BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 14:10

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 6 stycznia 2009, 22:58 
Offline
Forumowicz

Wiek: 31
Posty: 472
Lokalizacja: Trójmiasto
Moje BMW: X1 e84 20d
Kod silnika: N47D20
Rufios napisał(a):
tani + nie awaryjny= nie szybki
Jak tani + nie awaryjny a przy tym szybki - To może Toyota Supra ?
http://moto.allegro.pl/item521451231_to ... 5_567.html

Subaru Impreza STI ? (może nie coupe, ale napewno niezawodne i szybkie :hyhy: )

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7407703

Evo VIII (czyt. wyżej przy Imprezie ;) )

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7443272

A jeśli auta tego typu do Ciebie nie trafiają, to polecam Mercedesa CL C215, chociaż za koło 70 000 nie będzie pewnie w idealnym stanie.

Mercedesa SL R129

Albo wspomniane już 850i

Tak rysują się moje typy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 stycznia 2009, 23:25 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 725
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: E90 320dA
Wracajac do Maserati, to te modele, czyli 3200 i 4200, sa awaryjne i slabo wykonane jakosciowo. Ale nie zmienia to faktu, ze jest to auto piekne, rzadko spotykane, i szybkie :)

Na temat MB C215 byl juz kiedys temat, i jest to bardzo drogie auto w eksploatacji. A ladne egzemplarze nie mieszcza sie raczej w zakladanym budzecie. Pozatym pamietajmy ze jest to S-klasa, tyle ze coupe :) , takze nie bedzie sie tak prowadzilo, jak typowo sportowe coupe.
Ale z Mercedesow warto sie zainteresowac SL R129 z jakims mocnym V8.

_________________
E90 320dA
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 stycznia 2009, 23:31 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 581
Lokalizacja: znad morza
Moje BMW: G31
Kod silnika: B58
Po doświadczeniach brata Nissana 200SX silniki turbo mają tą przypadłość że spożycie benzyny mają nieograniczone. No w samochodach modyfikowanych istnieje b. duże ryzyko usterek. Sedany odpadają.
Do tej pory 2 samochody zrobiły na mnie wrażenie dobrych osiągów to:
335xi (5,5 do setki) i 650i (5,2 do setki + świetny bulgot V8).
Jeździłem też 630i (bodajże 6,7 do setki z automatem wersja 258KM) i już nie to.
Po prostu odczucie przyspieszeń z okolic 5 - 5,5 sek a 6,5 - 7sek. to znaczna różnica. Pomimo że na papierze to tylko 1,5sek...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 00:25 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Ta szócha na szwabskich blachach jest katowana non stop przez panów z komisu i albo nie umieją czytać albo 2 razy ściemniali z vinem bo ani razu nie wyszła taka jak na fotkach :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 00:35 
Rufios napisał(a):
Po prostu odczucie przyspieszeń z okolic 5 - 5,5 sek a 6,5 - 7sek. to znaczna różnica. Pomimo że na papierze to tylko 1,5sek...


taaa nawet 0,1s do 100 może wielką różnicę robić...

np. X6 jest od 335i o 0,1s szybsze, ale z lotu zdecydowanie lepiej wyrywa i mocniej czuć to przyspieszenie i wgniatanie w fotel...


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 08:43 
Offline
Forumowicz

Posty: 243
jakbym miał brać jakieś szybkie coupe to tylko 335i, po zmnianie programu silnika objeżdzasz bez problemu M3 a nawet M5....ja sobie kiedyś taką wciągne gdy będą kosztowały z 60-70 k :cwaniak:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 09:45 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Subiektywne odczucia mogą być różne.
W maluchu 140km/h to jak pierwsze próby łamania bariery dźwięku... w normalnym samochodzie natomiast tego nie czuć.

Dlatego 5.6s w aucie A to jest dokładnie to samo 5.6s co w aucie B mimo że odczucia mogą być inneto ani jedno ani drugie szybsze nie jest.
Poto się właśnie robi pomiary 0-100, 80-120, 100-200, 400m aby wykluczyć subiektywizm odczuć :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 11:13 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Panowie co wy tu wyskakujecie z Maserati jak kolega mówi że boi się awarii a najbliższy serwis ma w Pradze albo Berlinie...

Corvetta to najlepsza opcja bez dwóch zdań.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 12:16 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
jiGsaw napisał(a):
No nie wiem, jak dla mnie Ferrari, Lamborghini, Bugatti to najlepsze samochody na świecie (ze sportowych), więc wątpię aby można je było określić mianem królowych garażu.


Patrzac na przebiegi wyglada to jednak czesto inaczej :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 12:17 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 4977
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Moje BMW: e91
Kod silnika: N52B25
Bobby_Valentino napisał(a):
Panowie co wy tu wyskakujecie z Maserati jak kolega mówi że boi się awarii a najbliższy serwis ma w Pradze albo Berlinie...

Corvetta to najlepsza opcja bez dwóch zdań.

w vette silnik wg starej receptury nie do zajechania.ale z tego co wywnioskowałem to na początku kolega sie pytał o jakies auto 2+2.vette troche nie bardzo :niepewny:
a co do supry to jedno z moich marzeń ale nie powiedziałbym że bedzie tanio.2jz gte z fabryki podobno wychodza przygotowane pod 500hp ale to juz jest dłubanie-a wiadomo jak jest z modami.seryjna supra TT ma przeszło 100hp z 1L pojemności.a ta z linku na allegro juz jakis czas wisi.ciężko u nas dobrą supre znaleźć

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 12:39 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
TomekB napisał(a):

Patrzac na przebiegi wyglada to jednak czesto inaczej :)


Co masz na myśli pisząc o przebiegach ? Nie wiedziałem że mamy na forum ekspertów od tak egzotycznych marek :) :super:

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 14:45 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Nie trzeba byc ekspertem zeby widziec przebiegi w ogloszeniach gdzie nastoletnie auta maja przejechane 5000-50000km. Niejednokrotnie kupowane jako lokata kapitalu ktora wlasciciele z obawy przed utrata wartosci lub tez z braku czasu wyprowadzaja na ulice od swieta. Poza tym kazdy z milosnikow przestrzega przed takowymi wybitnymi Garage Queen jako wlasnie tymi egzemplarzami ktore moga sprawiac problemy.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 14:47 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15876
Na weekendy E46 M3 http://www.allegro.pl/item518655713_bmw ... kazja.html

Na codzień to 650i, górny pułap prestiżowy i cenowy owszem, może więc warto się ''pomęczyc" jakis czas tym co się ma,
a potem uderzyć w 650i.

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 15:10 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Z jednym tu się nie zgodze z kolegami a minaowicie zz tym archaizmem w amerykańcach czytałem niedawno artykuł porównanie Mustang Schelby kontra Dodge Charger test na włoskich krętych szczytach i wyszło że całkiem ładnie się prowadzą osiągi są bardzo dobre z racji właśnie olbrzymije pojemności co daje olbrzymi moment od zerowych obrotów :)

Do tego taki Pontaic ma duzo tego co kochamy w naszych BMW duszę :)
To legenda daje kupę frajdy z jazdy a to że kokpit jest ciut gorszy jak w BMW to co z tego jak pod maską grzmi V8?? Raczej mało to przeszkadza w aucie weekendowym które ma dawac frajdę z jazdy :)

Choć ja tez kupiłbym 850 CSi :)

Ale ten pontiac da Ci dużo frajdy też :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 15:29 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
TomekB napisał(a):
Nie trzeba byc ekspertem zeby widziec przebiegi w ogloszeniach gdzie nastoletnie auta maja przejechane 5000-50000km. Niejednokrotnie kupowane jako lokata kapitalu ktora wlasciciele z obawy przed utrata wartosci lub tez z braku czasu wyprowadzaja na ulice od swieta. Poza tym kazdy z milosnikow przestrzega przed takowymi wybitnymi Garage Queen jako wlasnie tymi egzemplarzami ktore moga sprawiac problemy.


:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: Oj tak widzę że kolega rozeznany w temacie :super:

Pewnie na benzynę ich nie stać stąd tak małe przebiegi :rotfl:

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 15:37 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
A cos z sensem napiszesz czy jak zwykle bedziesz szukal durnej zaczepki?

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 15:59 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
TomekB napisał(a):
A cos z sensem napiszesz czy jak zwykle bedziesz szukal durnej zaczepki?


Dziwią cię takie przebiegi ? A czy myślisz że to jest jedyny samochód w rodzinie którym ktoś jeździ po bułki do pracy i z psem do weterynarza ? Ktoś kogo stać na zakup Ferrari czy Lambo nie traktuje tego jako lokatę kapitału bo obracając tymi pieniędzmi zanim samochód nabierze wartości zarobi 10 razy tyle. Zazwyczaj po prostu brak czasu i uciążliwości związane z prowadzeniem super samochodu powodują że przebiegi są tak małe... Jeździłeś kiedyś Ferrari w zakorkowanej Warszawie gdzie pod żaden krawężnik nie da się podjechać żeby zaparkować ?

Każdy miłośnik takich samochodów przestrzega przed nimi ? :zdziwko: Skąd to wiesz ? W Polsce takich miłośników jest raczej baardzo mało. Udawanie eksperta przeglądając ogłoszenia w internecie to dopiero dla mnie bzdura. Sam szukasz zaczepki pisząc takie głupoty.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Ostatnio edytowano 7 stycznia 2009, 16:01 przez MAJSU, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 16:00 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 581
Lokalizacja: znad morza
Moje BMW: G31
Kod silnika: B58
Zawsze jest dylemat z samochodami weekendowymi. Maja dawać radość z jazdy, koszty paliwa nieistotne. Ale nie mogą się psuć.
Szczerze byłem zaskoczony, że w tym budżecie mieszczą się takie egzotyczne mocne auta.

A może jednak dać sobie na wstrzymanie
Sprzedać na koniec roku swoją E91 320d (koniec leasingu) z ok 60-70 + dołożyć budżet na samochód weekendowy (ewentualnie posiłkować się leasingiem) i poszukać rocznej
E92 330d lub 335d, albo E93 w dieslu.
Ale z drugiej strony w swojej E91 mam dość mały przebieg i jako dupowóz na co dzień sprawdza się idealnie.
Pocieszaję jest to:
http://waluty.onet.pl/1892319,wiadomosci.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 16:27 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Bobby_Valentino napisał(a):
Dziwią cię takie przebiegi ?


Dlaczego maja dziwic? Taka jest definicja Garage Queen.

Bobby_Valentino napisał(a):
Każdy miłośnik takich samochodów przestrzega przed nimi ?


Przed Garage Queen? Zazwyczaj tak.

Wydaje mi sie ze nie rozumiesz tego co czytasz i tylko siejesz dziwny zamet.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 16:32 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 4977
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Moje BMW: e91
Kod silnika: N52B25
co do amerykańców to fakt że teraz to zupełnie inne auta niż 40 lat temu.nowa vatte to bat na europejsie wynalazki typu 911.jak bym miał wybór ferrari a ford GT to wziąłbym tego drugiego.a co do porównania shelby-ego i chargera to troche dziwne bo challenger raczej powinien być.ale za ta kase shelby chyba odpada :/

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL