21:16 ]
bizon napisał(a):
...a jeśli to nic nie da sprawdź ciśnienia w cylindrach. Podstawową zaletą ON jest to ,że przy szybkim sprężeniu samoczynnie się zapala. (dlatego stare ciągniki nie miały żadnych świec), ale do tego jest tez potrzebna minimalna temperatura i mimo to ,że świece Ci działają sam stopień sprężania nie jest wystarczający przy niskiej temperaturze do samozapłonu ropy.

W lipcu była wymieniana uszczelka pod głowicą,więc wydaje mi się cisnienie powinno byc ok.

_________________
fazi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 listopada 2008, 21:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: ustka
nie tylko uszczelka ma wpływ na ciśnienie...są jeszcze pierścienie na cylindrach i to one głównie decydują o ciśnieniu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 listopada 2008, 22:22 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
a raz grzejesz swiece i krecisz czy kilka razy grzejesz

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 listopada 2008, 23:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 51
Lokalizacja: Pruszkow
Jesli odpala ci na dotyk na zimnym silniku a masz problem z odpaleniem jak troche pochodzi zgasisz go i po kilku minutach odpalasz to masz zwalona pompe wtryskowa. Mozesz sprawdzic to w taki sposob: pojezdzij troche odstaw na kilka min i polej pompe wtryskowa spora iloscia zimniej wody i odpal jesli odpali na dotyk to na 100% pompa. Mialem to samo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 listopada 2008, 23:40 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
arture39 napisał(a):
Jesli odpala ci na dotyk na zimnym silniku a masz problem z odpaleniem
:mur: :mur: :mur: :mur: proponuje czytac posty puźniej odpisywac nie odwrotnie

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: POMOCY!!! Moje e36 tds nie chce odpalać na lekkim mroz
PostNapisane: 25 listopada 2008, 08:21 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 51
Lokalizacja: Pruszkow
titilek napisał(a):
Kiedy juz odpali - to problem znika bo zaraz po wyłączeniu silnika i prubie ponownego odpalenia - odpala na "dotyk",ale gdy silnik juz po paru godzinak wystygnie to zaczynaja sie znowu problemy.
:hyhy: to ty kolego czytaj posty. Niech sprobuje z pompa bo to najbardziej jest prawdopodobne w tych silnikach to najczesciej wlasnie ona pada albo nastawnik pompy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 listopada 2008, 02:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: ÂślÂąsk
kazio1919 napisał(a):
a raz grzejesz swiece i krecisz czy kilka razy grzejesz

Kilka razy grzeje.

[ Dodano: 26 Listopad 2008, 02:14 ]
arture39 napisał(a):
Jesli odpala ci na dotyk na zimnym silniku a masz problem z odpaleniem jak troche pochodzi zgasisz go i po kilku minutach odpalasz to masz zwalona pompe wtryskowa. Mozesz sprawdzic to w taki sposob: pojezdzij troche odstaw na kilka min i polej pompe wtryskowa spora iloscia zimniej wody i odpal jesli odpali na dotyk to na 100% pompa. Mialem to samo

Odpala mi na dotyk na zimnym silniku jak jest temperatura plusowa,ale jak zaczeły sie te przymrozki to z odpalaniem zaczeły sie problemy.I gdy juz odpali w takiej zimnej temperaturze i wyłącze po chwili silnik i prubuje go odpalic to łapie bez problemu.

_________________
fazi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL