BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 czerwca 2025, 00:29

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] ciezko odpala lub wcale na cieplym
PostNapisane: 12 grudnia 2008, 18:26 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 39
Posty: 6
Lokalizacja: poznan
Moje BMW: E34
Kod silnika: 535 i
rano odpaliła bez zażutu a wczoraj mnie zawiodla pojeździłem zgasiłem i nie do odpalenia po ok 15min odpalił. Dzisiaj troche pojeździłem odpalała ale cieżko,musiałem troche pokręcić. Troche wiecej pali i brakuje troszku mocy. Co to może być za piskus??? :kwasny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 grudnia 2008, 18:31 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 39
Posty: 6
Lokalizacja: poznan
Moje BMW: E34
Kod silnika: 535 i
pompa paliwa jest ok.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 grudnia 2008, 20:06 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Regulator ciśnienia paliwa sprawdź.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 grudnia 2008, 20:44 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 39
Posty: 6
Lokalizacja: poznan
Moje BMW: E34
Kod silnika: 535 i
Dzięki za podpowiedz. Możesz jeszcze mnie nakierować gdzie to się podziewa?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 grudnia 2008, 22:33 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 39
Posty: 6
Lokalizacja: poznan
Moje BMW: E34
Kod silnika: 535 i
robiłem mały test, przy spokojnej jeździe auto odpala, cieżko ale idzie odpalic. AAAA...po ostrej tzn. palenie gumy,sprint itp. nie do odpalenia :cisza:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 grudnia 2008, 23:01 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
harnas237 napisał(a):
robiłem mały test, przy spokojnej jeździe auto odpala, cieżko ale idzie odpalic. AAAA...po ostrej tzn. palenie gumy,sprint itp. nie do odpalenia :cisza:


Może go zalewa ? Wymień czujnik temperatury który podaje sygnał do kompa, kosztuje jakieś 25zł.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 grudnia 2008, 00:48 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Bobby_Valentino napisał(a):
Może go zalewa ? Wymień czujnik temperatury który podaje sygnał do kompa, kosztuje jakieś 25zł.

To też może być, jak najbardziej - u mnie to właśnie było, tyle że nie sam czujnik, ile połączenie go z ECU.
Co do regulatora - na tej fotce:
Obrazek
Regulator ciśnienia paliwa to ten czarny cylinderek nad łączem diagnostycznym (oznaczonym literką I, pomiędzy wężem chłodnicy a kolektorem).

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 grudnia 2008, 00:57 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Bobby_Valentino napisał(a):
Może go zalewa ? Wymień czujnik temperatury który podaje sygnał do kompa, kosztuje jakieś 25zł.

To też może być, jak najbardziej - u mnie to właśnie było, tyle że nie sam czujnik, ile połączenie go z ECU.
Co do regulatora - na tej fotce:
Obrazek
Regulator ciśnienia paliwa to ten czarny cylinderek nad łączem diagnostycznym (oznaczonym literką I, pomiędzy wężem chłodnicy a kolektorem).

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL