BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 14:56

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Naprawa e39 4tyś zł
PostNapisane: 19 grudnia 2008, 17:11 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: Lodz
Witam. Mam taki duży przedświąteczny problem.
Około miesiąc temu w moim bmw e39 2,0 diesel usłyszałem w silniku cykanie.
Postanowiłem więc dodać do oleju dodatek który zmniejsza tarcie i.t.p. ( środek na wszystko). Po tygodniu gdy nie dało to zbyt dużego efektu dodałem jeszcze jeden podobny środek. Po 4 dniach po przejechaniu 20 km przy małej prędkośći autem szarpnęło i zaczoł bardzo głośno cykać.
Dojechałem tak do pracy a następnego dnia (dzisiaj) zacholowałem go do mechanika. Mechanik przypuszcza że zatarł się tłok ale zdiagnozować podobno może po rozebraniu silnika. Powiedział że spróbuje jeszcze wymienić olej i może to coś da bo ten olej jest strasznie gęsty po wymieszaniu z tymi "doktorami". Jak wy to widzicie. Da coś wymiana oliwy czy remont za 4 tyś?


Ostatnio edytowano 21 grudnia 2008, 21:51 przez maciek1983rok, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 grudnia 2008, 17:55 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
Ladny za przeproszeniem koziol jestes :wstyd: :wstyd: po jakas cholere dolewales takiego ZOWNA!!!!!Ehhh, szkoda gadac...wymiana oliwy raczej nic nie da...takie moje zdanie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 grudnia 2008, 18:15 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Nie pozostaje mi nic innego jak powiedzieć: Brawo Jasiu :)

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Naprawa e39 4000tyś zł
PostNapisane: 19 grudnia 2008, 19:36 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
maciek1983rok napisał(a):
Witam. Mam taki duży przedświąteczny problem.
Około miesiąc temu w moim bmw e39 2,0 diesel usłyszałem w silniku cykanie.
Postanowiłem więc dodać do oleju dodatek który zmniejsza tarcie i.t.p. ( środek na wszystko). Po tygodniu gdy nie dało to zbyt dużego efektu dodałem jeszcze jeden podobny środek. Po 4 dniach po przejechaniu 20 km przy małej prędkośći autem szarpnęło i zaczoł bardzo głośno cykać.
Dojechałem tak do pracy a następnego dnia (dzisiaj) zacholowałem go do mechanika. Mechanik przypuszcza że zatarł się tłok ale zdiagnozować podobno może po rozebraniu silnika. Powiedział że spróbuje jeszcze wymienić olej i może to coś da bo ten olej jest strasznie gęsty po wymieszaniu z tymi "doktorami". Jak wy to widzicie. Da coś wymiana oliwy czy remont za 4 tyś?


a czego dokładnie dolałes? tak w ramach przestrogi dla innych ...

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 grudnia 2008, 20:01 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 507
Lokalizacja: Opole
Moje BMW: e39 Mpak 2001
Kod silnika: najlepszy
Ehhh gratulację. Podejrzewam, że ten środek to Moto Doktor. Najczęściej wlewa się go,żeby nie było słychać panewek czy zaworów podczas sprzedaży auta. Schody wychodzą po wymianie oleju najczęsciej, gdyż ten środek jest tak gęsty,że "zalepia" silnik....no to czeka remoncik.

_________________
www.loombard.pl

www.kantoor.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 grudnia 2008, 08:48 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
O ile dobrze licze to już 4 przypadek przytarcia tłoka w x20d o którym słysze. Choć ten akurat przyprawiony cudem w puszcze :/ Ja bym zwalał głowice i miche i oglądał. Koszt relatywnie nie duży a w takiej sytuacji lepiej dmuchać na zimne niż kombinować z olejem a potem szlifowaniem na czwarty nadwymiar.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 grudnia 2008, 20:58 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: Lodz
Niestety wymiana oleju nie dała rezultatów. Zaczynamy pracę. Jak myślicie co to może być? tłok?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 grudnia 2008, 21:39 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 114
Lokalizacja: prawie WrocÂław
Moje BMW: E46 i E36
Możemy tu gdybać jestem jak mój poprzednik za demontażem michy i głowicy to jedyna możliwość na zdiagnozowanie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 grudnia 2008, 02:48 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
maciek1983rok powiedz co dokladnie dolales do oleju !!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 grudnia 2008, 10:03 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 40
Posty: 747
Moje BMW: E36
Przecież to nie od tego środka rozpadł mu się silnik...

Napisał przecież że około miesiąca temu usłyszał cykanie lub stukanie sam nie potrafi tego określić.
Dopiero później wlał tego siuwaksu bo myślał że pomoże, ale się mylił.
Oczywiście że nie bronie tych wynalazków bo nie nalał bym takiego czegoś do silnika.

Może gdyby wcześniej pojechał do warsztatu to koszt naprawy nie był by taki duży, ale jeżeli tłok się zacierał to było by to nieuniknione i koszty naprawy były by podobne.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 81 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL