BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 17:55

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Problem z ukl. chlodzenia w m20b20
PostNapisane: 4 grudnia 2008, 19:35 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: Bydgoszcz
Witam pare dni temu nabylem moje piekne bmw 520i e34 w kolorze alpenweiss 2 ale ma pewien mankament. po odpaleniu dlugo wskazowka temperatury nie drga dopiero po jakims czasie od razu wendruje do pionu i jak przed odpaleniem w zbiorniku wyrownawczym cieczy chlodzacej byla minimalna ilosc to jak to jak juz nabierze temperatury to zaczyna cos bulgotac w zbiorniczku wyrownawczym i poziom plynu podnsi sie do korka , weze sa cieple i czuc ze w kazdym przeplywa plyn , po odkreceniu odpowietrznika leci powietrze , a jak plyn podskakuje do korka to dolna czescia chlodnicy ubywa a do tego wszyskiego brak ogrzewania .Licze na wasza wiedze i doswiadczenie .co to moze byc i jak sobie z tym poradzic???? mysle ze miedzy innymi jest zapowietrzony uklad.

pozdrawiam i czekam na pomoc


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 grudnia 2008, 13:50 
Offline
Forumowicz

Posty: 451
Lokalizacja: Polska
Kolego najpierw powinieneś odpowietrzyć. Obok korka wlewu płynu chłodniczego jest śrubka. Gdy silnik nabierze temperatury, wyłącz motor i odkręć ja kilkakrotnie aż zacznie wylewać się sam płyn bez bąbelków. Czynność powtarzaj do skutku,aż zobaczysz sam płyn. Nie odkręcaj jej do końca, tylko kilka obrotów. Odpowietrzysz układ częściowo. Zmieniałeś płyn w układzie chłodzenia??? Należy pamiętać,że przy wymianie płynu w silniku M20 należy wykręcić dodatkowo śrubę w termostacie do jego odpowietrzenia.Płyn ma się przez nią przelać.Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 grudnia 2008, 20:48 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: Bydgoszcz
Dzieki ze w koncu ktos zechcial mi pomoc :)
wymienialem plyn bo byla w ukl. chlodzenia woda .ukladu nie za bardzo da sie odpowietrzyc nie wiem czy to moze byc wina pompy wody bo cieknie z niej woda kiedy silnik pracuje , (a czasami nawet slychac ze zaczyna pompa '' jeczec '' )
czy jest mozliwosc ze pobiera ona falszywe powietrze i przez to ukladu nie da sie odpowietrzyc???
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 grudnia 2008, 14:12 
Offline
Forumowicz

Posty: 451
Lokalizacja: Polska
Słuchaj na pewno nie jest to dobre jak cieknie z pompy, radziłbym ja wymienić, nie jest droga, także opłaca się zainwestować.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 grudnia 2008, 15:52 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Remik520i napisał(a):
Dzieki ze w koncu ktos zechcial mi pomoc :)
wymienialem plyn bo byla w ukl. chlodzenia woda .ukladu nie za bardzo da sie odpowietrzyc nie wiem czy to moze byc wina pompy wody bo cieknie z niej woda kiedy silnik pracuje , (a czasami nawet slychac ze zaczyna pompa '' jeczec '' )
czy jest mozliwosc ze pobiera ona falszywe powietrze i przez to ukladu nie da sie odpowietrzyc???
pozdrawiam


Cieknąca pompa to może być właśnie problem dla którego układ się ciągle zapowietrza. Lepiej zmień ją szybko bo jak przegrzejesz silnik to dopiero będą koszta.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 24 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL