BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 maja 2025, 20:48

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] falowanie obrotow i nie tylo..
PostNapisane: 13 grudnia 2008, 01:34 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: WAWA
Witam, mam problem w soim 318is m44, na bieglu jalowym silnik sie trzesie, obroty faluja. Nic poza tym sie nie dzieje, nie gasnie a na wyzszych obrotach dziala normalnie. Po za tym jak go dzis pocisnalem zauwazlylem ze przed odcinka tak przy 5.5k na 3 biegu zaczal sie dusic. Powtorzylem probe to kilka razy sie przydusil, kilka razy poszedl bez bolu do 6k. Co to moze byc? Dodam ze sonda, swiece nowe.

Podpiecie pod kompa nie wykazalo zadnych bledow.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 grudnia 2008, 12:12 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
zasadniczo za wolne obroty odpowiada silniczek krokowy może z nim coś się dzieje
ale zastanawiające jest trzęsienie silnikiem
może nie pali na jeden gar na wolnych


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 grudnia 2008, 16:01 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: WAWA
Chodzi na wszystkich pod kompem bylo sprawdzane. Cos tam bylo z wtryskiem ja jednym cylindrze bylo slabiej. Teraz wogole umarl, dojechalem do swiatel na luzie i zgasl. Juz sie nie dalo uruchomic, od czego zaczac?? Akumulator w pozadku.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 grudnia 2008, 17:23 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
mnie to wygląda na czujnik położenia wału ale to tylko sugestia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 grudnia 2008, 20:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: WAWA
Samochod juz odpala normalnie, byl problem z masa od komputera. Ale dalej dziwnie sie zachowuje na wolnych, obroty nie skacza ale chodzi nie rowno.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 grudnia 2008, 20:27 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
zresetuj kompa zdejmij klemę od aku na kilka minut powinno pomóc


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 grudnia 2008, 21:25 
Witam,
Mam problem z moim samochodem... Został zakupiony 3 tyg temu.. i wszystko było ok. Lecz gdy zrobiło się zimno zaczął falować na niskich obrotach.. jest tak samo na gazie i na benzynie... wydaje mi sie ze stracil troche mocy i tak jakby sie dlawil... dopiero po 3 tys obrotow zaczyna sie 'rozpedzac'. Gdy sie rozgrzeje wwszystko jest ok. jest to model 318i. proszę o rade... z gory dziekuje..


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 grudnia 2008, 22:00 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
Kolego na pierwsz raz radziłbym podłączyć auto pod kompa
być może usterka wyjdzie za pierwszym razem a i ty będziesz wiedział co wnim siedzi
poza tym użyj funkcji szukaj i wpisz falowanie obrotów będzie tego sporo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 grudnia 2008, 14:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: WAWA
ryszard55 napisał(a):
zresetuj kompa zdejmij klemę od aku na kilka minut powinno pomóc


nie pomoglo, kupilem stp do wtryskow zobaczymy. Bo na komputerze bylo widac nie rowna prace wtryskow, jeden mial 400 jednostek reszta po 200 i tak skakalo. Obroty nie skacza, silnik sie trzesie tylko na wolnych. Nie ma problemu z przyspieszaniem itp. Jak jest zimny i go odpala to obroty na ssaniu sa w okolicach 900 i wtedy chodzi pieknie, nie trzesie ale jak juz sie nagrzeje obroty spadna to zaczyna chodzic nie rowno.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL