BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 czerwca 2025, 16:57

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] PARĘ PROBLEMÓW Z E36 1996 COMPACT POMOŻECIE?
PostNapisane: 22 grudnia 2008, 15:02 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: BiaÂłystok
Dla jasności moja Bemka to e36 Compact 1996 1,6 benzyna/gaz M43 problemy do jakich odpowiedzi szukam i za które się odwdzięczę:

1. Czy w napędzie wycieraczki tylnej powinien być jakikolwiek płyn?Czy jest tam jakaś dodatkowa pompa płynu do wycieraczek? Dziś zdemontowałem silniczek bo nie działał i coś z niego pociekło ..

2. Skąd może się brać woda w lampach tylnych czy miał ktoś z tym problem - lampy sprawdzałem w misce z wodą szczelne i nie mam pojęcia skąd to cieknie....

3. Na biegu jałowym podczas jazdy na gazie zaczynają falować obroty z 1000 spadają do 500 i z powrotem do 1000 na benzynie zazwyczaj jest oki czy to może być krokowy czy przepustnica czy coś innego?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 grudnia 2008, 15:22 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 503
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Moje BMW: 325i
Kod silnika: M50B25 Vanos
AD3
Silnik krokowy jest odpowiedzialny na obroty na benzynie a nie na gazie skoro masz wszystko oki na PB to jedz do gazownika i on musi wyregulowac gaz ale wymienic filterek.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 grudnia 2008, 19:17 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
homik3350 napisał(a):
2. Skąd może się brać woda w lampach tylnych czy miał ktoś z tym problem - lampy sprawdzałem w misce z wodą szczelne i nie mam pojęcia skąd to cieknie...

Najprawdopodobniej cieknie po karoserii i woda dostaje sie gdzies miedzy lampa a karoseria.Moze sproboj dociagnac lampe bardziej,tylko uwazej zebys wkretow nie wyrwal ;)

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 grudnia 2008, 21:51 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
ja mam co prawda touringa ale pewnie jest tak samo
pompka jest jedna ale odchodzą od niej dwa wężyki jeden na przód i drugi na tył
do silniczka mogła się dostać woda


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 grudnia 2008, 22:46 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: starachowice
jeśli chidzi o obroty t skieruj rórę wlotu powietrza w takie miejsce by bezpośrednio z zewnątrz nie leciało w nią czyli gdzieś ją ukryj w rogu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 grudnia 2008, 14:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: lublin
mam to samo na benzynie jest ok a na gazie obroty schodza nawet do 400,niekiedy probuje gasnac ,byłem u gazownika wział 50 zł i jak było tak jest :zly:

_________________
Oto to mi chodziÂło,felga ma taki wzĂłr


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 grudnia 2008, 20:57 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: BiaÂłystok
masterboy22 jak byś rozwiązał problem to prosił bym o wiadomość jak ja tez bywałem u gazowników ale jakoś nie radzą sobie z tym ... czy ktoś jeszcze ma ten problem?



spider to nie po karoserii raczej dociskałem sprawdzałem uszczelki teraz chyba odwolam się do silikonu jeżeli nie podpowiecie nic lepszego ...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 grudnia 2008, 18:31 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 324
Lokalizacja: SBL
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
Jeżeli chodzi o problem tylnich lamp to u mnie było podobnie, ja poprostu rozkręciłem te lampy i calą noc zostawiłem w domu aby się osuszyły, Podczas demontażu byłem ciężko zdziwiony że aż tyle wody mogło się tam dostać. Caly czas parowały i mi przerywały światła postoju, woda była przyczyną korozji ścieżek w lampie ktore musiałem poprawić, zrobiłem to poprostu lutownicą i cyną. Działa już rok i nic nie paruje światła nie przerywają.

_________________
Jeżeli masz problem z układem ABS w E-36,Pisz!!!
Diagnostyka, programowanie sterowników BMW oraz grupy VW.
Naprawa elektronicznych układów tj.: oryginalne przetwornice BMW XENON, regeneracja sterowników ABS, ECU, itp.

Pozdrawiam,
Michał


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 marca 2009, 20:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: starachowice
z obrotami też mam taki problem ale tylko na gazie i co jakieś 2 miesiące i zawsze wykręcam silniczek krokowy wlewam w niego WD i płukam a także wlewam tam olej z WD i po wypłukaniu zakręcam i jest dobrze. Dzieje się tak bo przez niego przepływa powietrze z gazem a gaz jest suchy i dla tego on się gdzieś przycina.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL