BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 12:31

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Problem z silnikiem !! Prosze o wszelkie porady
PostNapisane: 2 grudnia 2008, 12:19 
Witam mam problem z silnikiem a mianowicie :
od jakiegos miesiaca podczas spokojnego dodawania gazu samochod zaczyna leko przerywac hmm niewiem jak to opisac tak jak by dostawal paliwo z woda rzucac sie kangurzyc poprostu trzesie nim do przodu i tylu!! [shadow=red]teraz po miesiacu jak zrobilo sie chłodno jest gorzej poprostu dusi sie na maxa[/shadow] jak dodaje wiecej gazu to jest ok jak jak wrzuce na luz tez jedzie ok i silnik dobrze pracuje zauwarzylem ze dzieje sie to przy 2000-3000 obrtow i jest gorzej jak silnik jest zimny jak sie rozgrzeje to jest to bardzo malo odczuwalne !! benzyna 320 2001r 130tys .[shadow=red][/shadow]


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 grudnia 2008, 18:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: jaw
Dopne sie do tematu z silnikiem ja mam tez problem z 2l jednostka bezynowa a mianowicie zaczoł mi głosniej chodzic od wymiany oleju o tych samych parametrach po wizycie u mechanika z głosu silnika wydobywaja sie ciagłe stuki mechanik stwierdził ze jakies 24 tłoczki czy siłowniczki sa prawdopodobne do wymiany ( niewiem nieznam sie na silniku czy mogło by takiego zaistniec)

_________________
Amator kwasnych jabÂłek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 grudnia 2008, 18:42 
Offline
Forumowicz

Posty: 243
świece :niepewny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 grudnia 2008, 18:46 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
Kolego czy jesteś pewny oleju który wlałeś zdarzają się podróby szczególnie z beczki
wiem że to dziwna rada ale może wymień go jeszcze raz
na pewno to tańsze na początek niż wymiana hydrauliki zaworów


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Problem z silnikiem !! Prosze o wszelkie porady
PostNapisane: 2 grudnia 2008, 18:53 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
Protas napisał(a):
Witam mam problem z silnikiem a mianowicie :
od jakiegos miesiaca podczas spokojnego dodawania gazu samochod zaczyna leko przerywac hmm niewiem jak to opisac tak jak by dostawal paliwo z woda rzucac sie kangurzyc poprostu trzesie nim do przodu i tylu!! [shadow=red]teraz po miesiacu jak zrobilo sie chłodno jest gorzej poprostu dusi sie na maxa[/shadow] jak dodaje wiecej gazu to jest ok jak jak wrzuce na luz tez jedzie ok i silnik dobrze pracuje zauwarzylem ze dzieje sie to przy 2000-3000 obrtow i jest gorzej jak silnik jest zimny jak sie rozgrzeje to jest to bardzo malo odczuwalne !! benzyna 320 2001r 130tys .[shadow=red][/shadow]

Kolego najprościej byłoby podpiąć się pod kompa
niestety jest kilka czujników które mogą za to odpowiadac


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 grudnia 2008, 23:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: jaw
no nie kupiłem podrubki chyba bo zapłaciłem normalna cenne rykowa w renomowanym sklepie , a jest mozliwy spadek mocy auta jak chodzi o te zawory hydrałliczne

_________________
Amator kwasnych jabÂłek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 grudnia 2008, 15:29 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 37
Lokalizacja: dzwo
Wyszukane i skopiowane z jakiegos innego forum


Powodem tych szarpań jest w 98% nastawnik pompy, który w wyniku różnych jakości paliwa zasyfia się na dwa sposoby:
-osad niesiony przez nieczyste paliwo, powodujący błędne odczyty napięć z płytki w nastawniku przez sterownik silnika,
-korozja na rdzeniu elektromagnesu, który wprowadza w pracę ośkę nastawnika powodując zaburzenia w polu magnetycznym.

Z rzadka, bo jedynie pozostałe 2% przypadków winę ponosi sam sterownik silnika. Problem w nim tkwi w zimnych lutach na niektórych podzespołach, a głównie to kwarce i kondesatory.
Sam miałem taki przypadek z ktorym walczyłem dosyć długo.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 63 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL