BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 czerwca 2025, 00:16

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36 318iS] Odma
PostNapisane: 26 grudnia 2008, 16:54 
Offline
Forumowicz

Posty: 116
Lokalizacja: Warszawa
Witam
Mam pytanko a mianowićie;
1) Gdzie jest odma w E36 318iS coupe z 1993roku - może jakieś zdj
2) Do czego ona służy?
3) Czy coś sie w niej wymienia i co ile tys km

A i jeszcze jedno mam mały spadek mocy. Sonda wymieniona. Jak odłączę akumulator na kilkanście minut to na kilkadziesiat minut jest normalnie. Czasem jak odpale i jade to napoczątku też ma wiekszą moc. Ale później spowrotem jest lekko przymulony. Swojego czasu znalazłem pękniętą gumę łącząca kolektor ssący z przepływomierzem i zakleiłem ją izolacją i napewno już nie ciagnie lewego powietrza. Co to moze jeszcze być?? Guma pękla na tej harmonijce i jesli ja tam skleiłem izolacja to na pewno nie jest taka elestyczna jak oryginalna. Czy to może być tego wina??
Z gory dziękuję za odpowiedź.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 grudnia 2008, 13:46 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 42
Posty: 652
Lokalizacja: Ruda Śląska
Moje BMW: e36
Kod silnika: m42b18 swap m50b20
proponuje jechac na kompa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 grudnia 2008, 16:13 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 765
Lokalizacja: O-ka, PL
Moje BMW: e91 touring ///M
Kod silnika: N47
na 99% sonda :hyhy: A gdzie żeś kupił ją? Używka czy nowa? Bosha czy Simensa? Napewno właściwie dobrana?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 grudnia 2008, 02:06 
Offline
Forumowicz

Posty: 116
Lokalizacja: Warszawa
Sonda boscha. Na pewno właściwie dobrana. I na kompie nie pokazuje błędów


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 grudnia 2008, 09:29 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1868
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
wymien tą gume, to że zakleiłeś do nie znaczy że jest dobrze, sam przerabiałem ten temat u siebie. a ogólnie to się stało nagle czy było tak cały czas?? kiedy to się objawia, na zimnym czy ciepłym silniku. więcej szczegółów

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 stycznia 2009, 18:47 
Offline
Forumowicz

Posty: 116
Lokalizacja: Warszawa
Gume wymienilem. No i jest tak samo. Ma większą moc na zimnym silniku a potem troche spada. Ale to tez nie jest reguła. Czy to możliwe, że ma troche wiecej mocy, bo jedzie na ssanu?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 stycznia 2009, 01:06 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 707
Lokalizacja: Kamyk
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54B30 Supercharged
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 78&start=0
A może coś z przepływką... :niepewny: zabrudzona. :niepewny:
Tak palnąłem :wstyd:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 stycznia 2009, 12:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1868
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
Cytuj:
Gume wymienilem. No i jest tak samo. Ma większą moc na zimnym silniku a potem troche spada. Ale to tez nie jest reguła. Czy to możliwe, że ma troche wiecej mocy, bo jedzie na ssanu?

przecież to samochód na wtrysku nie na gaźniku, wszystko sterowane jest elektronicznie.
wiec moc spada tylko na ciepłym silniku?? a jak się później wystudzi to jest dobrze??
bo jeśli tak to jest to sprawa viska i jest to normalne w autach z takich chłodzeniem silnika.

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2009, 13:37 
Offline
Forumowicz

Posty: 440
Lokalizacja: Żyrardów
Moje BMW: E30 sedan
Kod silnika: M40B16
Przede wszyskim: Czy wentylator ma sprzeglo wiskotyczne czy masz wentylator elektryczny? Bo w IS-ach byly takie i takie. Mysle ze z popwdu visco nie bedzie az takiego spadku mocy zeby byl specjalnie odczuwalny w aucie. Skoro W M40 sie go nie czuje, to W IS tymbardziej.

Ja bym wymienil filtry, swiece i kable, ewentualnie czujnik temp. silnika bo nie jest drogi. Pozniej szukał dalej.

_________________
Mechanika pojazdowa, diagnostyka komputerowa, wulkanizacja
607 275 281


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lutego 2009, 22:13 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: southampton
:ok: wypas!

_________________
mazi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL