Ludzie przestancie wypisywac brednie ze te silniki kompresji nie maja bo kompresja g**no sie ma do korka wlewu oleju. Roznica w obrotach powinna byc z tego wzgledu, że te silniki mają dokłądnie wyliczone cisnienia robocze panujace w skrzyni korbowej, i odkrecenie korka powoduje zmiane tej wartosci. O przedmuchach przez pierscienie swiadczy dmuchanie z korka lub bagnetu. Jakie znaczenie maja tutaj zawory???? jak bedzie nieszczelny zawor to cisnienie nie idzie w skrzynie korbowa tylko w kolektor i wypala sie zawor, wiec co to sie ma do korka wlewu oleju?
Polowa z wypowiadajacych sie tu "szpecow" ma wiedze Forumowa, i opiera sie na tym co wyczytali gdzies w necie, a opinie teretykow to bardziej przydadza sie w dziale "galeria"
Kochani teoretycy, Jesli sie myle co do tego korka i cisnien panujacych w silniku, niech mi ktos przedstawi wiarygodna literature ktora wyprowadzi mnie z błedu.
Cisnienie sprezania jest wytwarzane nad tlokiem, wiec zakladajac ze mamy nieszczelne pierscienie, gdy tlok idzie w kierunku GMP, cisnienie to uciekaloby znad tłoka do skrzyni korbowej czyli pod tłok. W tym momencie wytwarzaloby sie cisnienie, i w momencie odkrecenia korka odpychaloby go od dekla zaworowego. A co sie dzieje w momencie jego odkrecenia? Podcisnienie panujace w silniku trzyma go caly czas w styku z pokrywa zaworów, co jest idealnym dowodem na to ze tam panuje wlasnie podcisnienie a nie nadcisnienie.
Myslenie nie boli
