BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 17:06

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Swap z M50B25 Vanos / M52TUB28 Double Vanos z 2000r.
PostNapisane: 18 grudnia 2008, 13:52 
Offline
Forumowicz

Posty: 113
Lokalizacja: Pszczyna
Dwa pytania... Czy łapy z M50 będą pasowac?? i Czy 3000PLN za komplet z anglika jest podejzane??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 grudnia 2008, 15:13 
Offline
Forumowicz

Posty: 144
Lokalizacja: Lubin
3000zl to cos malo tanio tesco :cwaniak:

_________________
>>>CZʦCI DO BMW E36<<<
AUTA Z ANGLII, SPRZET BUDOWLANY, LAWETY, TRANSPORT, KLIATYZACJE SAMOCHODOWE SERVIS
609-099-353, 725-056-599, GG:8767963


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 grudnia 2008, 15:25 
Offline
Forumowicz

Posty: 113
Lokalizacja: Pszczyna
jest kilka takich silnikow na alledrogo.pl wlasnie w tej cenie... i nawet siedza jeszcze w autkach do sprawdzenia... ale jakos mi sie niechce wiezyc w ta cene... Pasuja te lapy czy nie???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 grudnia 2008, 00:27 
Offline
Forumowicz

Posty: 144
Lokalizacja: Lubin
to co sprzedaja silniki bez lap???ja tam kazdy z lapami sprzedaje

_________________
>>>CZʦCI DO BMW E36<<<
AUTA Z ANGLII, SPRZET BUDOWLANY, LAWETY, TRANSPORT, KLIATYZACJE SAMOCHODOWE SERVIS
609-099-353, 725-056-599, GG:8767963


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 grudnia 2008, 17:07 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 684
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: 318 & 330
Kod silnika: m40 & m54
rafal-LUBIN napisał(a):
3000zl to cos malo tanio tesco :cwaniak:


cena jest pewnie taka ze względu na małe ainteresowanie..

w końcu mało osób swapuje e46, więcej robie sie e30 i e36 a tu prosciiej zomontować silnik na pojedynczym vanosie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lutego 2009, 16:57 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 54
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Moje BMW: e36 1.8is Qp
Kod silnika: m42b18
dlaczego trudniej w 36 swapować silnik na podwójnym vanosie??

_________________
PrzEdni NApęd jest dLa dzieWczyNeK...BMW Rulez:]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lutego 2009, 16:58 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 54
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Moje BMW: e36 1.8is Qp
Kod silnika: m42b18
dlaczego trudniej w 36 swapować silnik na podwójnym vanosie??

_________________
PrzEdni NApęd jest dLa dzieWczyNeK...BMW Rulez:]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lutego 2009, 17:16 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 995
Lokalizacja: Warszawa
Bo jak GŁADKI, tak mówi to tak jest ;) na słowo uwierz :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lutego 2009, 11:25 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 54
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Moje BMW: e36 1.8is Qp
Kod silnika: m42b18
nie twierdze że sie myli, tylko chcę dokonac swapa na moim is'ie no i tak sie zastanawiam czy kupic z e36 na pojedynczym vanosie czy od e46 na podwójnym vanosie. i jakie sa lepsze strony tego podwojnego vanosa?

_________________
PrzEdni NApęd jest dLa dzieWczyNeK...BMW Rulez:]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lutego 2009, 07:44 
Offline
Forumowicz

Posty: 293
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: e46 compact
Kod silnika: m60b40
Podłącze się do tematu. A jak wygląda sprawa swapa w e36 325 na 328 ? Wystarczy goły silnik kupić bez osprzętu i tylko zamienić, roztawy śrub do skrzyni i łapy też pasują? Nie wiem co jeszcze z kompem wystarczy program zmienić czy cały preferowany komp będzie potrzebny?

_________________
https://www.facebook.com/E46-Compi-Killer-V8-Bi-Kompresor-2230259093862030


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 marca 2009, 01:37 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 995
Lokalizacja: Warszawa
morcine napisał(a):
Podłącze się do tematu. A jak wygląda sprawa swapa w e36 325 na 328 ? Wystarczy goły silnik kupić bez osprzętu i tylko zamienić, roztawy śrub do skrzyni i łapy też pasują? Nie wiem co jeszcze z kompem wystarczy program zmienić czy cały preferowany komp będzie potrzebny?

Osprzęt też zmieniasz, komp też z 328 i to jeszcze sporo zabawy z EWS będzie, trzeba dobrego magika znaleźć :P łapy pasują.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwietnia 2009, 23:30 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
podwójny vanos z tego co się dowiadywałem jak kupowałem 2.8 do swojego to jest przerąbane z podłączeniem elektroniki, chodzi chyba o sterowanie vanosami chociaż to tak tylko na chłopski rozum wzięte było więc głowy nie dam :) ogólnie dużo się te silniki nie różnią ale są bardziej podatne na podrasowanie ich przez programowanie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL