BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 maja 2025, 00:30

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] czy ktoś wie co jest grane?
PostNapisane: 23 grudnia 2008, 23:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 94
Lokalizacja: Stalowa Wola
wiec tak mam e34 z 89r miałem tam 2,5 na benzynie miałem bo silnik mi padł po prostu dziura w tłoku raczej nic sie nie da z nim zrobić. Kupiłem nowy silnik także 2,5 tylko od e30 tez ten 170 konny tylko z 88r, problem mam taki iż po podłączeniu tego silnika nie chodzi tak jak bym sobie tego życzył mianowicie okrutnie dymi mi z rury na czarno silnik nie chodzi równo ma jakieś 500 obrotów na wolnych no aż się żal robi sprawdzałem dzisiaj kompresje na każdym po 12 bar oprucz pierwszego tylko 10 barów do tego nowo zakupionego silnika podpiołem wiazke zamontowana od nowości w mojej "beti" czy ktoś jest w stanie powiedzieć mi czy jest możliwe żeby silnik tak dymił z powodu że nie chodzi na wszystkie gary? a zauważyłem to gdy wyciągałem po kolei wszystkie kable poprstu nie było żadnej rużnicy po ich ściągnięciu do tego słychać jakiś klekot na wolnych obrotach jak samochód sie wkreci na wysokie obroty gada ładnie nic nie klekocze moc też jest ale bardzo nie pokojąca jest praca na wolnych obrotach, doszliśmy do wniosku że wtryski sa zapchane i przez to nie chodzi na wszystkie gary ale chodzi mi głównie o to kopcenie czy ten silnik jest do wywalenia czy to jest powód tego że nie chodzi na wszystkie gary?? a i jak silnik spala olej to dymi na biało czy czarno bo mi mechanik mówił że na niebiesko(wydaje mi śmieszne to co on mówi) porsze o komentarze


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 grudnia 2008, 10:50 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
mechanik ma racje..... http://moto.wp.pl/kat,45754,wid,8392109 ... caid=1732b :hyhy:

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 grudnia 2008, 12:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 94
Lokalizacja: Stalowa Wola
dałem Ci zapomoge :padam:
ale czy można wykluczyć złużycie silnika przy takiej kompresji bo wydaje mi sie że powinien spalać oleju jak tak jak pisałem na pierwszym jest 10 bar na reszci po 12 :/
czy nie ma zanczenia to ze kompresja jest


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 grudnia 2008, 09:56 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
witam z tego co mi wiadomo to 12 nie jest juz super a 10 to na bank za malo no i druga sprawa zbyt duza roznica


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL