BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 maja 2025, 20:39

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] kuleje na wolnych obrotach
PostNapisane: 4 stycznia 2009, 21:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: wielkopolska
witam mam piękne bmw e34 535 z małym przebiegiem bez gazu ... ale mam mały problem zawsze gdy odpalam rano zaczyna mi przebierac nierówno chodzi kiedy sie rozgrzeje jest lepiej ale jeszcze nie tak jak powinno byc ogólnie autko wkreca sie na obroty przy kazdym lekkim nacisnieciu pedału gazu wymieniłem kable cewke świece i wciąz jest to samo podejrzewam ssanie albo krokowy ale zaczym zaczne dłubac wole zasiegnąc porady moze juz ktoś z was szanowni koledzy miał taki sam problem.... a i jeszcze jedne syczy mi cos w desce przez te 3 dzury nad pokretłami od nagrzewnicy kiedys przy 520e34 mi tak syczało ale nie kulała na obrotach .... z góry dzieki za porade


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 stycznia 2009, 14:39 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 34
Posty: 17
Lokalizacja: Kętrzyn
nie wiem czy Ci cos to pomoze czy nie musisz zapytac specow ale slyszalem ze moze to byc przeplywomierz poniewaz czytalem kiedys ze to przez niego moze nie rowno pracowac na niskich obrotach... a z tym syczeniem przy desce mam ten sam problem z obrotami tez ale mysle ze to nic powaznego poprzedni wlasciciel mowil ze przeplywomierz wymienil wiec nie wiem o co chodzi...

_________________
Dobrze, że mój Anioł Stróż lata szybciej niż ja jeżdże :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 stycznia 2009, 19:17 
Offline
Forumowicz

Posty: 142
Lokalizacja: Lubelskie
Moje BMW: było 524td jest530d
Kod silnika: M57
podłącz ją pod kompa i będziesz wszystko wiedział. szkoda męczyć auto i wbijać sie w koszty

_________________
Bayerische Motoren Werke :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 stycznia 2009, 19:21 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 83
Lokalizacja: Sieradz
A ja myśle ze to sonda lambda.

_________________
podziwiajcie i oceniajcie http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=446568#446568


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 stycznia 2009, 22:36 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: wielkopolska
dzieki chłopaki ale mysle sobie tak gdyby to była przepływka to autko za bardzo nie chciało by mi sie wkrecac na obroty a sonda zaczyna pracowac dopiero na wysokiej temperaturze bo na zimnym to czyta z mapy komputera ale dzisiaj zatankowałem v powera i autko zaczeło chodzic równiej sprawdze jeszcze krokowy jak nie to najwyżej podłacze ja pod kompa jak radzi kolega pomimo to DZIEKI BARDZO


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL