BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 maja 2025, 20:30

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Niedogrzany silnik?
PostNapisane: 23 grudnia 2008, 15:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 88
Lokalizacja: Warszawa
Witam,mam prawdopodobnie niedogrzany silnik,poniewaz wskazowka od temperatury nie dochodzi nigdy do pionu,jest w polowie miedzy pionem a lewa strona,termostat wymieniony i nic,wiem ze jeszcze sa jakies czujniki tylko ktory jest odpowiedzialny za to,wydaje mi sie ze moze to byc czujnik bo nie mam innego pomyslu,a auto pali jak smok wiec wydaje mi sie ze chodzi na ssaniu,a jest to 520 12v z lpg,czekam na jakies porady w sprawie tych czujnikow,aha i lpg bylo regulowane filterki wymienione


Ostatnio edytowano 23 grudnia 2008, 22:34 przez seba136, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Niedogrzany silnik?
PostNapisane: 25 grudnia 2008, 09:11 
Offline
Forumowicz

Posty: 244
Lokalizacja: trojmiasto
seba136 napisał(a):
Witam,mam prawdopodobnie niedogrzany silnik,poniewaz wskazowka od temperatury nie dochodzi nigdy do pionu,jest w polowie miedzy pionem a lewa strona,termostat wymieniony i nic,wiem ze jeszcze sa jakies czujniki tylko ktory jest odpowiedzialny za to,wydaje mi sie ze moze to byc czujnik bo nie mam innego pomyslu,a auto pali jak smok wiec wydaje mi sie ze chodzi na ssaniu,a jest to 520 12v z lpg,czekam na jakies porady w sprawie tych czujnikow,aha i lpg bylo regulowane filterki wymienione
czesc mam dokladnie tak samo wlozylem kartonik i jest roche lepiej ale pionu i tak nie ma pali mi 18l lpg spokojna jazda ;]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 grudnia 2008, 13:01 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 262
Lokalizacja: Wawa
Dziwna sprawa
Wiesz co wyciagnij termostat i wrzuc go do gotujacej sie wody wtedy bedzie wiadomo ze chodzi jak nalezy ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 grudnia 2008, 13:08 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 238
Lokalizacja: Olszyna LubaĂąska
Moje BMW: E65 730i
seba136, termostat sam wymieniałeś? Czy ktoś Ci to robił? Bo też trzeba odpowiednio go włożyć ;)

_________________
Moje auto znajdziesz na TwojaFura.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 grudnia 2008, 14:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Lokalizacja: lubelskie
Moje BMW: E46 3.0d
wiem też ze jest kilka rodzai termostatów w Bmw mianowićie chodzi mi o temperature otwierania jak się dobrze przyjzysz to napewno zobaczysz na termostacie. a pozatym moj znajomy ma 520 12v i ma ten sam problem, wymienił wszystko co sie ta termostat czujniki i nic się nie zmieniło


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 stycznia 2009, 14:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 88
Lokalizacja: Warszawa
termostat wymienial poprzedni wlasciciel i jeden czujnik(nienieski),pozostal ten brazowy ale mowil mi ze to auto tak ma i juz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 stycznia 2009, 20:00 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
Niebieski czujnik jest do ECU a ten drugi do wskaźnika na desce.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 stycznia 2009, 12:03 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 56
Lokalizacja: częstochowa
Moje BMW: E 36
Kod silnika: M43B18
witam. a czy nie masz kolego czasem zapowietrzonego układu?? u mnie po wymianie termostatu dopóki go pożądnie nie odpowietrzyłem też nie chciał się rozgrzać do odpowiedniej temp.

_________________
E36 poszukaj zanim zapytasz
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 stycznia 2009, 14:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 88
Lokalizacja: Warszawa
a w jaki sposob sprawdzic czy uklad jest zapowietrzony?w samochodzie nie mam zimno jest normalnie,ciepelko leci po parunastu kilometrach,tylko ta wskazowka nie jest w tym miejscu co powinna,a moze to czujnik ten brazowy co kolega pisal wyzej co daje sygnal na deske jest walniety i po prostu zle wskazuje, nie orientujecie sie jak sie go wymienia bo wiem ze koszt nie jest duzy a moze i problem sie rozwiaze?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2009, 11:08 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
Bierzesz klucz 19 i wykręcasz nim czujnik z obudowy termostatu. Po wykręceniu zacznie wypływać płyn, więc proponuje to robić na zimnym silniku i mieć pod ręką nowy czujnik. A najlepiej zmierzyć oporność czujnika aby wykluczyć jego niesprawność. Niestety nie znam prawidłowych wartości, ale od czego mamy google.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL