BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 maja 2025, 20:33

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Po czym poznać luzy maglownicy oraz łożyska koła przed
PostNapisane: 16 grudnia 2008, 19:46 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Witam,

Jak w temacie. Po czym poznać luzy w przekładni kierowniczej (jak sprawdzić) oraz luzy łożyska przy kole przednim?
Jak to się objawia, czy coś słychać podczas jazdy?

Będę wdzięczny za podpowiedzi, chodzi o E36 320i sedan :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 grudnia 2008, 20:13 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
podnieś auto i złap przednie koło na górze i na dole
i staraj się ruszać kołem jeżeli będzie luż to go poczujesz
z przkładnią jest trochę gorzej zasadniczo luz na kierownicy nie powinien przkraczać
25mm możesz ruszać kierownicą przez otwarte okno
ale tutaj sumują się luzy na końcówkach i na maglu oraz na drązkach i łożyskach
najlepiej podjedż na stację diagnostyczną i za niewielkie pieniądze Ci to sprawdzą


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 grudnia 2008, 11:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
luzu na kierownicy raczej nie ma, poniewaz jak krece kiera to przy minimalnym ruchu kola sie juz poruszaja :)
Podjade na diagnostyke aby sie upewnic jak sie ma maglownica :)

Co do lozyska to czy jakby cos sie dzialo to nie piszczalo by np. podczas jazdy?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 grudnia 2008, 14:20 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1153
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Moje BMW: 530iAT
Kod silnika: M54B30
mario1981, sprawdz co sie dzieje ze swozniami i tulejami ... u mnie na prawym kole swozen byl juz na wykonczeniu i tez myslalem ze to lozysko mialo luz ... a to byl swozen i tuleje wybite .... wymienilem i jak reka odial ...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 grudnia 2008, 11:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Dzieki za rade ale wszystkie elementy gumowo-metalowe sa prawie nowe, wszystko niedawno wymienialem :]

Bylem u diagnosty i powiedzial ze magiel ma juz luzy, co prawda nieduze ale sa. Troche mi go podregulowal ale tak czy siak regeneracja mile widziana :)

Dzieki wielkie wszystkim za porady :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL