BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 czerwca 2025, 14:38

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] 535 wkreca sie tylko co 3000tys obr.pomocy
PostNapisane: 5 stycznia 2009, 13:30 
Offline
Forumowicz

Posty: 111
Lokalizacja: LONDON
panowie potrzebuje pomocy mam bmw 535 benzyna, gaz gdy wczoraj przelaczylem na gaz zobaczylem ze nic nie jedzie wkreca sie tylko do 3000 odr. a jeszcze trzy dni temu jezdzilem i wszystko bylo oki. a i jak cos to gaz mi nie strzeli. pomocy:(:( :( :( :( :zalamany:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 stycznia 2009, 13:39 
Offline
Forumowicz

Posty: 111
Lokalizacja: LONDON
pomylka gdzy przelaczylem na benzyne to nic nie jedzie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 stycznia 2009, 14:26 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
Rozumiem że silnik wkręca się tylko to 3 tyś obrotów? Jaka masz instalacje? Dzieje się to na Pb i LPG? Automat manual?

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=37429

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 stycznia 2009, 15:41 
Offline
Forumowicz

Posty: 111
Lokalizacja: LONDON
kolego mam gaz na blosie. ale na gazie jest wszystko oki tylko na benzynie, jest w manualu, a i moze to sie dziac od tych ale xenonow??? bo mi pisze za mam spalona zarowke a tak naprawe jest oki.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 stycznia 2009, 15:59 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
Proponuje zmierzyć ciśnienie jakie daje pompa paliwa, może wężyk podciśnieniowy od regulatora ciśnienia paliwa spadł/uległ uszkodzeniu.

Rozumiem że na gazie bez problemu osiągasz max obroty silnika?

Co do komunikatu o spalonej żarówce to normalne przy "xenonach" jest o tym mowa można poszukać i przeczytać jak to usunąć. Pod warunkiem ze nie uszkodziłeś przy ich montażu gdzieś wiązki silnika.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 stycznia 2009, 16:23 
Offline
Forumowicz

Posty: 111
Lokalizacja: LONDON
aha a gdzie ten regolator cisnienia paliwa sie znajduje??? i czu jes to moze hdzie podlaczone do obmu olejowej??? bo ze by to komputr lapalbledy od xenonow to jest raczej nie mozliwe?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 stycznia 2009, 17:00 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
Jak na zdjęciu poniżej: (wężyk biegnie od regulatora do kolektora ssącego)

Obrazek

Odnośnie xenonów poczytaj sobie to:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic. ... sc&start=0

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 stycznia 2009, 17:21 
Offline
Forumowicz

Posty: 111
Lokalizacja: LONDON
dzieki bardzo tak wlasnie myslalem. ale jeszcze jedno bo bylo odlaczone podcisnienie od odmy olejowej czy to jest mozliwe ze by ginelo podcisnienie i dlatego tak sie dzialo?????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 stycznia 2009, 17:30 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
Przywróć podciśnienia do fabrycznego stanu i zobaczysz.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 stycznia 2009, 22:47 
Offline
Forumowicz

Posty: 111
Lokalizacja: LONDON
witam Pinczer ja mam ponowny problem z tym 535, wracamy spowrotem do tych obrotow. teraz jest raz zajeb.... a raz klapa 3000obr i koniec:( nie wiem co jest mozesz mi cos doradzic??:) bede bardzo wdzieczny za kazde wskazowki:):)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 stycznia 2009, 18:39 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
Sprawdź przepływomierz, czy klapka w nim chodzi swobodnie nie przycina się. Najlepiej było by podmienić na inny na pewno sprawny.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 stycznia 2009, 19:35 
Offline
Forumowicz

Posty: 111
Lokalizacja: LONDON
ale przeplywka sprawdzalem ostatni o bylo oki. a moze to gdzies dolot powietrza nie jest szczelny co ty na to??? widze ze bede musial odlaczyc ta instalacje i zaczac jezdzic na benzynie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 stycznia 2009, 19:39 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
Dalej dzieje się to tylko na PB?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 stycznia 2009, 19:42 
Offline
Forumowicz

Posty: 111
Lokalizacja: LONDON
tak tylko na PB


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 stycznia 2009, 20:17 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
Więc cudów nie ma coś z układem paliwowym. Pompa, regulator ciśnienia paliwa, wtryski. Myślę że najpierw sprawdź jeszcze raz wężyk podciśnienia od regulatora u mnie pękł po wymienię jakieś dwa tygodnie. Pęknięcie zauważyłem dopiero jak spadł przy jakimś grzebaniu pod maską.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 stycznia 2009, 20:50 
Offline
Forumowicz

Posty: 111
Lokalizacja: LONDON
wlasnie bede musia przejrzec to jutro a tam jest tak ze idzie trujnik od tego podcisnienia i do odmy wedruje a jak bym go calkiem wypiol i tylko do legulatora podlaczyl??? a jak by pompka byla kaput to takie by byly objawy ze raz oki a raz zle???? a ja mam jeszcze taki zbiorniczek co sa podlaczone weze od zbiornik PB tak po lewej stronei kolo zbiorniczka wspomy. co to jest takis filtr?? co jak do czego to slurzy???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 stycznia 2009, 20:52 
Offline
Forumowicz

Posty: 111
Lokalizacja: LONDON
a i jeszcze pytanko ktory wezyk jes do podawania paliwa bo byl sopie podlaczyl wskaznik cisnienia i bym wiedzial jakie pompa daje?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 stycznia 2009, 21:45 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
A - Zasilanie.

B - Powrót.

Widok pod maską:

Obrazek

Widok po ściągnięciu "dekla" pompy paliwa w bagażniku:

Obrazek


krzysiek00 napisał(a):
wlasnie bede musia przejrzec to jutro a tam jest tak ze idzie trujnik od tego podcisnienia i do odmy wedruje a jak bym go calkiem wypiol i tylko do legulatora podlaczyl???


Wężyk podciśnienia idzie do kolektora ssącego bezpośrednio bez żadnych trójników. Tak samo ten od odmy. W kolektorze są dwie takie "wypustki"/"rurki", po jednej dla każdego wężyka. Gdzieś mam kolektor to mogę zrobić zdjęcie jeśli uda mi się go odkopać.

krzysiek00 napisał(a):
a ja mam jeszcze taki zbiorniczek co sa podlaczone weze od zbiornik PB tak po lewej stronei kolo zbiorniczka wspomy. co to jest takis filtr?? co jak do czego to slurzy???


Ta pucha to filtr, ma pochłaniać opary benzyny. Jakbyś nawet odłączył to nie zaślepiając otworu w kolektorze ssącym to by się wkręcał normalnie. Tylko tyle że rzucało by strasznie silnikiem na wolnych obrotach.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 stycznia 2009, 22:58 
Offline
Forumowicz

Posty: 111
Lokalizacja: LONDON
a ja wlasnie mam trojnik zalozony na tym podcisnieniu. musze to jutro wszystko dokladnie przesledzic bo takie zeczy nie moga sie dziac. wkoncu to jest bmw:):) pozdrawiam. dziekuje, jak cos to bede pisal pozdrawiam:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL