BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 maja 2025, 18:13

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] M50B25 wyciek oleju
PostNapisane: 28 grudnia 2008, 17:39 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 820
Lokalizacja: okolice Torunia
Moje BMW: E39 540iA
Kod silnika: M62TUB44
witam,

przez przypadek zauważyłem wilgotną miskę olejową wszedłem do kanału aby obejrzeć to dokładnie i rzeczywiście wygląda jak by ciekło z przedniego uszczelniacza wału, umyłem wszysko dokładnie aby miec pewność skąd cieknie (musze sprawdzić)
i tutaj mam pytanie czy wyciek może być spowodowany zmianą oleju MobilX 5W40 na Elf Excelcium 5W40?
czy razcej nie częstym używaniem auta raz na tydzień (na chwile obecną)
czy po prostu zwykłe zurzycie elementów (przebieg 200000 km)?

czy ewentualna wymiana tekiego uszczelniecza jest trudna (czy trzeba zdejmować dużo innych elementów)?
jaki koszt?

_________________
nasza buńka

E34 Obrazek

E53 Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 grudnia 2008, 18:27 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 788
Lokalizacja: Lublin
Zalałeś olej o takich samych właściwościach więc to raczej nie wina wymiany To że rzadko jeżdzisz to też żaden powód abyś tylko nie katował auta na zimnym silnik. Sam uszczelniacz nie powinien kosztować więcej jak 100 zł. Z wymianą może już nie być tak wesoło bo trzeba rozrząd rozbierać a trochę zabawy z tym jest.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 grudnia 2008, 08:50 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 820
Lokalizacja: okolice Torunia
Moje BMW: E39 540iA
Kod silnika: M62TUB44
pojeżdzę zobacze czy to napewno uszczelniacz,

zimnego silnika nigdy nie wkręcam na wysokie obroty, dopiero jak silnik osiagnie normalna temperature pracy wtedy dopiero przełanczam na tryb S no i 6300 rpm czesto gości na obrotomierzu

_________________
nasza buńka

E34 Obrazek

E53 Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL