BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 maja 2025, 15:12

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] spadajace obroty na postoju
PostNapisane: 18 grudnia 2008, 11:12 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 38
Posty: 718
Lokalizacja: bawaria
posiadam silnik 20i od pewnego czasu cos dzieje sie z obrotam tzn jak postoi w miejscu okolo 30s to obroty spadaja tak do 700 i autem zaczna szarpac obojetnie czy na zimnym czy na cieplym silniku podczas jazdy nie wystepuje juz zaden proble tylko na postoju ... dodam ze auto odapal zawsze za pierwszym razem to chyba nie problem swiec mial ktos juz taki problem ???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 grudnia 2008, 11:43 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 74
Lokalizacja: Bytom
witam
problem może leżec po stronie sondy lambda-może pracować ,ale mieć złe wskazania,trzeba by zrobić dwie rzeczy-po pierwsze zczytać błędy z kompa i zobaczyć co tam siedzi a jeśli nie będzie błędów to wtedy drugi analizator spalin i porównać ze wskazaniami sondy.A na chłopski rozum odepnij sondę i zobacz czy nastąpiła poprawa-jesli tak to sonda do wymiany.po za tym masz silnik m50b20 lub m52b20 a nie 20i - to tylko oznaczenie na klapie.I jeśli już bedziesz na wymianie sondyto wtedy właśnie oznaczenie silnika ma ogromne znaczenie-m50 miały osprzęt boscha i sondę kupisz już nową nieorginalną za niecałe 200 a m52b20 miały osprzęt siemensa i tu już sonda 5voltowa,koszt od 500 w górę :zalamany: .Ale najpierw komputer,bo może być tysiąc innych rzeczy,nawet zabrudzony zimny drut w przepływce może mierzyć żle .pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 grudnia 2008, 15:15 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
M50 był na osprzęcie Bosch i Siemens w zależności od rocznika. Sonda do siemensa np NGK kosztuje poniżej 400zł.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: ??
PostNapisane: 18 grudnia 2008, 22:56 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: Pyskowice
ja ma m podobny problem gdy odpalam na zimnym silniku obroty mam na 1500 po jakims czasie spadaja do normy w zaleznosci jak silnik sie nagrzeje!!ale po kilkudziesieciu przejechanych kilometrach gdy stoje na skrzyzowaniu obroty sa bardzo niskie ok 600 i autem trzesie :/ co mi poradzicie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 grudnia 2008, 10:01 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 38
Posty: 718
Lokalizacja: bawaria
a gdzie znajduje sie sonda lambda ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 grudnia 2008, 11:49 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 707
Lokalizacja: Kamyk
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54B30 Supercharged
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 78&start=0
Panowie ja miałem coś podobnego tzn. odpalał normalnie i wszystko chodziło jak trza ale kiedy zgasiłem go na rozgrzanym silniku na 30min i odpaliłem na nowo to tak wachało obrotami od 1000 do 0 że potrafił zgasnąć nawet :( Wszystko przeczyściłem i nadal to samo więc wziąłem się za RESET KOMPA... no i jak ręką odjął ;) :P

Także polecam :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 grudnia 2008, 17:55 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1521
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: 528i 318i
Kod silnika: M52TUB28 M40B18
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=25990
a więc jak zrobić reset kompa?? czy tylko poprzez odłączenie od aku??

_________________
www.bmwklubtorun.pl

MOJA E34 528i DELPHIN METALIC ==>> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=25990
MOJA E39 535i V8 BIARRITZBLAU METALLIC ==>> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=60703 ( Sprzedana :-( )
MOJA E30 318i CIRRUSBLAU METALLIC ==>> viewtopic.php?f=6&t=78957


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 grudnia 2008, 18:11 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 506
Lokalizacja: śląsk (Dąbrowa Górn)
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50B25
ja w swojej mam ok. 600 obr/min i mi auto nie lata...

_________________
BardzoMądryWybór ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL