BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 15:43

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] brak mocy, silnikiem buja, kopci... 530d
PostNapisane: 23 grudnia 2008, 20:53 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: WÂąbrzeÂźno
Witam,mam problem w BMW 530D E39(tiptronic) chodzi o to,że puka jakis zawor (nie wiem czy to jest zawow wydechowy?) silnikiem troche buja,auto nie ma wogole mocy z silnika wydostaje sie dymek,auto dosc mocno ''kopci'' wogole nie ma mocy nie wskakoje na obroty,ogolnie nie nadaje sie do jazdy.Silnik po kilkunastu sekundach działania gaśnie... o co w tym chodzi moze wy byscie mogli podpowiedziec pomoc?Pozdrawiam.


Ostatnio edytowano 2 stycznia 2009, 00:58 przez grzegorzskat, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 grudnia 2008, 13:52 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 788
Lokalizacja: Lublin
grzegorzskat, a może to nie jest zawór tylko siedzi ci któryś cylinder. Luz na którymś z zaworów raczej nie spowoduje bujania silnikiem ani znaczącego spadku mocy tylko delikatne drgania. Sprawdż który gar ci siedzi najlepiej ściągając po kolei pojedynczo fajki ze świec.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 grudnia 2008, 17:59 
Offline
Forumowicz

Posty: 225
Lokalizacja: Inow³ódz
to jest diesel tam nie można ściągnąć fajki ze świecy i zobaczyć czy coś się dzieje. Jeżeli jakiś zawór przepuszcza to nie ma kompresji na cylindrze i ten cylinder nie bedzie pracował co bedzie powodem spadku mocy.Podjedź do dobrego mechanika który zna sie na dieslach. U mnie urwała sie przesłona od kontroli trakcji i auto musialo przejsc remont lacznie z tym ze glowica była do wymiany.Nie pracowal na jednym cylindrze bo owa przesłonka wykrzywiła zawór.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 grudnia 2008, 01:26 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 84
Lokalizacja: WAWA
Biały_79, dobrze gada w kolektorze dolotowym są takie klapy niestety czasem sie urywają i niszczą dalej silnik jak słyszysz ze zarór ewidentnie wali to nie pozostaje ci nic innego jak dobry mechanik i rozejrzec sie za głowica. u mnie niema takich klap w kolektorze ale mozesz go zdjąć i zobaczyc czy czegos w nim nie brakuje

_________________
330d kapeĂŚ na rope


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 51 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL