BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 08:51

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 1 stycznia 2009, 16:31 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
No tylko kupisz używke Tomku a po pół roku się okaże że jej też by sie zdał remont bo kompresji została połowa a zrobisz sój prawidłowo dotrzesz czyli gdzieś ze 2-3 tysięcy spokojnej jazdy i wywal gaz i będzie brzytwa jak cholera :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 stycznia 2009, 17:29 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
witam szczerze mowiac przekonaliscie mnie i napewno bede robil swoj bo koszt podobny ale wtedy bedzie wszystko git takze jeszcze raz dzieki za podpowiedzi jak bede wiedzial co i jak z moim motorkiem to napisze pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2009, 21:05 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
witam wszystko sie troche przeciagnelo ale mam juz wszystko rozebrane no i niestety nie bylo zadnego sladu na uszczelce aby bylo cos z nia nie tak dzis dostalem druga glowice ,ktora kupilem w ciemno bo samo sprawdzenie mojej wynioslo by mnie jakies 220zl ,a kupilem kompletna po planowaniu za 400 czyli zaoszczedzilem te 220 lub bede mial na sprzedaz kompletna glowice :super: jak okaze sie ,ze dalej to samo ,trzeba troche podregulowac zaworki i w sobote bede skladal wszystko do kupy i albo bede sie cieszyl albo ryczal i szukal drugiego silnika .Aha mam pytanko czy ta glowice musze planowac? bo poprzedni jej wlasciciel mial ten sam problem i u niego po zalozeniu tej glowicy okazalo sie ,ze jest pekniety blok ,zrobil na niej podobno ze 100km nie przegrzewajac jej .Jedni twierdza ,ze trzaba "liznac"inni ,ze nie .Pierscieni nie ruszam bo sa ok


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 stycznia 2009, 07:16 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 528
Lokalizacja: KRAKÓW
Moje BMW: E39
Kod silnika: m57d30
gŁOWICE SPLANUJ bo masz na wierzchu i bedziesz pewny że jest równa,a głowice od jakiego silnika kupiłeś m30b30 czy m30b35,a pierścionki to i tak bym wymienił

_________________
Bandit Machine Wagon


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 stycznia 2009, 08:59 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
dokładnie spalnuj podstawa w tym kaju to nie weirz sprzedającemu :)
Splanuj jak już jest na wierzchu po co ją potem rozbierać i wydawać znowu na uszczelkę??
Splanuj nowa uszczelka zakładaj i autko znowu będzie śmigac:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 stycznia 2009, 09:49 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
witam pierscieni nie bede wymienial bo sprawdzalem takim domowym sposobem czyli zalalem nafta i nie puszcza ,a druga sprawa wzialem sie za to sam bo srednio ostatnio z hajsem i nie wiem czy z pierscieniami bym sobie poradzil no i komplet na wszystkie to kolejne 4 stowki takze na razie sobie odpuszcze najwyzej jak bedzie wiekszy przyplyw gotowki i bedzie juz slabe cisnienie to sobie zrobie, glowice jak sciagnac juz wiem :rotfl: to i z pierscieniami kiedys sobie poradze .Co do glowicy to chyba zaryzykuje bez planowania bo znow sie kolo zamyka i musialbym ja dac do rozebrania i z planowaniem to znow ok 150 zl ,moze bedzie chodzic jak nie to i tak bedzie stala do wiosny :kwasny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 stycznia 2009, 17:42 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 528
Lokalizacja: KRAKÓW
Moje BMW: E39
Kod silnika: m57d30
W m30 zawory się chowają więc można dać całą głowice do planowania,ponawiam pytanie głowica jest od m30b35 czy m30b30

_________________
Bandit Machine Wagon


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 stycznia 2009, 19:13 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
kupilem taka jak ma byc m30 b35 bo w sumie nawet nie wiedzialem ,ze b30 tez podejdzie a zaworki wlasnie sie nie chowaja zawsze ktorys wystaje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 stycznia 2009, 21:50 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 528
Lokalizacja: KRAKÓW
Moje BMW: E39
Kod silnika: m57d30
Zawory się chowają wystarczy tylko wałek i koniki wyciągnąć ,nic trudnego,a co do głowicy to dobrze bo m30b35 ma mniejsze zawory ssące,a i tak bym splanował no chyba że masz kasy dużo na następną wymianę uszczelki to co innego

_________________
Bandit Machine Wagon


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 stycznia 2009, 22:11 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
moze i nic trudnego ale ja sie nie znam wiem ,ze sa jakies zawleczki i sie wybija te walki od popychaczy czy jak to tam sie nazywa i sam sobie nie poradze a mechanicy w Gdzu twierdza ze to kilka godz roboty i ok 100 ia glowice porzedni wlasciciel zapewnia ,ze planowal zreszta widac ze byla planowana kazali mi ja najwyzej dla pewnosci sprawdzic linialem .Co do kasy to wlasnie szukam oszczednosci pod kazdym wzgledem i albo sie uda i bedzie chodzic albo bedzie stac i czekac na przyplyw gotowki przeznaczony na nia ,jutro bede wszystko wiedzial takze pewnie napisze czy sie udalo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 stycznia 2009, 20:48 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
witan jak zwykle wszystko przesunelo sie w czasie i pojawily sie problemy mam juz wszystko zlozone i mam dwa problemy jeden taki mkaly nie wiem gdzie podlaczyc jedno podcisnienie (chyba),a drugi wiekszy po zlozeniu wymienilem olej i filtr i niestety wyskakuje komunikat o czyms takim jak brak cisnienia oleju tak przetlumaczyl mi znajomy Niemiec bo akurat byl dodam,ze wczesniej z cisnieniem bylo wszystko ok czy mogl spasc lancuch z jakiejs zebatki od pompy oleju?bo w sumie wszedl na walek bez wiekszych problemow, czy moze spitolilem cos innego ,uszczelke zalozylem raczej dobrze chyba inaczej nie pasowalaby


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 stycznia 2009, 20:55 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 528
Lokalizacja: KRAKÓW
Moje BMW: E39
Kod silnika: m57d30
A podpiołeś czujni ciśnienia oleju ,znajduje się na głowicy,jest też opcjia że jest zepsuty

_________________
Bandit Machine Wagon


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 stycznia 2009, 21:05 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
podpiolem i jest ok tez bralem to pod uwage i wlozylem drugi i to samo filtr zalalem olejem ,a po odkreceniu czujnika po chwili chodzenia nic nie wylecialo a z tego co wqiem powinno


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 stycznia 2009, 21:10 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
mysle ,ze najbardziej interesuje mnie ten lancuch bo z tym glowy bym nie dal ze jest 100% dobrze jutro zdejme miske i zobacze czy lancuch chodzi tak jak ma ale moze jeszcze jakies podpowiedzi czy ta uszczelke idzie wsadzic zle tzn ksztalt pasowal ,na szpilki tez tylko czy te otwory beda zawsze pasowaly


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 stycznia 2009, 21:15 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
a co do podcisnienia to taki cienki ,ktory idzie gdzies z dolu kolektora ssacego i to nie jest do tego co jest na l;istwie wtryskowej bo ten mam ale jeszcze jeden taki podobny


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 stycznia 2009, 21:31 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 528
Lokalizacja: KRAKÓW
Moje BMW: E39
Kod silnika: m57d30
Drugi cienki idzie do odmy na dekiel zaworów,olej czujnikiem musi iść a nawet tryskać,łańcuch do pompy oleju nie powinieneś go uszkodzić bo to jest inna rzecz,uszczelki żle też nie idzie założyć,spróbuj odkręcić filtr oleju i na chwile odpalić

_________________
Bandit Machine Wagon


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 stycznia 2009, 21:49 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
z ta odma tak myslalem bo tam jej najblizej ale ogladalem ja ze wszystkich stron i nigdzie nie widze na to miejsca ale dzieki poszukam jeszcze ,a jak odkrece ten filtr to co wtedy powinno sie dziac? domyslam sie ,ze powinno pompowac a jezeli nie bedzie co wtedy?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 stycznia 2009, 22:06 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 528
Lokalizacja: KRAKÓW
Moje BMW: E39
Kod silnika: m57d30
Ten cienki idzie do odmy łączy się z grubym,który idzie od dekla zaworów do gumy pomiędzy przepustnicą a przepływomierzem,a przez filt oleju powinno pójść ciśnienie oleju,jak nie pójdzie to faktycznie coś z pompą oleju,ale to dziwne,a dokręciłeś na klawiaturze rurkę co smaruje wałek rozrządu

_________________
Bandit Machine Wagon


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 stycznia 2009, 22:15 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
wiem mniej wiecej o co chodzi bo idzie tylko jeden od pokrywy wlasnie do tej gumy tylko jak go zamontowac bo nie widzialem w odmie miejsca na ten przewod jak mozesz wytlumacz jeszcze raz bo ja kucharz z zawodu :D a ta rurke dokrecilem (na dwie srubki chyba 12tak?)ale ja sprawdze i jak co wloze z mojej glowicy moze rzeczywiscie jest przypchana o tym nie pomyslalem zaraz klikam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 stycznia 2009, 22:28 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 528
Lokalizacja: KRAKÓW
Moje BMW: E39
Kod silnika: m57d30
Ten cienki poprostu się wkłada do tego grubego jest tam miejsce,cięzko mi to wytłumaczyć

_________________
Bandit Machine Wagon


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL