BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 lipca 2025, 17:58

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] błąd P0170, czujnik O2
PostNapisane: 12 grudnia 2008, 20:58 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 61
Lokalizacja: Anglia
Witam i znowu proszo o pomoc!!!! w mojej padace znowu blad P0170,"Czujnik O2 (Bank 1) - usterka dostrajania paliwa pomozcie cos z tym wreszcie zrobic bo powoli zmieniam zdanie o BMW.Nie mam juz nikogo kto by temu zaradzil,moze wreszcie ktos na forum mi pomoze i jeszcze raz PLEASSSSS.

_________________
Zycie jest jedno! , samochod zecza nabyta....


Ostatnio edytowano 15 grudnia 2008, 11:50 przez Rudy@, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 grudnia 2008, 01:13 
Offline
Forumowicz

Posty: 101
Lokalizacja: Polska
Sadze ze po za kodem błędu powinienes podac jakie tam masz objawy kolego :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 grudnia 2008, 22:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 61
Lokalizacja: Anglia
Wlasnie ze nie moge podac obiawow bo ich poprostu nie ma.
Jedynie co zaowazylem to to ze ciezko pali tzn.pali na raz, zawsze po odpaleniu wchodzi na 1200 obrotow i spada do ok 700 a czasem pali jak by nie mogl wejdzie na 300-400 i albo zgasnie albo sie rozkreci.

_________________
Zycie jest jedno! , samochod zecza nabyta....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 grudnia 2008, 23:13 
Offline
Forumowicz

Posty: 101
Lokalizacja: Polska
Kable WN i świeczki ? Moze filtry np.paliwka ? Kombinowales cos w tym kierunku ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 grudnia 2008, 23:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 61
Lokalizacja: Anglia
Filtry, swiece powymieniane sondy i egr tez, nie mam juz pomyslow myslisz ze kable moga byc przyczyna tego bledu.
Swiece mam jakies denso
A co sadzisz o przeplywce.

_________________
Zycie jest jedno! , samochod zecza nabyta....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 grudnia 2008, 00:49 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 192
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e36 328 Sport
Kod silnika: M52B28
Sprawdź kable, to podstawa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 grudnia 2008, 10:22 
Offline
Forumowicz

Posty: 101
Lokalizacja: Polska
Jesli sie zastanawiasz czy to przepływka to po prostu ja odłącz i zobacz jak wtedy bedzie jechal. Ja tez myslalem ze przeplywka ale jak ja odlaczylem to bylo jeszcze gorzej a co za tym idzie ? Przepływka sprawna. U mnie sie okazalo ze trzeci kabel byl walniety i nie przepuszczal tyle pradu ile trzeba i tez byl zamulony a po wymianie kabelkow ? Jak reką odjąl :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 grudnia 2008, 10:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 61
Lokalizacja: Anglia
Ale jak mozna sprawdzic kable trzebaby je poprostu wymienic?
I czy te kabelki moga powodowac w/w blad zawsze po przejechaniu ok 70/km dodam ze zawsze zapala sie na postoju nigdy gdy autko sie porusza.
Przeplywke odlaczalem i tez nie chcial jechac wiec chyba jest sprawna.
Dodam jeszcze ze po wymianie sondy zrobilem ok 1100/km i znowu sie zapalila.
Naprawde wyczerpalem juz wszystkie pomysly i teraz licze na wasza pomoc.

_________________
Zycie jest jedno! , samochod zecza nabyta....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 grudnia 2008, 10:54 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 192
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e36 328 Sport
Kod silnika: M52B28
kable może Ci sprawdzić jakiś elektormechanik miernikiem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 grudnia 2008, 11:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 61
Lokalizacja: Anglia
Obecnie jestem w angli a tutejsi mechanicy to sie gowno znaja i unich w gre wchodzi tylko wymiana czesci a nie sprawdzanie.
Vox a czy te kabelki moga powodowac taki blad P0170,"Czujnik O2 (Bank 1) - usterka dostrajania paliwa.

_________________
Zycie jest jedno! , samochod zecza nabyta....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 grudnia 2008, 11:26 
Offline
Forumowicz

Posty: 101
Lokalizacja: Polska
Powiem Ci ze tez mialem błąd cos tam z paliwem ale numerka nie widzialem. Ogolnie zle palił na jeden gar i prawdopodobnie problem z paliwem ale glowy nie dam sobie uciac ze to napewno to bo jeszxcze nie bylem na kasowaniu błędu poraz polejny

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 grudnia 2008, 11:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 61
Lokalizacja: Anglia
Homer0315 a robiles cos w tym kierunku jak tak to co?
Bo ja mam wrazenie ze czasem przez chwile nie pali mi na jeden gar szczegulnie przy odpalaniu a potem jest ok i jak go odpalam to przez chwilke faluja mi obroty tak z 10 sekund a potem sie uspokaja.

Jeszcze prosba do kolegi ktory pisal do mnie na GG odezwij sie do mnie.

_________________
Zycie jest jedno! , samochod zecza nabyta....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 grudnia 2008, 22:53 
Offline
Forumowicz

Posty: 101
Lokalizacja: Polska
Juz Ci mowie :)
Ogolnie samochod jezdzil ale nie mial takiego kopyta jakie miec powinien. Ja mu pedal w podloge a on tak sie zastanawial do ok 2,5 - 3tys obr. zanim dopiero wyrwal do przodu.
Problem byl taki ze mialem zolta lapeczke "check" no i jak na komputerek pojechalem to byl jakis blad paliwa. No ok...pierwsze po najmniejszych kosztach to odlaczyc przeplywomierz sprawdzic czy sprawny. Okazalo sie ze po odlaczeniu jescze gorzej i tak jak pisalem wyzej:przeplywka sprawna. Potem 2 dni pozniej wymienilem swiece. Byly jeszcze oryginaly BMW NGK. Wymienilem rowniez na NGK. Po wymianie swiec zrobilo sie nawet gorzej :( No to juz totalna załamka...Ale zaczeli chlopaki kombinowac i kolejno wyczepiali kable od swiec. I co sie okazalo ? W momencie kiedy zostal odlaczony trzeci kabel w ogole nie bylo roznicy w pracy silnika. Kupilem nowe kabelki wysokiego napiecia i jezdzi jak trzeba :)
Taka moja historia :)
Jak bede jechal na kasowanie bledu to zapisze kod :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 grudnia 2008, 09:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 61
Lokalizacja: Anglia
Homer0315 moja przeplywka chyba jest padnieta bo jak ja odlacze to nie ma reakcji pozyczylem od kumpla i na razie chodzi spoko tzn. nie ma kontrolki a zrobilem juz ok 150 mil , zawsze powracala po 40 milach zobacze co bedzie po 200 milach.
Sprawdze jeszcze te kabelki odlaczajac je po kolei bo mi tez sie zbiera dopiero po przekroczeniu 2500 obrotow jest lekkie szarpniecie i wyrywa do przodu szczegulnie na trzecim biegu.

Teraz pytanko lepiej sprawdzac na zimnym czy goracym silniku?

_________________
Zycie jest jedno! , samochod zecza nabyta....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 grudnia 2008, 12:49 
Offline
Forumowicz

Posty: 101
Lokalizacja: Polska
hmm...nie jestem mechanikiem ale na zimnym silniku tego problemu nie bylo. Nie wiem...moze to ma zwiazek ze ssaniem ? Ogolnie chyba na rozgrzanym. Jesli odlaczysz kabel,odpalisz samochod i zacznie Ci chodzic duuuzo gorzej niz z kablem to znaczy ze sprawyny w zwiazku z czym lecisz dalej :) jesli przy ktoryms kablu nie zobaczysz roznicy no to raczej napewno masz go uszkodzonego. A z drugiej strony kable to koszt 200zl takze koszt nie jest duzy a kable i tak warto wymienic :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 grudnia 2008, 14:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 61
Lokalizacja: Anglia
Masz racje kable zawsze warto wymienic bo koszt nie jest duzy,
ale zrobie to dopiero jutro lub w przyszlym tygodniu bo mam chora coreczke.
Dzieki za wszystkie posty,odezwe sie w przyszlym tygodniu co i jak.

_________________
Zycie jest jedno! , samochod zecza nabyta....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 grudnia 2008, 20:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 61
Lokalizacja: Anglia
No wiec tak kable przetestowane i chyba sa sprawne bo zawsze jest negatywna reakcja.
Pozyczona przeplywka chyba na razie sie sprawdza ba mam juz 250 mil i kontrolk sie nie pojawila.
Nie rozumie jednego,dla czego przeplywka z mojego auta chodzi dobze w innym aucie?
gosc zrobil juz 180 mil i spoko zadna kontrolka sie nie swieci,
a u mnie na tej przeplywce robilem max. 45 mil
O co tu chodzi??? ma kto pojecie.

_________________
Zycie jest jedno! , samochod zecza nabyta....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 grudnia 2008, 19:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 61
Lokalizacja: Anglia
No i jes z powrotem przejechalem 200mil pojechalem na myjnie i swieci.
Kumpel na mojej zrobil juz 250mil i spoko sie sprawuje.
Przeplywka odpada.
Pomocy!!!bo juz dostaje szalu.

_________________
Zycie jest jedno! , samochod zecza nabyta....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 grudnia 2008, 21:58 
Offline
Forumowicz

Posty: 101
Lokalizacja: Polska
No to mi sie juz pomysly skonczyly. Kurcze...wracaj do polski ta BM'ką i tutaj pokombinuj

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 grudnia 2008, 15:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 61
Lokalizacja: Anglia
Wlasnie tak chcialbym zrobic na pewno bede w kwietniu ale to jeszcze kupe czasu musze jakos sobie radzic tutaj do kwietnia, bo w kwietniu dobry polski mechanior i poleci polowa silnika,zrobie jej takiego rentgena ze glowa boli.
No ale w takim stanie troszke strach sie wybrac w taki szmat drogi.
Musze jeszcze cos pokombinowac.
Homer0315 a ty nie masz jakiegos dobrego mechaniora co by cos doradzil.
Odwdziecze sie jakos jak bede mogl. ;)

_________________
Zycie jest jedno! , samochod zecza nabyta....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 74 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL