BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 maja 2025, 21:04

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] swap z 316iA na mocniejszy
PostNapisane: 31 grudnia 2008, 18:37 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 294
Lokalizacja: WOT,wiązowna
Moje BMW: e90 325d
Kod silnika: m57
Garaż: bylo e39 m52b25
jest
colt cz34
e90 325d 253KM 600Nm
mam compacta z 1.6 automat ,czy mozna wsadzic iinny silnik czy skrzyni nie bedzie przeszkadzac tak myslalem ok.2 litry


Ostatnio edytowano 2 stycznia 2009, 00:22 przez MarcinZ, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 stycznia 2009, 12:16 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1868
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
http://bmwfans.info/original/
sprwdź sobie na tej stronie według skrzyni biegów do jakich samochodów modeli silników w e36 campakcie pasuje i bedziesz wiedział jaki silnik bedzie pasował.

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 stycznia 2009, 15:37 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 211
Lokalizacja: Wrszawa
Moje BMW: e36
Kod silnika: m40b18
a po co chcesz robić swap? wyniesie cię to więcej niż sprzedaż swojego 1,6 i kupno 2,5 czy nawet 2,8... poszukaj na forum - było mówione o kosztach i opłacalności takich operacji...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 stycznia 2009, 16:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 75
Lokalizacja: Piaseczno
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B25
lord_Sekal napisał(a):
a po co chcesz robić swap? wyniesie cię to więcej niż sprzedaż swojego 1,6 i kupno 2,5 czy nawet 2,8... poszukaj na forum - było mówione o kosztach i opłacalności takich operacji...


zależy jak na to spojrzeć, czyli ile dał za swoją bmw, ile da za dawce, i kto to będzie składał, ja np. kupiłem e36 318i sprawne jeżdżące, a co najważniejsze ze zdrową budą w przeznaczeniu na swapa, dałem w co trudno może uwierzyć 2000, za dawce anglika 2.8 licze ok 4000-5000, i wiadomo po przekładce całej mechaniki zostaje jeszcze dużo części blacharskich itp. włąściwie cała buda i środek do sprzedania z dawcy, a wiadomo ile trzeba dać za dobre e36 2.8i raczej bliżej 20000 tyś niż 10000, mówimy o aucie w dobrej kondycji, bo wiadomo że parcha można taniej kupić


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 stycznia 2009, 17:00 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
lord_Sekal napisał(a):
a po co chcesz robić swap? wyniesie cię to więcej niż sprzedaż swojego 1,6 i kupno 2,5 czy nawet 2,8... poszukaj na forum - było mówione o kosztach i opłacalności takich operacji...


Ale on ma kompakta a to max 2.5l w 323ti. Moim zdaniem jak już się bawić w takie rzeczy to minimum M52B28 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 stycznia 2009, 18:40 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 268
Lokalizacja: Żelechów/Tullamore
Moje BMW: 2xCoupe: E30&E36
Kod silnika: M40 & M42
Garaż: www.klubbmwirlandia.czo.pl
lord_Sekal napisał(a):
a po co chcesz robić swap? wyniesie cię to więcej niż sprzedaż swojego 1,6 i kupno 2,5 czy nawet 2,8... poszukaj na forum - było mówione o kosztach i opłacalności takich operacji...

Czy to jest odpowiedź na pytanie???
Było też mówione X razy,że jak się ktoś pyta o SWAPa to zawsze trafi sie jakiś mądrala co podpowie: swapnij sobie auto... :mur:

p.s. ja bym Ci polecał włożyć iSa (140PS) na pewno będziesz miał najmniej zabawy a osiągi takie same co 2.0 i przy okazji mniejsze spalanie... ;)

_________________
Obrazek
PL e30 M40B18 by BeeRTe
IE e36 M52B28 by BeeRTe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 stycznia 2009, 20:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 63
Lokalizacja: knw
jeśli koniecznie chcesz SWAPnąć swojego Compakta to rzeczywiście najlepszy będzie 1,8is,
wyjdzie to taniej niż próby włożenia jakiegoś R6 bo wtedy więcej rzeczy trzeba zmienić!

a co do tego:
Cytuj:
osiągi takie same co 2.0


nie prawda i strasznie mnie wkurzają takie teksty! :rotfl:

stałem na kresce z 1,8is też w Coupe i wygrałem, na trasie też sie mierzyłem
i też kolega dostał po d*pie!!

więc wszystkich którzy sądzą że osiągi takie same w 1,8is co w 2,0 to zapraszam do mnie! :hyhy:

_________________
"Szybkie Kobiety - PiĂŞkne Samochody"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL