BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 08:37

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] eksploatacja i awaryjność
PostNapisane: 5 grudnia 2008, 23:51 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: internet


zamierzam kupić E34 525tds, chciałbym dowiedzieć się o koszty utrzymania tego auta i awaryjność ???? :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 grudnia 2008, 11:47 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 54
Posty: 468
Lokalizacja: Lubin
Moje BMW: E61
Kod silnika: M57N
...przy zakupie sprawdź dokładnie głowicę...no cóż głowica w 2.5 TDS`ach to chyba najsłabszy element...

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 grudnia 2008, 15:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: internet
a jeszcze skrzynia biegów, jak się sprawuje automat???
Czy lepiej kupić z manualem ???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 grudnia 2008, 15:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: internet
Jeśli można to bardzo proszę o kilka słów opisu tego auta od kogoś kto miał przyjemność uzytkować (
e34)525tds :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 grudnia 2008, 15:56 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 54
Posty: 468
Lokalizacja: Lubin
Moje BMW: E61
Kod silnika: M57N
...automat: ja miałem tą przyjemność...bez zastrzeżeń - tryb Ekonomy-Sport-Zima z blokadami 4, 3 i 2 biegu...mniam...wymiana oleju + filtr + uszczelka + kasowanie błędów skrzyni - 300 PLN`ów

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 grudnia 2008, 17:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: internet
oprucz głowicy co najczęściej pada ???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 grudnia 2008, 17:50 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
Cytuj:
zamierzam kupić E34 525tds, chciałbym dowiedzieć się o koszty utrzymania tego auta i awaryjność ????
wystarczy poszukac było setki razy na forum
Robo napisał(a):
Czy lepiej kupić z manualem ???
polecam manual praktycznie bezawaryjny
misiek666 napisał(a):
...przy zakupie sprawdź dokładnie głowicę...no cóż głowica w 2.5 TDS`ach to chyba najsłabszy element...
kolego TDS bardzo nielubi jak sie go męczy paląc gume lub poprostu zarzynając w miescie , wystarczy ze jeszcze visko bedzie niesprawne i kłopoty murowane , ja mam obecnie drugiego diesla bmw i temat pekniętej głowicy jest mi obcy

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 grudnia 2008, 18:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: internet
dzięki za podpowiedzi, nie zamierzam palić gumy :) wszystkie rady mile widziane :ok:
będę wdzięczny !!! :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 grudnia 2008, 21:39 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
Robo napisał(a):
wszystkie rady mile widziane
przedewszystkim sprawdz czy silnik zapala normalnie zimny oraz ciepły przy odpalaniu niemoze z rury wydechowej pojawic sie zaden dym , posłuchaj silnika zadne stuki niemoga miec miejsca , przy gaszeniu silnika jezeli usłyszysz rumot z okolic skrzyni biegów szykuj siena wymiane koła duwumasowego ok 1200zł nowe , jezeli z czwartego wtryskiwacza leci ropa naszykuj 600 zł na zakup nowego ( czesta usterka ) obejrzyj turbo musi byc suche bez sladów oleju , to chyba tyle :) jezeli sprzedawca chwali ze autko ma ok 200 tys przejechane a silnik jest upocony z wyciekami oleju to szukaj dalej

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 grudnia 2008, 22:20 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 47
Posty: 114
Lokalizacja: BRZEG
Moje BMW: e46 Touring Automat
Kod silnika: M54B30
ja mam i tds i autmata i nie narzekam no może za wyjątkiem spalania.pozdro

_________________
JEDYNA SŁUSZNA MARKA BMW

ZOBACZ MOJĄ BYŁĄ BUNIE

viewtopic.php?t=34950 i obecną viewtopic.php?f=6&t=117502


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 grudnia 2008, 03:57 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 368
Lokalizacja: pomorze
Moje BMW: E53/E34
Kod silnika: M57D30/S38B38
Garaż: Bmw E53 3.0d / E34 M5 3.8
DUCHU77 napisał(a):
ja mam i tds i autmata i nie narzekam no może za wyjątkiem spalania.pozdro


dokładnie :rotfl: :rotfl:

_________________
MOC JEST BOGIEM, PREDKOSC NALOGIEM, NITRO ZABAWA A TURBO PODSTAWA :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 grudnia 2008, 10:10 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
DUCHU77 napisał(a):
ja mam i tds i autmata i nie narzekam no może za wyjątkiem spalania.pozdro
no wiadomo w automacie spalanie nieco większe

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 grudnia 2008, 12:10 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 54
Posty: 468
Lokalizacja: Lubin
Moje BMW: E61
Kod silnika: M57N
kazio1919 napisał(a):
...kolego TDS bardzo nielubi jak sie go męczy paląc gume lub poprostu zarzynając w miescie , wystarczy ze jeszcze visko bedzie niesprawne i kłopoty murowane...


...no właśnie to tym mówię, przecież nikt nie zagwarantuje, że auto nie było katowane, więc dokładne sprawdzenie głowicy, gdzie fabryczne niedoskonałość chłodzenia 5 i 6 cyl. jest faktem, to wskazana czynność... ;)

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 grudnia 2008, 13:57 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
najwazniejsze aby bemka niegotowała płynu oraz poziom w zbiorniczku wyrównawczym był taki sam

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 grudnia 2008, 19:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: internet
no dobrze, a jak jest tak naprawdę ze spalaniem w automacie ??? (chodzi mi o normalną jazdę...) :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 grudnia 2008, 10:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: internet
jaka jest różnica w spalaniu pomiędzy automatem a manualem ??? :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 grudnia 2008, 10:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: internet
a może ktoś mi powie jak się sprawują jednostki benzynowe z gazem ???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 grudnia 2008, 10:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1153
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Moje BMW: 530iAT
Kod silnika: M54B30
kazio1919,
kazio1919 napisał(a):
ub poprostu zarzynając w miescie
co masz na mysli ??

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 grudnia 2008, 10:37 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 54
Posty: 468
Lokalizacja: Lubin
Moje BMW: E61
Kod silnika: M57N
Robo napisał(a):
jaka jest różnica w spalaniu pomiędzy automatem a manualem ??? :)


ok. 1 litra, więc bez tragedii ;)

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 grudnia 2008, 10:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: internet
o co muszę dbać mając automat, jestem laikiem jeśli chodzi o mechanikę ???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL