BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 10 maja 2025, 00:11

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Zagotowala sie przy minusowej temp.
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 11:07 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 300
Lokalizacja: Wrocław/Opole
Moje BMW: e39/e36
Kod silnika: M62B44/M42B18
Chlopaki, pomozcie bo ja juz nie wiem co sie dzieje. Dzisiaj rano odpalilem swojego bummera zeby ja troche zagrzac przed jazda, pochodzilo troche wskaznik doszedl do koncowki niebieskiego pola i pojechalem (spieszylem sie do szkoly). Przejechalem jakis odcinek (kto jest z wrocka to powiem ze od hubskiej do senso) i mniej wiecej na tej wysokosci wskasnik temp szedl ku czerwonemu, po chwili zapalila sie lapmka czerwona i para leciala spod maski. Zatrzymalem sie, otwieram maske, odkrecilem korek od chlodnicy a tam pustka :/
A i jeszcze ogrzewanie nie dzialalo, tzn wialo ale zimne powietrze. POMOCY

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 11:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 63
Lokalizacja: knw
a sprawdzałeś przed zimą płyn chłodniczy i temperature zamarzania?
być może był rozmieszany z wodą albo sama woda i poprostu Ci teraz zamarzł,
objawy raczej na to wskazują! :niepewny:

_________________
"Szybkie Kobiety - PiĂŞkne Samochody"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 11:18 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 684
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: 318 & 330
Kod silnika: m40 & m54
miales troche wody w obiegu i zamarzło,

ciecz stała w miejscu a to co było w silniku szybko sie zagotowało a w chłodnicy nic

wymien plyn chłodzący

a tym czasem nagrzej auto wygaś, zeby przestyglo, poten nagrzej i tak w kółko az puści ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 11:27 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 300
Lokalizacja: Wrocław/Opole
Moje BMW: e39/e36
Kod silnika: M62B44/M42B18
no dobra panowie zaraz zorganizuje auto i pojade tam i zrobie to co mowicie, mam nadzieje ze to a nic innego, a ktore lepiej wlac petrygo czy borygo lub preston ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 15:07 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
PRESTONE wlej, zadne smierygo :wstyd:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 15:27 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 300
Lokalizacja: Wrocław/Opole
Moje BMW: e39/e36
Kod silnika: M62B44/M42B18
tylko ze nigdzie nie moge tego znalezc we wocku i jest problem :/

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 16:00 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
W sklepach / hurtowniach motoryzacyjnych powinni miec, na stacji statoil tez go widzialem. Jesli nie ten to inny dobry jak K2 Kuler itp


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 16:12 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 300
Lokalizacja: Wrocław/Opole
Moje BMW: e39/e36
Kod silnika: M62B44/M42B18
poszukam, mam nadzieje ze to jest to, bo nie przezyje tego jak to cos innego :/
biedny moj bummerek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 16:13 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 300
Lokalizacja: Wrocław/Opole
Moje BMW: e39/e36
Kod silnika: M62B44/M42B18
poszukam, mam nadzieje ze to jest to, bo nie przezyje tego jak to cos innego :/
biedny moj bummerek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 17:47 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 553
Lokalizacja: Bielsko-Biała
a jezeli bedzie ubywalo plytu tzn ze moglo cos sie rozszczelnic jak woda byla w ukladzie. Przewaznie rozszczelnia sie zboiorniczek przylaczony do chlodnicy. Są tam 2uszczelki jak je wymienisz powinno byc ok. Daj do sprawdzenia chlodnice u specjalisty i bedzie lux :)

_________________
Jezeli moj post był Ci pomocny kliknij -> POMÓGŁ

Moja była :( -> M52B25 Estoril blau power!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 19:02 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 34
Posty: 17
Lokalizacja: Kętrzyn
mozesz tez kupic maxis koncentrat 5l 5 dyszek tez jest dobry temp do -40 stopni ma...

_________________
Dobrze, że mój Anioł Stróż lata szybciej niż ja jeżdże :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 23:12 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 300
Lokalizacja: Wrocław/Opole
Moje BMW: e39/e36
Kod silnika: M62B44/M42B18
NIestety okazalo sie po wlaniu plyny ze wycieka. Przjechalem jakis tam odcinek niby wszystko bylo okey, auto sie nagrzewalo powoli doszlo do pionu temp silnika nawiewy wialy cieplym powietrzem, ale po jakims czasie znowu wialy na zimno, wiec ja zgasilem. Poczekalem chwile odjechalem z miejsca na ktorym stalem i co widze niebieskie kropki, a wlasnie plyn byl niebieski, wiec chlodnica jest nieszczelne, zostawilem auto o magika od bmw zobaczymy co jutro rano powie. Ehhhh

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2009, 11:47 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 553
Lokalizacja: Bielsko-Biała
duchu0 napisał(a):
NIestety okazalo sie po wlaniu plyny ze wycieka. Przjechalem jakis tam odcinek niby wszystko bylo okey, auto sie nagrzewalo powoli doszlo do pionu temp silnika nawiewy wialy cieplym powietrzem, ale po jakims czasie znowu wialy na zimno, wiec ja zgasilem. Poczekalem chwile odjechalem z miejsca na ktorym stalem i co widze niebieskie kropki, a wlasnie plyn byl niebieski, wiec chlodnica jest nieszczelne, zostawilem auto o magika od bmw zobaczymy co jutro rano powie. Ehhhh
obstawiam to co wyzej pisalem ze to cos z zbiorniczkiem... albo moze jakis przewod?

_________________
Jezeli moj post był Ci pomocny kliknij -> POMÓGŁ

Moja była :( -> M52B25 Estoril blau power!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2009, 14:37 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 300
Lokalizacja: Wrocław/Opole
Moje BMW: e39/e36
Kod silnika: M62B44/M42B18
Bylem u majstra i powiedzial ze wszystko okey, tylko ze lopatki od wentylatora chlodnicy sa polamane i jest ciekawostka dlaczego :D no ale nic ide dzisaij kupic zobaczymy czy cos da

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2009, 15:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
duchu0 napisał(a):
Bylem u majstra i powiedzial ze wszystko okey, tylko ze lopatki od wentylatora chlodnicy sa polamane i jest ciekawostka dlaczego :D no ale nic ide dzisaij kupic zobaczymy czy cos da


kolega ma silnik R6 i tak mu sie polamal wentylator ze zostala jedna lopatka a raczej 3/4 jednej i jezdzi tak cala zime, nawet w korkach sie nie grzeje. Pewnie przed wiosna trzeba wymienic ale teraz sa takie warunki ze mozna tak jezdzic wiec watpie zeby to u ciebie bylo przyczyna


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2009, 16:58 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 300
Lokalizacja: Wrocław/Opole
Moje BMW: e39/e36
Kod silnika: M62B44/M42B18
no nie wiem, koles sie specem od BMW tak wiec mysle ze wie co mowi. Wszyscy moi znajomi zostawiaja u niego bummery i jak narazie nie narzekali. No nic zobaczymy dzisiaj jeszcze tam do niego podjade i zobaczymy. Bo ja juz nie wiem co to moze by :/

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2009, 17:22 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
No dobrze tylko ja nie widze zwiazku miedzy polamanym lopatkami wiatraka a wyciekajacym plynem chlodniczym


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2009, 17:25 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 300
Lokalizacja: Wrocław/Opole
Moje BMW: e39/e36
Kod silnika: M62B44/M42B18
no w sumie masz racje, ale wiesz to moze tez byc przyczyna, lub poprostu jedna z kilka przyczyn. Tylko wlasnie mnie zastanawia ktoredy moze uciekac ten plyn :/
A moze ktos z was sie orientuje czy mozna jakos zalatac chlodnice w razie czego ? Tylko nie motodoktorem :D bo tego napewno nie wleje.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2009, 17:29 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
dodatki - uszczelniacze do chlodnic to zlo. Z reguly dziala to wprost przeciwnie niz powinno, zrobi ci korek tam gdzie znajdzie najmniejszy przekroj w wezach i nie bedzie przeplywu a wyciek nadal pozostanie. Mialem tak u siebie, sprawdzalem najlepszy dostepny srodek i nie spisal sie. Trzeba naprawic usterke/ wymienic chlodnice lub uszczelki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2009, 17:56 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 300
Lokalizacja: Wrocław/Opole
Moje BMW: e39/e36
Kod silnika: M62B44/M42B18
jeszcze czytalem teraz na innym forum ze to moze byc zapowietrzony uklad, ale sam nie wiem, a nawet jesli to nie wiem jak to zrobic ;D

A co do tych magicznych srodkow to zgadzam sie z Toba, nie warto ufac tym specyfikom nic nie pomoga a moga narobic jeszcze wiekszej szkody.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL