BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 czerwca 2025, 00:37

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] PROBLEM Z CZASEM WTRYSKIWACZY I STEROWNIKIEM (320i)
PostNapisane: 12 grudnia 2008, 06:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: lublin
Witam, jestem świeżakiem na tym forum, ale prosiłbym o pomoc. Mam problem z moja E36 ponieważ strasznie dużo mi pali, gdy podpiąłem komputer aby sprawdzić sondę, okazało się ze za długi czas jest otwarcia wtryskiwaczy, a także na uruchomionym silniku sterownik wyczytuje ze silnik jest zgaszony... kompletnie nie wiem co może być nie tak wiec prosze o pomoc. pozdrawiam i dziękuje

[mod.edit. nie używamy wielkich liter]


Ostatnio edytowano 12 grudnia 2008, 08:31 przez tomek8514043, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 grudnia 2008, 09:14 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
Kolego ten komputer wydaje mi się dziwny gdyby komp auta odczytał że silnik stoi w miejscu to wtryski wogóle nie powinny się otworzyć
przyczyn zwiększonego spalania może być sporo dlatego radzę ci zdiagnozować silnik na innym kompie
mogą to być sondy-masz dwie
przepływomierz itd. itp.
napisz coś więcej o samej pracy silnika


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 grudnia 2008, 09:17 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 991
Lokalizacja: biaÂłystok
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b20
ryszard55 napisał(a):
mogą to być sondy-masz dwie
nie koniecznie jak ma osprzet boscha to jest np jedna


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 grudnia 2008, 17:01 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
słusznie porównałem ze swoją


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: PROBLEM Z CZASEM WTRYSKIWACZY I STEROWNIKIEM (320i)
PostNapisane: 12 grudnia 2008, 17:38 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: lublin
mam jedna sonde praca silnika jest pozytywna czasami ma takie wachanie ale delikatne mechanik mi robil diagnoze silnika i sonda wyszla bardzo dobrze tylko dlugo wyszedl czas wtryskiwaczy. a diagnoze robil mi na kompie "bmw" a mechanik taki co sie raczej zna na tym bo tylko robi bmw.jutro podepne drugi sterownik i zobaczymy jakie teraz wyjda czasy wtrysku...a osprzet jest bosha i numer sterownika 0261200402 aha i jeszcze jak robil mi diagnoze to przez chwile spadlo napiecie na sterowniku????sam sie dziwie dlaczego????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 grudnia 2008, 17:44 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
tomek8514043 tez walczylem z dlugimi czasami wtrysku, odczuwalna zmiane w pracy silnika uzyskalem po wyczyszczeniu przeplywomierza (jako ze nowy do m50 kosztuje 1900 zl)

czyscisz sprayem do konserwacji/czyszczenia elektroniki (nie WD40!!) i delikatnie np patyczkiem do uszu ten cienki drucik wewnatrz - z czasem zalegaja na nim zanieczyszczenia i przeplywomierz podaje nieprawdziwe wartosci.

jaki masz silnik? jesli czyszczenie pomoze a masz np m52 to polecam wymienic na nowa przeplywke (do tego silnika sa w ludzkich cenach), powinno byc jeszcze lepiej


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 grudnia 2008, 19:57 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: lublin
wielkie dzieki za pomoc GRAX jutro przeczyszcze go ja mam 2 litry bez vanosa rok 92 mysle ze to jest m50.serdecznie pozdrawiam "a brudna przepływka mogla powodowac nadmierne spalanie??"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 grudnia 2008, 20:09 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
oczywiście na podstawie przepływki (choć nie tylko) komp ustala dawkę paliwa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 grudnia 2008, 17:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: lublin
dzisiaj juz jest przeczyszczona przepływka i teraz zobacze jek bedzie ze spalaniem.fajnie ze jest takie forum!!!pozdrawiam wszystkich
;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL