BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 maja 2025, 19:44

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 23 grudnia 2008, 16:29 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1153
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Moje BMW: 530iAT
Kod silnika: M54B30
komedia ...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 grudnia 2008, 17:23 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 283
Lokalizacja: Łódź / okolice
Moje BMW: E46 Touring
Kod silnika: m54b22 + LPG
no 90 tys to olej z 5 razy wymieniany, amortyzatory itp podzespoły... o ilości paliwa nie wspomne:)

_________________
:super: moja coupeta jest cała w oryginale :super:

Lubię Płacić Grosze

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 grudnia 2008, 18:38 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: ³ódzkie
jakieś pomysły, diagnozy?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 grudnia 2008, 20:04 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 78
Lokalizacja: cieszyn/skoczĂłw
no tak jak napisałem wcześniej żeby był efekt trzeba to zrobić fachowo i przebieg trzeba cofnąć we wszystkich podzespołach w których był zapisany(czym nowszy rocznik tym więcej miejsc w którym te dane są zapisane),jeżeli pominie się choćby jeden element,wystarczy jeden klucz,to na zegarach wyświetli się "nowy"przebieg ale po czasie komputer powróci do oryginalnego przebiegu...przynajmniej tak mi to wyjaśnił znajomy który zajmuje się tym procederem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL