BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 maja 2025, 21:01

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] ogrzewanie - chlodenie temat na czasie
PostNapisane: 6 stycznia 2009, 22:13 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 167
Lokalizacja: Ząbki
Moje BMW: e34 540i
Kod silnika: m60b40
Witam

E36 m52b20 - autko slabo grzeje ,uklad odpowietrzony , pompa raczej chodzi plyn przelewa sie w zbiorniczku wyrownawczym , gorny waz od chlodnicy cieply dolny zimny - czy przyczyna jest termostat?


Ostatnio edytowano 6 stycznia 2009, 22:14 przez profesor, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 10:59 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 991
Lokalizacja: biaÂłystok
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b20
ale ogzreawanie ci nie dziala tak jak powinjno czy samochod jest nie dogrzany?,

gdyby termostat byl cały czas otwarty to miał bys autko(silnik) nie dogrzane , tak samo by bylo przy zablokowanym visco,


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 11:03 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 991
Lokalizacja: biaÂłystok
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b20
ale ogzreawanie ci nie dziala tak jak powinjno czy samochod jest nie dogrzany?,

gdyby termostat byl cały czas otwarty to miał bys autko(silnik) nie dogrzane , tak samo by bylo przy zablokowanym visco,


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 11:28 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 167
Lokalizacja: Ząbki
Moje BMW: e34 540i
Kod silnika: m60b40
visco chodzi , ogrzewanie dziala slabo , temperatura silnika tez za mala nie dogrzewa sie do pionu , dolny waz od chlodnicy zimny


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 11:36 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: wÂłocÂławek
mam to samo,meczylem sie2dni ale juz wiem o co chodzi za mala wydolnosc pompy na malych obrotach wytarla sie obudowa od pompy(nie pompa)ogrzewanie dziala tak od3tys obrotow :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 11:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1153
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Moje BMW: 530iAT
Kod silnika: M54B30
snieciorz,
snieciorz napisał(a):
temperatura silnika tez za mala nie dogrzewa sie do pionu , dolny waz od chlodnicy zimny

sam sobie odpowiedziales na pytanie - TERMOSTAT

chciaz wczoraj mialem taka sytuacje : wczoraj w Bialymstoku bylo -22 i jechalem rano o 5.50 z kolega punto 1,2 i powiem Ci ze 30 km przejechalismy i silnik ledwo sie nagrzal ..... na postoju przez 5 min zlapal temperature idealnie potem znowu jechalismy 20 km i znowu temperatura spadla, w drodze powrotnej w temp -18 stopnie zaslonilismy chlodnice prawie calkowicie karotnikiem i silnik przez cala trase 50 km mial idealna temp ... i w srdoku sie zrobiol super cieplo i szyby sie odmrozily .... nie wyobrazacie sobie chyba jazdy jak w okol wszystkie szyby zamarzniete ... i co oskrobiesz znowu zamarza hehe

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 11:48 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 54
Lokalizacja: Polska
Bo tu nie chodzi o przysłonienie chłodnicy tylko o ograniczenie wlotu zimnego powietrza które wychładza silnik.Przy takim mrozie przytykam przynajmniej jedną nerkę :kwasny: i wtedy sie szybciej nagrzewa.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 11:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1153
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Moje BMW: 530iAT
Kod silnika: M54B30
grzonsiu1 napisał(a):
Bo tu nie chodzi o przysłonienie chłodnicy tylko o ograniczenie wlotu zimnego powietrza które wychładza silnik.Przy takim mrozie przytykam przynajmniej jedną nerkę i wtedy sie szybciej nagrzewa.


a to nie to samo co przyslonienie chlodnicy ?? :super:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 12:06 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 167
Lokalizacja: Ząbki
Moje BMW: e34 540i
Kod silnika: m60b40
metan napisał(a):
mam to samo,meczylem sie2dni ale juz wiem o co chodzi za mala wydolnosc pompy na malych obrotach wytarla sie obudowa od pompy(nie pompa)ogrzewanie dziala tak od3tys obrotow :(


tez obstawiam pompe lub termostat no nic bede dzialac na wekendzie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 12:27 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 991
Lokalizacja: biaÂłystok
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b20
snieciorz napisał(a):
visco chodzi
ale moglo sie zablokowac i cały czas sie zbyt szybko obraca przez co wchyladza silnik.

marcellchen napisał(a):
nie wyobrazacie sobie chyba jazdy jak w okol wszystkie szyby zamarzniete ... i co oskrobiesz znowu zamarza hehe
jak w maluchu :hyhy: fiat to fiat :luka:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 12:32 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1153
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Moje BMW: 530iAT
Kod silnika: M54B30
rdk napisał(a):
jak w maluchu fiat to fiat
nie wiem czy fiat to fiat, po prostu silnik nie mogl sie ogrzac ... u Ciebie byloby podobnie, nie martw sie ... i chyba nie wiesz ze male silnik maja problemy w zime ze zlapaniem temperatury ... po kierowca chce jak najszybciej mniej cieplo w kabinie i zabiera to cieplo silnikowi ktory sam ma problemy z nagrzaniem sie i co tylko sie nagrzeje to juz sie ochlodzi .... a i wrzucajac wszystkie inne marki do worka a BMW stawiajac na polce nr 1 jestes tym czlowiekiem ktory psuje renome dla innych wlascicieli BMW

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 12:47 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 991
Lokalizacja: biaÂłystok
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b20
marcellchen napisał(a):
. u Ciebie byloby podobnie, nie martw sie
wiem tyle ze VW subaru i bmw nie mam najmnieszego powodu aby nazekac na ogzrewanie nawet w golfie II 1,6 mojego kumpla nic sie takiego niedzieje. zas mialem okazje zedzic seicento 900 i niestety działo sie tak jak opisales

Cytuj:
i wrzucajac wszystkie inne marki do worka a BMW stawiajac na polce nr 1 jestes tym czlowiekiem ktory psuje renome dla innych wlascicieli BMW

:wstyd: :wstyd: a niby czemu?? jak mozesz mnie oceniac nie znajac mnie? po przeczytanbiu 1 wypowiedzi w ktorej nawet nie urzylem takiego stwierdzenia? :wstyd:

jasnowidz czy jak?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL