BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 10 maja 2025, 07:00

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Wymienilem uszczelke pod glowica i dalej to samo
PostNapisane: 13 stycznia 2009, 21:09 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 375
Lokalizacja: Szczecin
Garaż: 320ci -> 318is -> 328ci -> 528iA -> 530i -> 323i -> 323ci -> 525iA -> 540iA -> 523i -> 320Ci -> 523i -> 320Ci -> 520iA -> 323i -> 523i -> ?
Witam. Wymienilem uszczelke pod glowica i pojechalem na jazde probna. Przyjechalem, otworzylem maske, odkrecilem zbiornik plynu chlodzacego i nadal plyn podchodzi pod korek a nawet sie wylewa (przed wymiana uszczelki bylo to samo). Co robic? :(

Mozliwe, ze mechanik (notabene ASO) nalal za duzo plynu i czujnik wyplul czy cos??


Ostatnio edytowano 13 stycznia 2009, 22:34 przez werner18, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 stycznia 2009, 22:04 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
Kolego jeżeli na rozgrzanym silniku otworzysz korek to normalne że płyn będzie wylatywał przecierz w układzie jest ciśnienie
o co dokładnie chodzi?
czy silnik się grzeje?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 stycznia 2009, 22:33 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37056
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
no właśnie, opisz dokładnie co się dzieje, a na dzień dobry porządnie odpowietrz układ

PS planowałeś głowicę? sprawdzaleś ją na szczelność?

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 stycznia 2009, 16:38 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 375
Lokalizacja: Szczecin
Garaż: 320ci -> 318is -> 328ci -> 528iA -> 530i -> 323i -> 323ci -> 525iA -> 540iA -> 523i -> 320Ci -> 523i -> 320Ci -> 520iA -> 323i -> 523i -> ?
Juz wszystko ok, okazalo sie, ze... nalane bylo za duzo plynu do zbiorniczka :D a ja spanikowalem...

Tak, glowica byla planowana, sprawdzana. Wszystko robione w ASO. Pozdrawiam i dzieki za odpowiedzi.

Prosze o zamkniecie tematu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL