BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 maja 2025, 20:30

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] niechce odpalic
PostNapisane: 27 grudnia 2008, 18:11 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: wloclawek
pomocy panowie wczoraj moje autko sprawowalo sie bez zarzutow ,dzis rano niechce odpalic rozrusznik kreci super mam nowa baterie 2 tyg,tak w nawiasie przez momecik odpalila ale po ponownym rozruchu nadal niechce odpalic paliwko jest w baku prosze o wszelkie informacje zanim udam sie do mechanika


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 grudnia 2008, 19:02 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: KrakĂłw
Kolego, a sprawdzałeś czy jest iskra ? od tego zacznij
Ja miałem kiedys podobny objaw nie mogłem zapalić posprawdzałem wszystko i nie było iskry okazało się, jak pojechałem na kompa, że to czujnik położenia wałka rozrządu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 grudnia 2008, 19:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 25
Lokalizacja: Brzeg Dolny
Mam to samo w mojej 520 M20b20 auto pali tylko i wyłacznie jak podładuje prostwonikiem aku. Jak raz odpale i zgaszę to muszę znowu ładować aku do pełna bo inaczej nie zapali iskra jest ma ktoś jakieś pomysły wszystko było dobrze aż do niedawna jak zagrzał się i przestał działać na wszystkie cylindry ( czujnik temp. zwiesił się na połowie ) jak usłyszałem że auto chodzi nie tak zgasiłem je przekręciłem znowu kluczyk ale nie odpalałem i wskazówka powędrowała na czerwone. Ma ktoś jakieś pomysły co mogło padnąć?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 grudnia 2008, 21:38 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
mogła pójść uszczelka pod głowicą i płyn idzie do cylindra i zalewa iskrę
wykręć świece i zobacz jak wyglądają


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: niechce odpalic
PostNapisane: 28 grudnia 2008, 21:42 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
Esthite napisał(a):
pomocy panowie wczoraj moje autko sprawowalo sie bez zarzutow ,dzis rano niechce odpalic rozrusznik kreci super mam nowa baterie 2 tyg,tak w nawiasie przez momecik odpalila ale po ponownym rozruchu nadal niechce odpalic paliwko jest w baku prosze o wszelkie informacje zanim udam sie do mechanika


Kolego to że paliwo jest w baku to nie znaczy że dochodzi do cylindrów
sprawdż czy pompa paliwa pracuje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 grudnia 2008, 21:57 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: irlandja
prosze o pomoc co mam zrobić gdy niedochodzi prąd do pompy paliwa e46

_________________
moja 318i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 grudnia 2008, 22:05 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
są dwie rzeczy po drodze bezpiecznik i przekażnik


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 grudnia 2008, 22:09 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: irlandja
super tak też myślałem bezpiecznik sprawdziłem a wiesz może gdzie jest przekażnik

_________________
moja 318i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 grudnia 2008, 22:23 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
ja mam E-36 i nie wiem jak jest u ciebie
u mnie przy skrzynce z bezp. jest taka oddzielna skrzyneczka z trzema przekażnikami
pierwszy z lewej jest od pompy
ale powinieneś mieć to rozpisane na pokrywie skrzynki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 grudnia 2008, 22:24 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
ja mam E-36 i nie wiem jak jest u ciebie
u mnie przy skrzynce z bezp. jest taka oddzielna skrzyneczka z trzema przekażnikami
pierwszy z lewej jest od pompy
ale powinieneś mieć to rozpisane na pokrywie skrzynki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 grudnia 2008, 22:26 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
ja mam E-36 i nie wiem jak jest u ciebie
u mnie przy skrzynce z bezp. jest taka oddzielna skrzyneczka z trzema przekażnikami
pierwszy z lewej jest od pompy
ale powinieneś mieć to rozpisane na pokrywie skrzynki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 grudnia 2008, 22:28 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
ja mam E-36 i nie wiem jak jest u ciebie
u mnie przy skrzynce z bezp. jest taka oddzielna skrzyneczka z trzema przekażnikami
pierwszy z lewej jest od pompy
ale powinieneś mieć to rozpisane na pokrywie skrzynki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 grudnia 2008, 22:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: irlandja
dzieki za podpowiedz jutro to sprawdze

_________________
moja 318i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 grudnia 2008, 17:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 25
Lokalizacja: Brzeg Dolny
ryszard55 napisał(a):
mogła pójść uszczelka pod głowicą i płyn idzie do cylindra i zalewa iskrę
wykręć świece i zobacz jak wyglądają


Dzisiaj wymieniłem świece dla pewności podłączyłem naładowany aku. auto zaskoczylo dopier za trzecim razem pochodziło chwilę zgasiłem wykręciłem każdą z nowych świec po kolei i wszystkie wyglądają ok. Po czym wkręciłem je ponownie próbuję odpalić i nic mogę kręcić ile dusza zapragnie i nie odpali. // zaznaczam że autko jak zapali to działa na wszystkie cylindry// Uszczelka według mnie choć nie jestem mechanikiem nie strzeliła bo płynu w zbiorniku ani nie ubywa ani nie przybywa. Może są jeszcze jakieś inne oznaki któer mogą wskazywać na uszczelkę // Autko kopci na biało ale tylko i wyłącznie jak się rozgrzewa po osiągnięciu mniej więcej 1/4 skali kopcenie ustaje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 grudnia 2008, 18:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: irlandja
mam ten sam problem , dzisiaj wymieniłem bezpiecznik , przekażnik, mam nowe świece a prąd ciągle do pompy niedochodzi ma ktoś jakieś pomysły co mogę jeszcze sprawdzić z góry dziekuje

_________________
moja 318i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 grudnia 2008, 18:50 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
trzeba sprawdzić omomierzem lub żarówką z baterią ciągłość przewodów od przekażnika do pompy gdzieś jest przerwa
Kolego pisząc o baterii i żarówce miałem na myśli połączenie jej w szereg z baterią plus długie przewody żeby starczyły od przekażnika do pompy
masz przedzwonić pojedyńczo przewody zasilajace pompę czy żaden z nich nie ma przerwy


Ostatnio edytowano 29 grudnia 2008, 19:01 przez ryszard55, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 grudnia 2008, 18:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: irlandja
ok przy pompie bez problemu podłącze żarówke ale jak podłączyć baterie do kostki przy przekażniku to jest tuż obok komputera i tam jest sporo tych wejść nic się niestanie jak będe próbował w każdy

_________________
moja 318i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 grudnia 2008, 18:55 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
dariox87 napisał(a):
ryszard55 napisał(a):
mogła pójść uszczelka pod głowicą i płyn idzie do cylindra i zalewa iskrę
wykręć świece i zobacz jak wyglądają


Dzisiaj wymieniłem świece dla pewności podłączyłem naładowany aku. auto zaskoczylo dopier za trzecim razem pochodziło chwilę zgasiłem wykręciłem każdą z nowych świec po kolei i wszystkie wyglądają ok. Po czym wkręciłem je ponownie próbuję odpalić i nic mogę kręcić ile dusza zapragnie i nie odpali. // zaznaczam że autko jak zapali to działa na wszystkie cylindry// Uszczelka według mnie choć nie jestem mechanikiem nie strzeliła bo płynu w zbiorniku ani nie ubywa ani nie przybywa. Może są jeszcze jakieś inne oznaki któer mogą wskazywać na uszczelkę // Autko kopci na biało ale tylko i wyłącznie jak się rozgrzewa po osiągnięciu mniej więcej 1/4 skali kopcenie ustaje.

kolego podłącz sie pod kompa mógł paść któryś z czujników np. na wale albo na wałku rozrządu warto też zainteresować się ciśnieniem paliwa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 grudnia 2008, 18:56 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
dariox87 napisał(a):
ryszard55 napisał(a):
mogła pójść uszczelka pod głowicą i płyn idzie do cylindra i zalewa iskrę
wykręć świece i zobacz jak wyglądają


Dzisiaj wymieniłem świece dla pewności podłączyłem naładowany aku. auto zaskoczylo dopier za trzecim razem pochodziło chwilę zgasiłem wykręciłem każdą z nowych świec po kolei i wszystkie wyglądają ok. Po czym wkręciłem je ponownie próbuję odpalić i nic mogę kręcić ile dusza zapragnie i nie odpali. // zaznaczam że autko jak zapali to działa na wszystkie cylindry// Uszczelka według mnie choć nie jestem mechanikiem nie strzeliła bo płynu w zbiorniku ani nie ubywa ani nie przybywa. Może są jeszcze jakieś inne oznaki któer mogą wskazywać na uszczelkę // Autko kopci na biało ale tylko i wyłącznie jak się rozgrzewa po osiągnięciu mniej więcej 1/4 skali kopcenie ustaje.

kolego podłącz sie pod kompa mógł paść któryś z czujników np. na wale albo na wałku rozrządu warto też zainteresować się ciśnieniem paliwa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 grudnia 2008, 19:12 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
raperek napisał(a):
ok przy pompie bez problemu podłącze żarówke ale jak podłączyć baterie do kostki przy przekażniku to jest tuż obok komputera i tam jest sporo tych wejść nic się niestanie jak będe próbował w każdy

kolego
piszac o baterii i żarówce mam na myśli połaczenie jej w szereg na długich przewodach aby starczyły od przekaznika do pompy
przedzwaniasz każdy przewód zasilajacy pompę oddzielnie aby sprawdzić czy nie mają przerwy
oczywiście omomierz byłby lepszy ale pewnie go nie masz dlatego piszę o sposobie domowym


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL