DrOpsik napisał(a):
e46, dla mnie jest "gówniarska"

a
Zwrot "młodzieżowa" brzmi lepiej

Kyokushin napisał(a):
Legion napisał/a:
M3 nikt nie przekroczył 17-18L/100km przy dynamicznej jeździe.
Tu bym był bardzo ostrożny, coś mało
Więc się zdziwisz. M3 pali mi w trybie mieszanym 13,4 przy normalnej jeździe tzn. ostro przyśpieszam, aczkolwiek nie jeżdżę z dużymi prędkościami bo w wawie cywile jeżdżą i łatwo punty zarobić, a już raz straciłem prawko i więcej nie chcę

Natomiast w trasie jeżdżę już szybciej. Ostatnio trasa z wawy do krakowa i z powrotem 15,2. Było baardzo luźno i chciałem jechać 220, ale wiadomo że są tacy jak nasz admin którzy będą jechać 100 i nie mają zamiaru zjechać, a nawet tacy co chcą ale nie zrobią tego na tyle szybko żeby nie trzeba było conajmniej trochę zwolnić więc było to wieczne przyśpieszanie do 220 i zwalnianie do różnych prędkości

Kyokushin napisał(a):
Frank napisał/a:
Masy sie obejsc nie da.
Nie wiem jak jest w przypadku serii M (choć powinna być różnica, przez masę silnika), ale w kwesti 328/528 to 3qp i 5 ważą tyle samo - ot, taka ciekawostka.
Różnica ponad 200kg.
Ja osobiście wybrałbym po raz koleiny M3

Jest mniejsze i zwrotniejsze. Niestety M5 jechałem tylko z boku, ale bardziej się przechyla, a do tego fotele gorzej trzymają. Wracając do masy to w lżejszym samochodzie wszystko się lepiej odczuwa także przyśpieszenie więc M3 będzie wydawać się szybsza. Subiektywnie z za kierownicy M3 e46 jest szybsza od cięższej M3 e92 mimo że w praktyce jest inaczej. Po 3, M5 e39 ma tragiczny mechanizm zmiany biegów (drążek + wybierak) i ciężko zmienić szybko bieg (opinia 2 znajomych z M5 e39), oczywiście można zmienić na dobry (jeden z kolegów zmienił na ten sam co ja i podobnie jak ja jest zachwycony

), co polecam także do M3 bo tam też za dobry nie jest mimo że biegi wchodzą dobrze.
A jak byś chciał co i raz ulepszać twoją zabawkę to do M3 jest więcej upgrade'ów

A i M3 ma lepszą szperę. Nie wiem na ile to jest odczuwalne ale M5 ma normalną 25% a M3 adaptacyjną która może zablokować nawet do 100%. W każdym razem efekt jest taki że M3 można obrócić z miejsca, a M5 ponoć nie.
Frank napisał(a):
MOja opinia - na trasy - M5
do zabaw po miescie - M3 .
Moja także w trasy i jazdę powyżej 200 M5.
A M3 na zakręty, zabawy bokami i track day'e
Jak wybór padnie na M3 to szukałbym z pakietem Competition. Ma lepsze hamulce (akurat to nie problem, wystarczy zmienić przednie tarcze i jażmo zacisku), układ kierowniczy (naprawdę spora zmiana na +) i gdzieś czytałem że chłodzenie (coś tam ma większe). Jeżeli będzie przeszkadzać brak multifunkcji to wystarczy zmienić nakładki na kierownicę,przeprogramować i będzie wszystko działać
